Nu Online
Momenteel zijn er 54 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

21.05.2011-bruidjes

  5-5-2011 11:47:55
Hoe zit het met de 21 mei-bruidjes? Beginnen daar de zenuwen ook stilletjesaan te komen? :)
Spannnnnnend!

Maartje
21-5-2011
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1361


Kim
21-5-2011
 Meld misbruik5-5-2011 11:58:48

Er zijn best wel veel 21-mei-bruidjes heb ik de indruk :) Laten we met zijn allen hopen dat het een mooie dag wordt! Ik slaap nog super goed (ik ga dan ook altijd te laat slapen en ben dan heel moe :p) maar 'k moet zeggen dat er toch wel wat stress begint te komen ja :) Kan 't mij echt nog niet voorstellen dat 'k daar binnen 15 dagen écht in mijn kleedje aan 't altaar sta.

Zaterdag kleedje nog eens passen en verder nog wat dingen doen zoals geloften schrijven, speech, drukwerk (misboekjes, gastenboek) afhalen, cadeau ouders inpakken enz.



Maartje
21-5-2011
 Meld misbruik5-5-2011 12:02:16

Ja inderdaad, ik kan het ook nog niet geloven dat het dan écht zo ver is .. dat ik de deur mag gaan opendoen in mijn trouwkleedje!
Ik moet wel zeggen dat ik hoop dat het niet héél heet gaat zijn, want had vorige week thuis mijn kleed nog eens gepast en dat was al zo warm! Ik weet niet wat ze allemaal voor stof gebruiken in zo'n kleed, maar zwaar! En warm! :)
Spant uw kleed ook zo mooi aan? Als ge gaat zitten dan zit ge echt wel niet op uw gemak in zo'n kleed vind ik :D



Kim
21-5-2011
 Meld misbruik5-5-2011 12:19:28

Haha Maartje, ik word in mijn kleedje "ingesnoerd" achteraan en 'k moet zeggen, ze snoeren dat serieus aan in de winkel! :) Dan spant het inderdaad wel mooi aan maar om te zitten .. Ik heb een hoepelrok dus qua zwaar en warm en zo valt dat best wel mee eigenlijk. 'k Hoop gewoon op een zonnetje, temperatuur is niet zo belangrijk :)



Maartje
21-5-2011
 Meld misbruik5-5-2011 12:25:09

Ja da lijkt dan juist of da kleed te klein is omdat dat zo spant, maar dat is natuurlijk de bedoeling, het mag niet los zitten, maar tis toch niet zo dat gij u op en top gemakkelijk en vrij voelt in dat kleed; of wel?



Kim
21-5-2011
 Meld misbruik5-5-2011 15:11:03

Nee nee, er zijn comfortabelere outfits ;)



Sara
21-5-2011
 Meld misbruik5-5-2011 16:03:07

Hallo,

Ik heb ook al veel zenuwen voor de laatste weken! Mijn kleed ga ik de 16 de halen en de laatste keer passen, ik moet nog geschenken voor de ouders kopen, menu vastleggen bij de zaal, misboekjes drukken en muziek voor in de mis op cd zetten. Het is precies of er geen einde komt aan de to do lijst
En dan zit ik nog in mijn hoofd over het weer, want het is al zo lang mooi weer.
We zullen het beste hopen!
Ik kijk er al naar uit!

groetjes




chris
21-5-2011
 Meld misbruik5-5-2011 16:13:09

hoi hoi ...
hier valt het al bij al nog heel goed mee met de zenuwen ... gisteren mijn kleed gaan passen maar moet disndag voor de trouw terug om het te laten afspelden en te laten innemen (of vergroten) ben zwanger en weet ni hoe da buikje nog gaat groeien deze 2 weekjes he :)
we zullen dan maar met zen allen duimen en kaarsjes branden dat het mooi weer zal zijn ...

veel plezier nog bij de laatste voorbereidingen
Groetjes



kelly
28-5-2011
 Meld misbruik5-5-2011 17:51:40

ik trouw nu een weekje later de 28ste en de zenuwen zijn er hier toch ook al wel .Ik hoop maar dat ik niets vergeet en inderdaad dat het weer goed zit ;)




janny
21-5-2011
 Meld misbruik5-5-2011 18:11:48

Hey,

Hier vallen de zenuwen ook nog goed mee. Alleen begin ik tijdens de nacht met de lijst af te gaan wat er al gedaan is en wat nog moet gebeuren.
Er staan ook nog een aantal zaken op de to do lijst zoals de misboekjes drukken en de tafelnaamkaartjes schrijven, muziek voor de mis op cd zetten. Muziek doorgeven aan de dj , geschenkjes van de gasten inpakken, en nog een aantal zaken.

Hopelijk mooi weer! gewoon geen regen!

groetjes



Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik5-5-2011 19:56:28

Hoi,

Hier nog heel veel te doen (uitsteller eerste klas) en heb dan ook al twee weken zeer weinig nachtrust en maagproblemen van teveel te piekeren. Maar alles komt wel goed zeker?

Nu nog mooi weer en dan zou ik al veel geruster zijn, jammer genoeg heb ik dat niet zelf in de hand.

Groetjes,
Kendra




tamara
20-5-2011
 Meld misbruik5-5-2011 21:51:53

hallo,

hier ook nog niet te veel zenuwen, bern altijd bezig met mijn werk. ik en mijn verloofde hebben een frituur dus zeer weinig tijd om met ons huwelijk bezig te zijn.
nu vandaag zijn we naar de feestzaal geweest, donderdag mijn kleed afhalen, misboekjes zijn binnen om te laten drukken, gisteren naar dj geweest.
tafelschikking moet wel nog gebeuren, en heb gewoon enorm veel schrik dat ik vanalles over het hoofd aant zien ben.
dus als jullie nog aan iets denken, laat het me weten.
en hopen op goei weer natuurlijk he!
heel veel succes nog!
groetjes
tamara



Joke
21-5-2011
 Meld misbruik6-5-2011 9:55:04

Amai, het weekend van 21 mei wordt er blijkbaar veel getrouwd! Laat ons hopen op prachtig weer en een fantastisch feest.

Ik moet ook nog vanalles doen maar heb er alle vertrouwen in dat het gaat lukken.
Ik heb nog een paar dagjes verlof in de week voor de trouw dus dan kan ik nog veel doen en oplossen. Hopelijk blijven de tegenslagen uit.
Veel succes nog!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...