Nu Online
Momenteel zijn er 137 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

99

21-4-2011 10:59:57
Yeah! Vanaf vandaag is de 1 weg. Nog 99 dagen te gaan! Lijkt nog zo ver weg al besef ik wel dat het vooruit gaat!
Gisteren mijn 1ste pas gaan doen en mijn proefkapsel. Zag er super uit!
Mijn verloofde heeft mijn kapsel ook gezien en vond het heel mooi! Hij glunderde mee, ik natuurlijk al met tranen in de ogen :o)!
Met pasen(nu zondag dus) gaan we onze uitnodiging aan onze ouders geven en dan gaan we onze ronde beginnen om ze aan iedereen te bezorgen.
Onze viering is af, muzikanten geregeld, boekje klaar,... Eigenlijk is er al heel veel gebeurd. Waarschijnlijk sta ik heel veel voor op schema maar dat geeft me een gerust gevoel!
Wie trouwt er nog 30 juli? Wat is bij jullie zoal klaar?

groetjes

Ellen
30-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 760

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik21-4-2011 11:04:10

Hoi Ellen,

bij mij was vorige week die 1 weg, ik was euforisch en zenuwachtig dus ik weet hoe je je voelt... nu zijn er "nog maar" 92 dagen maar als ik zie wat je al allemaal gedaan hebt, zal het in orde komen zeker? :-) Ik heb onze misboekjes wel al gemaakt maar wacht nog op antwoord van de pastoor om ze te kunnen printen/maken...
Leuk dat je al je eerste pas gedaan hebt, dat heb ik nog niet gehad! Maar het verschilt ook van winkel tot winkel.. :-)
Nu zaterdag komt de visagiste mijn proef kapsel en make up doen, maar die laat ik niet aan mijn verloofde zien, ik wil dat alles voor hem een verrassing blijft! Maar we hebben wel ongeveer dezelfde smaken, dus dat komt goed!

Je kan wat gas terugnemen :-) Rustig aan doen en genieten...

Groetjes
Filipa

Nathalie
10-6-2011
 Meld misbruik21-4-2011 11:34:38

Hey Ellen,

Bij mij nog 50 dagen te gaan en ik heb morgen mijn eerste pas. Echt spannend. Je ziet dus goed op schema. Geniet er maar van.

Groetjes Nathalie

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik21-4-2011 11:49:11

@filipa,leuk dat je je proefkapsel geheim wil houden voor je ventje,maar vind je het dan niet jammer dat je je haartjes laat doen en het er tegen dat je naar huis gaat terug moet laten uitdoen?
Ik ga proefkapsel laten uitvoeren,mijn tiara er laten in plaatsen maar die doe ik dan weer uit,zo kan mijn ventje niet alles zien hahahaha

@Ellen de 1weg :-) leuk,en hoe meer we nu doen hoe minder we ons zorgen moeten maken dat er iets niet op tijd gereed geraakt denk ik zo

Penny
20-7-2011
 Meld misbruik21-4-2011 12:26:36

Hey Ellen,

ken het gevoel ik kon vorige week ooko zo blij als iets aankondigen dat die 1 weg is.
Nu is die 9 zelfs al weg en begin ik te denken komaan terug in gang schieten want we moeten toch nog wel wat kleine dingen doen.

Geniet van het gevoel want vanaf nu gaat het vlug daar zijn :-))

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik21-4-2011 13:27:32

Vanaf de 100 gaat het snel hoor! Hier zijn het er ondertussen nog maar 29 *paniek* :)

kristien
30-7-2011
 Meld misbruik21-4-2011 14:18:34

Hey Ellen, wij trouwen op dezelfde dag! Dus ook de kaap van 100 voorbij...
Heb eerste pas ook achter de rug, misboekjes zijn bijna klaar... Wij beginnen nu ook stilaan de uitnodigingen rond te delen. Spannend he... Alvast nog veel succes met de verdere voorbereidingen. En duimen dat ze nog een beetje zon overhouden voor 30 juli

Stephanie

Meld misbruik21-4-2011 17:26:59

Hier ook 30 juli :))
Onze uitnodigingen zijn bij de drukker, misboekje is zo goed als af, heb de bloemen en dergelijke gekozen. Ik moet nog cadeaus vinden voor de ouders en het eten bespreken met de zaal.....

Sarah
30-7-2011
 Meld misbruik21-4-2011 19:50:08

Hey Hey

Hier ook eentje voor 30juli en de to do zaken zijn hier:

- cd viering maken
- ringen afhalen
- cadeaus ouders/getuigenen halen
- proefkaspel doen
- uitnodigingen ronddelen (wij beginnen half mei met ronddelen)
- bruidegom moet zijn pas nog doen
- afhalen kleed (2juli)
- alle laatste afspraken met alle partijen vastleggen (nog bezoek zaal doen, en dergelijke)
- naamkaartjes schrijven
- snoepzakjes kinderen halen
- fotolocaties vastleggen
- tekstje in gastenboek schrijven
- tafelschikking maken

kortom de details waar het meeste tijd in kruipt :-)

mona
26-8-2011
 Meld misbruik21-4-2011 22:10:44

Hé leuk te horen dat alles goed verloopt en onder de 100, dan begint het snel te gaan en het besef van oei oei heb ik alles, ben ik op schema...
toi toi toi aan iedereen

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...