Nu Online
Momenteel zijn er 145 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelschikking dessertbuffet

  14-4-2011 7:38:19
Nog een maandje en het is zover...
De voorbereidingen verlopen goed, alles zit op schema.
Nu had ik nog een kleine twijfel:
Ik maak een tafelschikking voor het avondfeest, met de bijhorende naamkaartjes.
Vanaf 22.u komen er nog mensen toe voor het dessertbuffet.
Is het dan de gewoonte dat er voor die mensen ook naamkaartjes staan?
(Het zijn dan uiteindelijk de twee resterende tafels...??)

Bedankt voor de info alvast!

tine
20-5-2011
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1004


Sara
28-5-2011
 Meld misbruik14-4-2011 9:32:46

Hey,
hier ook dat probleempje!
Aleja prbleempje is veel gezegd; Wij hebben 3 extra tafels bij dessertbuffet.
Elk eveneens (bij ons is het met kleuren) met een kleur. Bij het binnenkomen gaan wij hun verwelkomen en dna zal de persoon van de zaal nog even vragen wie ze zijn en dan zal hij hun de juiste tafel toewijzen. Bij ons is dit wel van belang omdat niet al die tafels met evenveel personen bemand zullen zijn.

grts en hopelijk was je hier iets mee



Nele
20-8-2011
 Meld misbruik14-4-2011 9:42:29

Wij hebben ook nog mensen die om 22u toekomen, we zullen die tafel ook een naam geven, puur voor de volledigheid en waarschijnlijk ook omdat het meer dan één tafel zal zijn (afh. met hoeveel ze zullen komen).

Groetjes



Sofie
6-8-2011
 Meld misbruik14-4-2011 12:15:58

Wij hebben ook dessertbuffetters. Zij komen vanaf 21u30.
Zal nipt worde met het eten, maar m'n ventje wou het liever zo, hij vond 22u00 te laat.

Nuja daar gaat het niet over.
Ik werk waarschijnlijk gewoon met toegewezen talels. Eens de mensen aan een tafel zitten maakt het voor mij niet uit wie waar zit aan tafel of wie naast wie zit. Dat mogen ze van mij zelf uitmaken

Idem voor de gewone avondeteres, iedereen krijgt een tafel toegewezen , hoe en waar en met wie ze willen zitten moeten ze zelf uitvechten.

grts



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik14-4-2011 12:59:55

Bij ons waren dit ook nog 2 tafels. Deze kregen geen tafelnaam, maar de mensen werden wel naar hun tafels gebracht. Aan tafel mochten zij zitten waar ze wilden (was trouwens ook bij de andere tafels).


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...