Terug naar overzicht
Hoi, Ik denk dat je toch een uur mag uittrekken om je haar en make-up te doen. Ik heb www.phantatique.be zij komt aan huis en doet haar en make-up. Groetjes, Celesta
hoi hoi, Ik heb thuis een demo gedaan van mylene. Als je een demo doet komen ze u sminken op uw trouwdag. gratis Tijdens die demo heeft ze een proef make-up gedaan en dat was heel mooi. Met gevolg dat ze op onze trouwdag nog 5 andere gaat opmaken. Het waren alleen maar voordelen: een gezellige avond, 7% op de verkoop en een mooie make - up :-) veel succes
Hallo Marijke, Ik ben Heidi Fonteyn uit Gent en reeds enkele jaren actief als professioneel visagiste. Voor je huwelijksmake-up moet je toch op minstens een half uur rekenen.Als je om 8.15 klaar wil zijn met maquillage om daarna je kleedje aan te trekken zou er toch moeten begonnen worden om 7.30 à 7.45h. De kapper zou dan moeten beginnen om 7h. Je kan altijd eens op mijn website kijken voor meer info en foto's. Ook hier op mijn profiel staan foto's zodat je je een mooi beeld kan vormen van mijn werk. www.heidifonteyn.be Veel succes nog met je voorbereidingen! Groetjes, Heidi
Hey Bekijk onze site eens anders. www.ellegancia.be Groetjes Bianca
hoi iedereen, heel hard bedankt voor de hulp, ondertussen al iemand gevonden voor de make-up...nu nog de kapster... Groetjes