Nu Online
Momenteel zijn er 152 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Op zoek naar goede afsluitende dans!!

  16-5-2011 12:14:54
Beste mede-bruidjes,

Ik heb even jullie hulp nodig. We zijn nog op zoek naar een leuke afsluitende dans. Onze openingsdans is 'Everything I do, ... ' van Bryan Adams. Ik heb al enkele keren op het forum gelezen dat sommigen hun openingsdans gebruiken om het feest af te sluiten. We twijfelen een beetje of we dit ook zouden doen of we iets meer met ambiance willen eindigen. Wat doen jullie? Welk liedje gebruiken jullie?

Alle tips zijn welkom.

Bedankt

Groetjes Nathalie

Nathalie
10-6-2011
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1075


Leen
28-5-2011
 Meld misbruik16-5-2011 12:25:46

Het feestteam - Dit is het einde
Het feestteam - Nog 3 minuten
Urbanus - Ge moogt naar huis gaan

Als je voor "ambiance" (een afsluiter is nooit fijn) wilt gaan dan zijn dit wel goede nummers!



Darline
23-7-2011
 Meld misbruik16-5-2011 12:44:01


Bij ons is de laatste dans wel de openingsdans. Maar alle mensen die nog aanwezig zijn gaan in een kring staan. En wij dansen daar tussen.
Dj stelde dat voor.



Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik16-5-2011 14:31:43

Klein tip: speel niet "ge moogt naar huis gaan" van Urbanus, want dan gaan de mensen nog langer willen blijven plakken.
Gewoon de muziek stoppen, de mensen gaan we snappen dat ze naar huis moeten :)



Rebecca
26-5-2012
 Meld misbruik16-5-2011 14:43:03

"i had the time of my lfe" van dirty dancing ...



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik16-5-2011 20:00:53

Wij hadden als afsluiter ook onze openingsdans: iedereen stond rond ons en enkele neven namen ons op hun schouders, zodat we onze openingsdans in de lucht deden! Was toch wel grappig! En nadien idd: Urbanus met 'Ge moogt naar huis gaan': duidelijker kan niet, hé?! :p



lies
16-4-2011
 Meld misbruik17-5-2011 10:45:38

wij hadden closing time - van green day

was nog een mooie slow... mmm


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...