TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sigrid
3-12-2011
|
15-4-2011 17:37:51
Hallo,
wij trouwen 19mei 2012.
Voorlopig hebben wij volgend dingen al geregeld:
zaal
traiteur
vervoer
dj wordt besproken, maar nog niet vastgelegd
fotograaf
kerk voor viering
trouwkleed
voorlopige gastenlijst al opgeteld
Veel plezier met jullie voorbereidingen
|
|
petra
9-6-2012
|
15-4-2011 17:42:25
hey, amai jij hebt al een kleed? is dat niet wat vroeg? daar moet ik allemaal nog aan beginnen, heb ook al wat vastliggen zoals zaal dj kerk gemeentehuis en ook een voorlopige gastenlijst fotograaf ligt ook zo goed als vast, maar daar ben ik enorm over aan het twijfelen of ik hem wel zou neme, vindt hem wat duur, maar denk ni dat er echt goedkopere zijn groetjes xx
|
|
Claudia
26-5-2012
|
15-4-2011 17:56:16
Hallo, Wij trouwen 26 mei 2012. De zaken die vastliggen bij ons zijn: - Zaal - Fotograaf - Gemeentehuis - Ceremonie: voorganger en locatie is geregeld - Voorlopige Gastenlijst Dat is het zowat, dus ook hier nog een hoop te doen Groetjes
|
|
petra
9-6-2012
|
15-4-2011 18:01:26
hey, ik wil al wel veel doen, maar het is nog wat te vroeg he. Toen ik naar de pastoor belde zei hij dat ook al , amai jullie zijn er op tijd bij. Het gemeentehuis had ook die mening. Maar iedereen zei tegen mij dat ik er op tijd aan moest beginnen om alles vast te leggen. Dus wacht ik nu maar even af, maar langs de andere kant wil ik wel alles al zoveel mogelijk hebben geregeld. greotjes xx
|
|
natje
12-5-2012
|
15-4-2011 18:14:57
hey meid
wij trouwen op 12 mei 2012 wij hebben al de zaal das eigenlijk het dringenste!!!
(wij zijn in sep 2010 naar zalen gaan kijken en er waren al die volzet waren.)
dj ceremoniemeester vervoer fotograaf de uren van de kerk en gemeentehuis.
voor mijn kleed ga ik vanaf juli zien
veel succes
|
|
Claudia
26-5-2012
|
15-4-2011 18:18:49
Ja ik ken het gevoel, moet mijzelf soms ook even halt toeroepen. Ik wacht nu expres tot augustus/september om voor mijn kleed te gaan kijken. Ook al moet ik mij serieus inhouden. Maar beter alles te vroeg in orde, dan te laat. Uiteindelijk komen er toch altijd nog kleine onverwachte dingetjes bij die geregeld moeten worden. Geniet in ieder geval van je voorbereidingen. En we zullen elkaar hier komende periode wel vaker tegenkomen denk ik ;)
|
|
Patrizia
2-6-2012
|
15-4-2011 18:45:22
hoi wij trouwen 2juni2012 en hebben
* de zaal
*ceremoniemeester
*DJ
*fotograaf ( mee bezig)
*Vervoer (mee bezig)
*datum vastliggen bij de kerk(wettelijke trouw is een andere dag!!)
Moet ook op mijn tanden bijten, want wil ook zooo graag voor mijn jurk gaan kijken :-))) maar iedereen zegt dat het véééél te vroeg is... maarja , ik weet toch al wat ik wil! dus hoop dat het dan vlot gaat, als ik één keer daar ben :-)
Veel succes!!!
|
|
Chantal
16-6-2012
|
15-4-2011 19:03:37
Hoi
Wij trouwen een weekje na jullie op 16 juni 2012 (verloofd sinds januari 2011)...bij ons is het volgende in orde:
- De planning voor alle voorbereidingen (alle to do's met andere woorden)
- De dagplanning voor 16 juni
- Gemeentehuis + uur ligt vast
- Feestzaal
- Viering + persoon die viering begeleid (Het Moment)
- Ceremoniemeester
- Ceremoniewagen
- Fotograaf
- Dj
- Zangeres viering
- Voorlopige gastenlijst
- En volgende week gaan we de huwelijksreis vastleggen (hihi spannend!!!)
Wat er binnenkort nog op de planning staat: getuigen vragen, 2e afspraak met het Moment om onze viering al wat meer vorm te gaan geven (er gaan ook dingen gevraagd worden aan onze vrienden/familie om dingen mee voor te bereiden, zonder dat wij dit weten, dus dan gaan we de namen doorgeven wie ze allemaal kan contacteren hiervoor). En in juli voor trouwkleed gaan rondkijken (als ik het tot dan volhou....want het kriebelt zo hard :D).
Veel plezier met jullie voorbereidingen...als je alles stap voor stap aanpakt, dan valt de stress heel goed mee en kun je er echt van genieten! En we hebben nog zeeën van tijd hè...alles komt helemaal in orde!
Lieve groetjes
Chantal
|
|
Sara
28-5-2011
|
15-4-2011 19:09:53
Oh spannend. Ik weet nog hoe ik vol stress begon en afwachten van ben ik niet te vroeg.
1 tipje, wat af en klaar is, is in orde en een 'zorg' minder!
En heel belangrijk bruidjes!!!!
Geniet van je voorbereidingen. Ik weet nog hoe ik begon met onze lange verloving ( wij zijn 3 jaar verloofd geweest omwille van mijn studies) en hop nu al binne 42 dagen is het hier zo ver.
Al die tijd is gevlogen en ik was telkens blij wanneer er iets in orde was.
Ik ben 5 maand voor de effectieve trouw mijn kleed gaan kiezen. De zaal uiteraard ligt al meer dan een jaar vast! En dat is mss het allerbelangrijkste om als eerste te doen. Zien dat jullie een fijne locatie hebben waar jullie je feest van je dromen kan laten doorgaan!
Heel veel succes allemaal!
Geniet ervan, af en toe kom je wel een tegenslag tegen, maar dan ben je uiteraard met 2 om die aan te pakken en er nog iets beters van te maken.
Succes, een bruid die nu niet meer stress heeft ivm de voorbereidingen, maar de stress of alles toch wel echt in orde is met mijn zin en stress voor de dag zelf dat alles goed verloopt!
|
|
Sonja
12-5-2012
|
15-4-2011 20:48:43
Hey,
Wij trouwen 12 mei 2012!
Bij ons ligt al vast :
Zaal, fotograaf en DJ
Gemeentehuis kan hier bij os pas een jaar op voorhand, dus dat is voor volgende maand.
Begin juni heb ik een eerste afspraak om te kijken voor een kleed...spannend
In het najaar uitnodigingen en ringen kiezen.
Wij trouwen enkel voor de wet en rijden zelf.
Wat betreft de fotograaf, verschillende prijzen vergelijken.
Ik heb hier op het forum al prijzen gelezen van 400 euro tot over de 2000 euro.
Het hangt er natuurlijk ook van af wat je wil of zoekt. Er moet ook een klik zijn net zoals bij een DJ vind ik.
Succes met de voorbereidingen en vooral geniet er van!
Groetjes,
Sonja
|
|
Jessica
7-7-2012
|
16-4-2011 10:58:13
Hey,
Wij trouwen wat later, bij ons ligt de zaal vast, de gemeente, de organisatie die onze viering gaat doen, de Dj, de fotograag ben ik aan het wachten op antwoord en de getuigen zijn gevraagd. Met mijn trouwkleed ga ik wachten tot oktober, november dan zijn het 'solden' op de collectie van 2011 en komt de collectie 2012 binnen:-) meer keuze dus:-) Maar ik heb het wel moeilijk met me in te houden:-)
|
|
Nathalie
23-6-2012
|
16-4-2011 10:59:17
Heyhey,
Wij trouwen 23 juni 2012. Wij hebben volgende zaken al geregeld:
- 2 live-bands (receptie/avondfeest)
- fotograaf
- videograaf
- ceremoniemeester
- vervoer
- make-up artieste & haarstyliste
- getuigen zijn gevraagd.
Ik ben momenteel bezig met kijken naar bruidstaarten. In juli hebben we een eerste afspraak voor de huwelijksviering en gaan we de gemeente vastleggen. Later deze zomer ga ik trouwkleedjes beginnen passen. In het najaar gaan we dan voor uitnodigingen en ringen kijken.
Veel succes!
Groetjes,
Nathalie
|
|
Heidi
7-7-2012
|
16-4-2011 15:58:14
Hey, ik ben ook een 7-7-12 bruidje, net als Jessica ! Bij ons ligt de zaal vast en de fotograaf :) andere zaken ben ik nog een beetje aan het informeren.
Wij hebben geen vervoer, geen viedeograaf ... nodig, dus daar hoef ik ook niet over te panikeren :)
mijn kleed wordt door mn schoonmama gemaakt, maar ik kan ook bijna niet wachten om samen met haar voor de stoffen te gaan kijken :)
|
|
Niki
30-6-2012
|
18-4-2011 12:45:00
Hey,
Wij trouwen op 30 juni 2012 en volgende dingen liggen al vast;
- Zaal (+ catering)
- Kerk + uur
- Gemeente + uur
- DJ
- Locatie voor foto's
- Bruidskindjes
- Getuigen
- Vervoer (nog enkel wachten op bevestiging)
- Voorlopige gastenlijst (momenteel ook bezig met alle adressen te verzamelen, wat een klus!)
- Voorlopige dagplanning
- Keuze huwelijksreis (ligt nog niet vast - vastleggen januari 2012)
Nu donderdag, 21/04 gaan we langs bij een fotograaf en op 2/05 gaan we naar een videograaf.
Mijn kleed ga ik beginnen "zoeken" vanaf dat de nieuwe collectie uit is (ongeveer oktober-november). Vanaf dan ook de ringen, uitnodigingen, geschenkjes kinderen,...
Bij ons hier op het gemeentehuis zeiden ze dat we beter vroeger komen dan te laat. Zo kunnen we zelf ons eigen uur nog kiezen (de week voor ons stonden er al 4 koppels op die gaan trouwen!) Aangezien er in Temse enkel in de voormiddag voor de wet getrouwd kan worden moesten we er wel "snel" bijzijn.
Nog veel plezier met het plannen 
|
|
Gitte
14-4-2012
|
18-4-2011 12:45:08
Slik... wij willen trouwen op 14 april 2011 en hebben nog niets vastgelegd . We zijn nu volop op zoek naar een geschikte locatie, maar het is niet makkelijk, want het moet groot genoeg zijn, rolstoeltoegankelijk en geschikt voor een optreden van een live band. En liefst ook nog betaalbaar ;-)
Zodra de locatie vastligt, boeken we band, dj en gemeentehuis (wel al gekozen). We zijn niet totaal gefixeerd op de datum en kunnen die eventueel wel aanpassen. We zijn al dertien jaar samen (waarvan 8 jaar "verloofd"), 't komt niet op een week of maand extra :-p Toen hij me acht jaar geleden ten huwelijk vroeg, zijn we ook vastgelopen op de voorbereidingen (vooral dan de locatie en het concept), en uiteindelijk zijn we dan maar niet getrouwd. Nu gaan we nog eens een poging wagen ;-)
|
|
frieda
|
18-4-2011 23:22:08

|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|