Terug naar overzicht
Ik duim alvast mee! Geniet van jullie dag! Het zal onvergetelijk worden. Alvast een hele dikke proficiat mevrouw! :p Idd heel goed voor je huishouden, het zal het blinken! Veel plezier, ik kijk al uit naar een verslagje en wat foto's!!
Ik duim mee! Geniet er morgen van en poets ook weer niet te veel he, denk aan je nagels ;-)
Hoi Maaike, Ik heb nu nog iets meer dan 400 dagen op de teller staan, ik hoop dus dat de tijd snel daar zal zijn!! Ik zal mee duimen voor een onvergetelijke dag morgen! En vergeet vooral niet te genieten!!! Succes! Groetjes, Hanne
Maaike, Ik wens jou een fantastische dag morgen en uiteraard een evenmooi liefdesleven nà de grote dag ook hé!! Succes en geniet vooral. Groetjes, Patricia
Maaike, Ik wens je een enorm zalige dag met mooi weer (ze voorspellen 18°C dus normaal zal het daar niet aan liggen) Geniet van elk moment! En dat je ook mooie witte bruidsweken tegemoet gaat!! succes! groetjes Jill
Hoi Maaike, Ik duim alvast mee en wens jullie een heel mooie dag toe, en een heel mooi leven samen! Succes!Filipa
heyGeniet van jullie dagje en we zullen allemaal hopen op stralend weer. groetjes
Hoi lief aprilbruidje,Ik wil je bij deze graag een superdag wensen morgen!Geniet van elke minuut, van elkaar en van de kleine dingen!!!!Alvast vele felicitatiekusjes -xxxx-P.S. Foto's achteraf mogen altijd! ;-)
Bedankt iedereen! Ik zal zeker een verslagje en een link naar de foto's posten na de trouw! Groetjes, Maaike
Geniet ervan Maaike! Er wordt aan je gedacht morgen
Geniet ervan! En nu al een hele dikke proficiat!
Geniet van elk moment vandaag!!! Tot gauw!