Terug naar overzicht
Hier vind je redelijk wat bruidjes van april - september 2012 terug, waaronder mezelf :) http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=315239&su...
hoiiiii wij trouwen een weekje na jullie (2juni 2012) duzzzz heb je vragen?? stel ze maar Hoe ver staan jullie met de voorbereidingen? groetjes xXx
Hey, Hier ook een mei bruidje, wij trouwen op 12 mei 2012 Veel succes met de voorbereidingen! Sonja
Hallo, Wij trouwen op 26/05/2012 dus dezelfde dag! Hoe staat het bij jullie? Groetjes
Hier 15 juni 2012, iedereen mag me gerust mailen op nosferatugirl@hotmail.com met vragen of om onze voorbereidingen naast elkaar te laten en te vergelijken. Succes!
Hoi Tine, wij trouwen één dag voor jullie. Voeg me gerust toe als vriend zodat we voorbereidingen kunnen vergelijken en zo, lijkt me leuk! Groetjes en succes!
Hoi Tine, wij trouwen op 12 mei 2012 dus dat ik ook heel dichtbij jouw datum. Ik wil ook héél graag met je vergelijken zodat ik weet of ik ver of nog niet ver sta :) Groetjes Katrien
wij trouwen ook op 12 mei 2012 , mij mag je ook altijd toevoegen mijn ventje vind dat ik nogal snel van stapel loopt en krijg regelmatig te horen dat we nog alle tijd hebben maar het is zo spannend en leuk en ik heb zoiets wat gedaan is is gedaan en een zorgje minder. dus wil je u vreugde delen of u stressmomenten je mag mij altijd een mailtje sturen veel succes met de voorbereidingen