Nu Online
Momenteel zijn er 91 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

opening alternatief gastenboek

  19-4-2011 21:55:06
Hallo iedereen
ons thema is zon zee strand, waarin zowat alles met postkaarten is verwerkt (uitnodigingen, tafelschikking, bedankingen).
Nu is ons idee om ook ons gastenboek met postkaarten te doen. Zo kunnen de gasten hun ding kwijt op de achterkant van de postkaart, aan ons adresseren, maar tegelijk ook een tekening ofzo maken op de voorkant ervan (we leggen er stiften en kleurpotloden bij). Dan plaatsen we er een brievenbus bij waar de postkaarten "gepost" kunnen worden.

Eerder vond ik op dit forum een mooi tekstje om een gastenboek te openen. Maar dat lijkt niet zo goed toepasbaar voor 't idee dat wij hadden. Heeft iemand tips om ons gastenboek te "openen" of de bedoeling ervan duidelijk te maken?
Ik denk dan aan de mensen die bv werken met een schilderij. Hoe hebben jullie dat duidelijk gemaakt aan de gasten wat de bedoeling is. Ik wil namelijk vermijden dat ik enorm veel blanco postkaarten met enkel tekst krijg, terwijl het echt wel de bedoeling is dat iets op de voorkant komt (tekening, ...).
Alle teksten, aankondigingen, openingsversjes, ... zijn welkom!!!
Alvast bedankt!

Nele
4-6-2011
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1210


Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik20-4-2011 11:03:08

Misschien kan je hier wat mee doen ?

Op deze kaarten kan u alles kwijt
wat in u zit, aan creativiteit !
Evenwel is het hier de bedoeling
dat u zorgt voor tekst èn tekening ;
dus uit gerust uw tekentalenten vooraan
en schrijf ons een leuk bericht achteraan.
Alvast bedankt !



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik20-4-2011 11:35:32

Mooi, Fredie! :-)



Nele
4-6-2011
 Meld misbruik26-4-2011 20:43:37

Dank u Fredie!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...