Nu Online
Momenteel zijn er 84 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankingetje aan wie?

  28-4-2011 11:44:15
Hoi

Graag jullie mening. Wij geven als bedanking(etje) tijdens het feest een doosje in vorm van hart met daar in mini-chocolade-hartjes en enkele chocoladeboontjes met onze naam en datum op. Nu aan dat doosje hangt ook een strinkje. We zouden dit op de tafel zetten op de plaats waar de vrouw zit, dus 1 per koppel geven (want zo'n doosje met strikje zie ik niet echt noodzakelijk voor een man). Voor de single mannen geven we wel één. Vinden jullie dat een goed concept? Of zouden jullie aan iedereen één geven? Natuurlijk loopt de prijs dan op.

Alvast bedankt!
Groetjes

Nele
20-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 1758


Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik28-4-2011 11:52:56

Wij voorzien iets gelijkaardigs (zelf in elkaar geknutselt dus niet zo duur) op elk bord met een naamkaartje aan per aanwezige zodat het ineens als tafelplaatsing kan dienen en het persoonlijk overkomt.



Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik28-4-2011 11:55:22

Hoi Nele,

Leuk idee! Maar ik zou er wel eentje per persoon geven, ofwel voor de mannen iets anders voorzien..
Wij geven ook twee aparte bedankjes, voor de mannen en voor de vrouwen.. .

Succes!
Groetjes,
Filipa



stacy
30-7-2011
 Meld misbruik28-4-2011 12:21:10

wij geven voor de vrouwen badparels en de mannen een flesje jenever, waar onze naam op staat en de trouwdatum.




deddy
15-9-2012
 Meld misbruik28-4-2011 12:39:41

Een vriendin is vorig jaar getrouwd. Zij had één bedanking per koppel voorzien. De meeste mensen hadden dit niet door en namen beide een bedanking. Gevolg: op het einde van de avond te weinig bedankinkjes. Ze had dit ook gedaan omwille van de kostprijs. Maar ik denk dan dat je beter kan inboeten op de prijs en zelf iets leuks maken dan één bedanking per koppel te geven.
Wij maken onze bedankingen zelf (op voorhand). Het zou nu ongeveer €2 kosten. We vullen deze dan met suikerbonnen (gepersonaliseerd). Een eigen ontwerp, je eigen ziel erin en komt zeker zo persoonlijk over dan kant en klare bedankingen.

Veel succes!



Evelien
9-7-2011
 Meld misbruik28-4-2011 12:51:22

Ik zou ook gewoon iedereen iets geven, dat komt anders een beetje vreemd over denk ik...



Babs
13-8-2011
 Meld misbruik28-4-2011 13:00:07

Als je naar een babyborrel of dergelijke gaat krijg je toch ook maar 1 doosje suikerbonen?



kathleen
19-5-2012
 Meld misbruik28-4-2011 13:20:10

hoi
wij gaan ook één bedankje per koppel geven omdat dit anders te duur wordt en alle bruiloften die ik al heb meegemaakt daar was dat ook zo.
ik vind het ook een leuk bedankje wat jullie hebben uitgekozen.
groetjes kathleen



mona
26-8-2011
 Meld misbruik28-4-2011 13:33:16

Normaal is het maar 1 bedankje per koppel of alléénstaande...



Nele
20-8-2011
 Meld misbruik28-4-2011 13:39:26

Dank u voor jullie verschillende reacties! Het is ook iets dat ik zelf zal in elkaar zal steken, maar natuurlijk niet veel werk: doosjes vullen met suikerbonen. Nu was mijn gedacht eventueel aan het strikje een kaartje (klein) eropsteken met daarom "naam vrouw en naam man, bedankt!", dit dan zo op tafel zetten bij de vrouw. Zo hebben ze het ook door dat het per koppel is.
We zullen het zetten op tafel bij bord enzo, dus er teveel nemen, zullen ze niet doen. Is idd een gevaar dat ze er 2/koppel nemen als je het ergens naast gastenboek ofzo zet.

Groetjes



Ellen
9-7-2011
 Meld misbruik28-4-2011 15:41:49

Wij geven de bedankjes op het einde als ze naar huis gaan. Dan geef je het persoonlijk aan elk koppel. En dan heb je op het einde van de avond niets te kort...



lien
18-6-2011
 Meld misbruik28-4-2011 17:11:24

Hey,

Wij hebben als thema rood fruit (tafelschikking: aardbeien, kersen, ...) en zullen als bedanking per koppel een potje confituur geven. We zijn momenteel bezig met deze volledig zelf te maken. Ik heb mooi, ronde potjes gekocht (ongeveer vijftig cent per pot van 250ml), stof in boerenbont ruitje (wit en rood), touwtjes, retro-etiketjes... Ik heb uit de stof grotere cirkels uitgeknipt met een kartelschaar en dit komt op het deksel met een touwtje erom. Op het etiket komt het soort fruit en aan het touwtje hangen we een kaartje met onze naam, de datum van het huwelijk en 'bedankt' erop. We hebben met de zaal afgesproken dat we de potjes aan de uitgang zetten (met een lei waarop in grote letters 'bedankt!' komt) en zullen als mensen afscheid komen nemen dit telkens meegeven... Aangezien het een pot van 250 ml is geven we 1 per koppel... In het 'pakket' dat we besteld hebben bij de fotograaf zitten ook '20 bedankingsfoto's', die sturen we dan achteraf op naar de dichtste familie omdat zij ook het meest aan een foto van ons zullen hebben... Wij vinden het ook wel charme hebben dat we onze bedankingen volledig zelf zullen gemaakt hebben :-)





Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik28-4-2011 17:25:20

@Ellen: ga je dan heel de avond naast die tafel met bedankingetjes staan? Of telkens heen en weer lopen??? Op een dansfeest gaan de mensen héél gespreid weg... dan moet je telkens de dansvloer verlaten...
Als ik van jou was, zou ik toch een andere manier zoeken, want anders ga je er zelf niet veel aan hebben, denk ik...



Sylvie
8-7-2011
 Meld misbruik28-4-2011 17:41:13

Hoi!

Ik vind dat heel normaal om één bedanking per koppel te geven. Zeker als je zoiets geeft. Als het echt iets heel vrouwelijks of heel mannelijks is, is dat weer anders. Ik denk dat het een heel goed idee is om overal een kaartje met de namen aan te hangen. Voor de gasten is het dan heel duidelijk dat er één per koppel is en het is ook nog persoonlijker. En voor jullie is dat ook handig om zeker niemand te vergeten.



julie
28-5-2011
 Meld misbruik29-4-2011 9:08:19

Wij gaan tussen het hoofdgerecht en het dessert rondgaan naar alle tafels en dan de bedankingen uitdelen...
Wij doen ook 1 per koppel of single.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...