Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

30 april 2011: de mooiste dag van mijn leven

  1-5-2011 21:28:54
Na al een tijdje getrouwd te zijn voor de wet, zijn we gisteren voor de Kerk getrouwd. Onze dag was gewoon perfect!
Een klein verslagje.

's Ochtends op 7 uur zat ik al bij de kapper om mijn haar te laten opsteken, een groot uur later was het de beurt aan mijn mama.
De vriendin van mijn broer/getuige zorgde voor de make-up en dat heeft ze schitterende gedaan. Ik voelde mij opeens al stralen en ik had mijn kleed nog niet eens aan. Opeens kreeg ik mijn berichtje van mijn ventje zat ze bij hem thuis met de bus waren vertrokken. Ik snel in mijn kleed gesprongen en wat foto's gemaakt van de laatste voorbereidingen. En daar stond hij opeens, in een mooi donkergrijs kostuum en een felrode das! Hij zag er heel mooi uit, heel de familie zag er mooi uit en gelukkig vond hij mij ook mooi :-)

Na een aperitiefje en een fotootje trokken we met de bus terug naar het huis van mijn ventje zijn ouders. Zij hebben een prachtige grote tuin en daar werden de familiefoto's getrokken. Onze fotograaf was Daniel van Fotohuis Lovendegem. Zijn enorm enthousiasme moet je erbij nemen maar ik weet al zeker dat wij prachtige actieve foto's zullen hebben.

Laten we ook nog eens hebben over ons vervoer en de ceremoniemeester. Onze rode bus kwam van de Wedding Planner. Onze ceremoniemeester Joris van de Wedding Planner heeft heel de dag in goede banen geleidt. Ik raad iedereen aan om een ceremoniemeester te nemen, zo moet je echt aan niets anders denken dan te stralen.

Na de familiefoto's dus zijn we richting Gent vertrokken voor de fotoshoot en om 14 uur was het tijd voor ons misviering. Toen ik samen met mijn papa naar voren liep was het duidelijk voor mij en mijn ventje een emotioneel moment. Zelf de deken kreeg het op het einde van de viering moeilijk.

Daarna trokken we richting feestzaal Caipirinha. Niets dan lof voor die mensen! We werden hartelijk ontvangen en kregen nog wat tijd om ons op te frissen voordat de eerste gasten aankwamen. Het eten was overheerlijk alleen jammer dat ik zelf niet zoveel honger had van de spanning, maar ik heb er toch van genoten.

En toen was het tijd voor onze openingsdans: Iris van de Goo Goo Dolls. Er werden 4 kandelaars rondom ons gezet voor het nog wat romantischer te maken... En daarna barstte feest los! De ambiance was er en dat allemaal door onze DJ: Thierry van Discobar Imagine Music. Hij heeft echt naar onze wensen geluisterd en de stijl gedraaid dat wij gevraagd hadden. En het loonde want de dansvloer is geen enkel moment leeg geweest.

Het was echt een superdag en -feest. Een dag om nooit te vergeten.


Evi
30-4-2011
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1574


renske
12-8-2011
 Meld misbruik1-5-2011 21:43:40

wauw tof om dit te lezen! hele dikke proficiat , kan heus nietmeer wachte op onze dag nog 102 dagen op de teller pfff



Ann
21-7-2012
 Meld misbruik1-5-2011 21:44:17

Hey
Super dat jullie zo een fijne dag gehad hebben. Geniet nog maar na met jullie twee.
Ook fijn om te lezen dat jullie zo tevreden waren van de feestzaal,wij hebben die namelijk ook gekozen.

Nog een heel mooi leven samen



Sara
28-5-2011
 Meld misbruik1-5-2011 21:55:40

waauw super, veel succes samen!!



monica
26-8-2011
 Meld misbruik1-5-2011 22:57:18

Van harte proficiat en fijn te horen dat alles nr wens is verlopen. Ik zou zeggen geniet nog maar fijn na en zeker genieten van jullie 2 tjes. Nu geduldig afwachten op jullie mooie foto's :-)



Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik2-5-2011 7:44:10

Hoi,

Wat leuk dat alles goed is verlopen en dat jullie een fantastische dag beleefd hebben!
Nog veel succes samen! (oh ja, foto's zijn altijd leuk ;-) om alvast een beetje te dromen hihi)

Groetjes,
Filipa



mieke
7-7-2012
 Meld misbruik2-5-2011 10:31:32

Hey Evi,


Klinkt als een fantastische mooie dag zeg:-)
Hopelijk heb je van de eerste tot de laatste seconde genoten.
Een hele dikke proficiat alvast en geniet van jullie honeymoon:-)



Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik2-5-2011 13:48:35

Een superdikke proficiat!
Zo te lezen was het inderdaad een prachtdag! Amaai, nu begint het bij mij toch ook meer en meer te kriebelen!



frida
6-2-2010
 Meld misbruik2-5-2011 14:53:16

heel veel geluk samen...



Charlotte
21-5-2011
 Meld misbruik2-5-2011 15:41:32

Proficiat, blij dat jullie ervan genoten hebben. Wij zijn trouwens de zaterdagvoormiddag nog bij Caipirinha geweest om de laatste zaken te bespreken. Toeval wil dat ik jullie bedankjes heb zien staan, zag er allemaal heel mooi uit.
Dikke proficiat!




Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik2-5-2011 19:14:50

Geniet van de wittebroodsweken! Enne... Een fotootje mag altijd! ;-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...