Nu Online
Momenteel zijn er 68 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

moeders 50 jaar, liedje?

16-4-2011 10:09:37
hallo :)
naast onze trouw hebben we nog een gelegenheid dat we graag zouden in de bloemetjes zetten: nl de beide moeders worden kort voor onze trouw beden 50 jaar!
graag hadden we hen een geschenkje gegeven om dit te vieren. Cadeau-ideetjes hebben we genoeg, maar we hadden graag tijdens het afgeven een kort stukje muziek ( een fragmentje van een liedje) laten afspelen. Iemand suggesties voor een passend muziekje? ( een liedje zoeken da ze beide graag horen is moeilijk, ze hebben beide een verschillende smaak qua muziek)
We dachten eerst aan Mama van Jantje smith maar zijn er nog andere mogelijkheden?

deborah
28-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 609

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik16-4-2011 13:27:28

'Mama' van de Spice Girls?
'Mama' van Heintje (niet Jantje Smit)

frida
6-2-2010
 Meld misbruik16-4-2011 17:41:19

hey, dacht ook aan Heintje met mama..

funfoto

Meld misbruik17-4-2011 10:30:12

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...