Nu Online
Momenteel zijn er 23 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Stress!! Even hart luchten

15-4-2011 8:31:39
Hallo,

Met nog 90 dagen op de teller, begin ik toch wel wat te stressen! Er moet nog super veel geregeld worden voor de trouw, we zijn volop onze verhuis aan het voorbereiden en ik ben op zoek naar ander werk...

Door die andere dingen worden de dingen die nog moeten geregeld worden voor onze trouw altijd maar uitgesteld!
Op momenten als nu wens ik dat ik toch voor een weddingplanner had gekozen!!

Gelukkig heb ik mijn vriend ervan kunnen overtuigen dat hij een beetje werk uit handen gaat nemen. Zo regelt hij alles met de fotograaf en alles voor eten en drinken voor de suite.

Zijn er nog mensen hier die ook in de stress periode zitten?
Hoe proberen jullie te relaxen?

Sonia
15-7-2017
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 700

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik15-4-2011 8:48:51

Hoi,

Wij hebben dit ook net achter de rug, het is zelfs nog steeds bezig (net nieuw werk, verhuisd) en dat zorgt ook wel voor wat stress. Ik sta ferm achter op schema maar trouwen doen we sowieso :)

Nog veel succes en niet teveel stressen, is nergens voor nodig!

Groetjes,
Kendra

Melodie
4-6-2011
 Meld misbruik15-4-2011 9:22:32

Hoi Sonia,

hier hetzelfde. Wij zijn een maand geleden verhuisd en liggen ondertussen zelf in proces met onze huisbaas van toen (is echt verschrikkelijke man die elke huurder probeert uit te buiten). Daarbovenop is mijn papa een maand geleden overleden. Dus de laatste maand ben ik ook amper bezig geweest met de trouw. Ik heb de afspraak met mijn verloofde dat hij alles regelt omtrent ons oude huurappartement (contact met advocaat, opzegging van water, elektriciteit,...) en dat ik me bezig hou met de trouw. Anders krijgen we het echt niet meer getrokken. Met nog amper 49 dagen voor de trouw voor de kerk en 20 dagen voor de trouw voor de wet is ook hier de stress goed aanwezig . Helaas hebben we hierdoor ook wel meer akkefietjes met elkaar. we zitten echt in een periode waarbij we heel hard naar de huwelijksreis uitkijken ;-) en die komt steeds dichterbij! 

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik15-4-2011 10:29:19

Hoi Sonia,

Hier hetzelfde. Bij mij nog 98 dagen op de teller, gisteren kreeg ik de kriebels toen ik zag dat het getal met 3 cijfers weg was... ;-)
Komt allemaal goed!
Als je wil, mag je altijd een mailtje sturen naar mij (filipa.azevedo@gmail.com), dan stuur ik jou een lijstje van wat er bij ons nog moet gebeuren, ga je gelijk minder stressen...

Groetjes en succes!

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik15-4-2011 12:51:46

Ademen... blijven ademen :)

Haha, makkelijker gezegd dan gedaan... ik heb ook enorm veel stress!
Bij ons met nog 70 dagen te gaan, gaan we pas vandaag naar de drukker!
Volgende week vertrekken we op vakantie (1 weekje) en de week erna zou ik de kaartjes al willen versturen... ik weet het, ik weet het... dream on :) :)!

Bekijk het zo: je hebt nog 90 dagen en je verhuist nu al! Wij zouden begin juni verhuizen en trouwen eind juni... als ik eraan denk krijg ik al een zenuwinzinking! Man man man... we gingen normaalgezien al in ons huisje zitten, maar door een hele slechte maand december en andere problemen, zal ons huisje pas in juni afgewerkt zijn...

Maak een deal met je toekomstige: jij doet nu ffkes de verhuis, ik regel dingen voor de trouw! Probeer ook vrienden en familie in te schakelen voor de verhuis, dan gaat het allemaal vlugger :)

Heeeeeeelll veeeeel succes en geniet van jullie nieuwe woonst :)

Sandra
15-7-2011
 Meld misbruik15-4-2011 20:03:46

Hey Sonia,

Hier ook nog 90 dagen op de teller. Het lijkt niet veel meer, maar anderzijds zijn het nog 3 volle maanden om alles in orde te brengen.
Mijn lijst is ook nog lang, maar één voor één komen alle puntjes wel in orde!!
Stress is er wel, maar voorlopig nog niet over ons huwelijk, dat komt waarschijnlijk wel
Succes nog met de voorbereidingen!!

Groetjes,

Sandra

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...