Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellen paintballen???

  5-5-2011 19:47:58
Hey ik maak me vreselijk zorgen!!!
Ik trouw woensdag en zaterdag is men vrijgezellen
en nu heb ik via via opgevangen dat het mss paintball zou kunnen zijn.
Het is al maanden geregeld maar ik wil ECHT NIET met blauwe plekken trouwen!!!
Want die krijg je daar toch van??
Wat moet ik nu doen? :(
Zelfs als het niet zo is, ik jaag me nu vreselijk op :(
Pff maak me momenteel meer zorgen om men vrijgezellen dan om men trouw...

evelien
11-5-2011
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 1391


Emily
26-5-2012
 Meld misbruik5-5-2011 19:56:45

Wat je moet doen:
1) rustig in en uitademen
2) Hirudoid tegen blauwe plekken in huis halen bij de apotheek
3) nu serieus: ik zou 1 van je vriendinnen bellen die zeker meegaat, en het gewoon op de man af zeggen dat je daar schrik voor hebt. Zeg gewoon dat je er echt van wakker ligt en kijk wat de reactie is, mss is het toch iets anders!
4) Als het toch zou doorgaan en het is toch paintballen, uitdrukkelijk vragen dat ze u ofwel sparen of dat ze mikken op plaatsen die zeker niet zichtbaar zijn als je uw kleedje aanhebt.

Het komt goed, echt!!



lies
2-7-2011
 Meld misbruik5-5-2011 20:11:13

Dag Evelien,

ik zou inderdaad ook eventjes bellen... dan ben je meteen rustiger!
Veel succes



Elke
13-8-2011
 Meld misbruik5-5-2011 21:19:14

zou ik super vinden als vrijgezellenuitje maar inderdaad wel niet zo vlak voor de trouw.
Miscchien extra dikke kleren aandoen of inderdaad een vriendin bellen en zeggen dat je er schrik voor hebt.

Groetjes



Nele
14-5-2011
 Meld misbruik5-5-2011 21:36:02

Hallo Evelien,
Ik ben ook gaan paintballen op mijn vrijgezellen (22april). Gelukkig had ik nog tijd genoeg om mijn blauwe plek (heb er maar één op mijn arm) te verzorgen. Voor de rest is nergens iets te zien, dus het valt wel mee! Je moet maar lief vragen dat ze niet op jou schieten En dat ze vooral van ver genoeg schieten. Hoe dichter, hoe blauwer!
Maar het is wel een hele leuke activiteit voor je vrijgezellen, dus geniet er vooral ook van!
Groetjes, Nele



evelien
11-5-2011
 Meld misbruik5-5-2011 21:42:44

Ja kwil da dolgraag eens doen ma inderdaad mijn enige probleem is da er ma 3 dagen tussenzitten voor de trouw mja zal ma hopen op geen blauwe plekken zeker...
Want mijn vriendinnen lossen echt nix denk da ze me graag zien afzien :D



Evelien
9-7-2011
 Meld misbruik5-5-2011 22:33:26

Ik heb dat al eens gedaan en dat valt goed mee :)
Alleen idd als ze van dichtbij op een arm of been mikken, dat doet echt wel zeer en kan blauw zien...
Ik zou dat niet zo tof vinden als vrijgezellen denk ik... Ik weet het niet.
Maar mijn vrijgezellen is een dikke anderhalf maand op voorhand wegens examenperiode, dus mogen ze uitsteken wat ze willen ;)



Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik5-5-2011 22:44:34

eigenlijk krijg je geen blauwe plekken als iedereen zich aan de regel houdt om niet te schieten op minder dan 10m ... maar helaas kan niet iedereen afstanden inschatten :-)



Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik6-5-2011 8:35:40

Misschien laten zou jou een dik konijnenpak aantrekken om dan op jou te jagen ... in dat geval hoef je je geen zorgen te maken en zal je goed beschermd zijn!



Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik6-5-2011 8:40:39

Ben al blij dat ik als eis heb gesteld dat mijn vrijgezellen minimaal 2 weken voor de trouw moet plaatsvinden. Nu hebben ze 1 dag gesmokkeld, want ik trouw op 3 juni en mijn vrijgezellen gaat door op 21 mei, maar nog genoeg tijd lijkt mij. Ik zou in jouw plaats inderdaad even bellen en het e.e.a. uitleggen. Wellicht kunnen ze dan hun planning iets aanpassen of inderdaad zorgen voor extra bescherming voor jou. Ik hoop voor je dat het meevalt en dat je er toch van kan genieten.



Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik6-5-2011 9:05:10

Hoi!

Zou het niet kunnen zijn at ze dat gezegd hebben om je bang te maken?
Ze weten toch ook wel dat paintballen blauwe plekken geeft :)



Katleen
24-9-2011
 Meld misbruik6-5-2011 9:43:49

Moest het toch paintballen worden en je wordt geraakt:

Er bestaat één of ander homeopatisch middeltje tegen blauwe plekken (ik dacht Arnica, maar ben niet zeker of het dat is) dat blijkbaar zeer efficiënt is. Wordt meestal gebruikt bij mensen die een operatie moeten laten doen op een zichtbare plek (bvb gezicht). Dat neem je dan OP VOORHAND in en het vermindert de kans op blauwe plekken nadien aanzienlijk.

Je kan ook Arnicazalf kopen bij de apotheek en dat onmiddellijk na het paintballen op de geraakte plekken smeren. Ook heel efficiënt! Gebruik ik voor mijn dochtertje als ze haar hoofd gestoten heeft en de blauwe plekken en builen blijven zo zeer beperkt.



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik6-5-2011 17:23:35

Er bestaat ook laser-paintballen, hé! Misschien is het dat wel? ;-)



evelien
11-5-2011
 Meld misbruik6-5-2011 20:34:29

Ik ben benieuwd uitgebreid verslag zondag ma ga er t beste van make... :)



evelien
11-5-2011
 Meld misbruik8-5-2011 18:14:31

Twas effectief paintballen maar oef ben ervanaf gekomen met 1 rood plekje in mijn nek en da zal tege dan wel weg zijn en anders gemakkelijk weggeshminkt kunnen worden.
Was wel grappig! Ik kreeg een konijnenpak aan!!! Maar aangezien we enkel met de vrouwen waren en ze wat regels hadden opgesteld was het rustig verlopen en heel fijn :D


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...