Terug naar overzicht
Hoi Elisabeth, hou je zenuwtjes toch nog maar wat in bedwang want het is nog wel evne hé, maar ik ken dat gevoel! Een jaartje geleden liep ik ook al te dromen, terecht! Wij hebben na lang twijfelen toch voor een ceremoniemeester gekozen en wat ben ik daar blij mee! Hij/zij neemt echt wel wat praktische zaken uit je handen, je moet je van niets aantrekken en ALLE gasten (ceremonie, receptie, feest) worden op een aangename en correcte manier ontvangen! Ik kan het alleen maar aanraden! Idd geen slecht idee om in de buurt te zoeken, is gewoon makkelijker om dan mee af te spreken maar daar kan ik je jammer genoeg niet mee helpen! Groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen
wij nemen serrus uit Menen is een zaak van vader op zoon dus die zoon is nog jong en vlot! komt minder stijf over vind ik
Dag Elisabeth Op onze huwelijksdag hadden wij ceremoniemeester Danny David uit Torhout , alles was tot in de kleinste details verzorgd met de nodige stiptheid en discretie hij is echt een aanrader. U kan zijn gegevens vinden via www.dannydavid.be Veel geluk Chris