Nu Online
Momenteel zijn er 194 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Video Mario uit Aartrijke

  12-4-2011 21:07:28
We zijn gisteren dan naar Video Mario geweest in Aartrijke.
Wat een verschil met JP uit Beernem. Voor slechts €100 meer hebben we een veel betere kwaliteit van dvd, een overzichtelijk menu om direct naar een bepaald dagdeel door te gaan, mooie overloop, goeie geluidskwaliteit, en helemaal niet duur.
Hij vroeg ook geen voorschot, werkt met vertrouwen.
1 nadeel: hij heeft ons geen contract gegeven en denk erover na om het hem toch te vragen.
Iemand al ervaring met Mario? Hij lijkt me wel zo betrouwbaar, maar ik heb al vaker gehoord op 't forum: geen contract is geen zekerheid.
Wat zouden jullie doen?
Groetjes,
Cindy

Cindy
5-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1287


Jan

 Meld misbruik12-4-2011 23:24:57

Cindy en Geert.

Ik kan uiteraard niet beoordelen wat de betere kwaliteit van DVD is... maar ik kan jullie wel bevestigen dat er altijd met de maximaal haalbare kwaliteit van de DVD gewerkt wordt. Trouwens alle opnames gebeuren in High Definition, en je hebt dan de keuze tussen Blu-ray (25 GB) of DVD (4,5 GB). Wat je beweert nopens de klank is zeker ten onrechte: digitale klank en voor de viering wordt er draadloos gewerkt, zodat je altijd de perfekte klank hebt, gelijk waar de opnames plaats vinden. Ondanks jullie positieve reactie (zie reactie op dit forum op 21/1 - reactie Kim) na het bezoek, proberen jullie nu een negatieve indruk te geven. Ik vraag wel een voorschot - nadat ik 10 jaar zonder voorschot gewerkt had met plots de nodige problemen (annulering op de laatste maand, enz ..). Daarenboven zijn mijn DVD's wel onderverdeeld in menu's en krijg je daarevenboven ook een CD met de integerale klank van de viering. Naar een contract hebben jullie ook onlangs gevraagd, met positieve reactie van mijnentwege. Wat de prijs betreft: de afgesproken prijs tot 17 u 30 was slechts 550 euro, met een korting via de waardebon van trouwshop van 25 euro ... toch meer dan 100 euro goedkoper!
Met vriendelijke groeten

Jan Peeters



Jolien
26-8-2011
 Meld misbruik13-4-2011 11:03:17

Hoi,

Ik heb er geen ervaring mee, maar wel al hele goeie reclame over gehoord. Er werkt iemand bij mij die hem ook heeft aanbevolen voor ons huwelijk.
Wij twijfelen nog of we het allemaal laten filmen..., aangezien er al van de familie zijn die hun camera zullen meedoen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...