Nu Online
Momenteel zijn er 202 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

heeft iedereen een videograaf?

  11-4-2011 11:44:11
Hoi Bruidjes, 
 
ik heb eventjes een vraagje voor jullie. Hebben jullie allemaal een videograaf geregeld voor jullie trouwdag? Ik vond dit bij het begin van het regelen van onze trouw niet echt nodig, maar merk meer en meer dat de bruidjes op dit forum er toch wel allemaal eentje geregeld hebben. Wat is jullie mening hierover? Zou het natuurlijk ook wel leuk vinden, maar de kosten lopen natuurlijk sowieso al hoog op ... 

Melodie
4-6-2011
Meld misbruik



Reacties: 18 | Gelezen: 882


Ellen
17-9-2011
 Meld misbruik11-4-2011 11:46:19

Wij nemen geen videograaf...Niet voor het kostenplaatje, maar ik ben niet zo'n fan van 'gefilmd' worden :-) En ik denk genoeg te hebben aan de foto's.
Maar dit is natuurlijk mijn persoonlijke mening.

Grtjs



Evi
30-4-2011
 Meld misbruik11-4-2011 11:58:36

Wij hebben ook geen. Ik denk dat ik sneller eens in ons foto-album zal bladeren dan dat ik de video zal bekijken.



Maaike
6-8-2011
 Meld misbruik11-4-2011 12:03:51

Wij hebben er ook geen. Wij gaan ook genoeg hebben aan foto's. Ik zou het ook helemaal niet zien zitten om gefilmd te worden :).

Grtz!



Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik11-4-2011 12:04:46

Wij wilden dit eerst ook niet te doen omwille van kostenplaatje. Op bepaald moment zijn we naar trouwbeurs geweest en mijn verloofde vond die praatpalen geweldig. Prijs gevraagd en ja, kostte wel wat.. Dan via deze site heb ik een tip gekregen over een videograaf in bijberoep. Hij kost wel +/- 200 euro meer dan de praatpaal MAAR dan hebben we wel een videograaf die ons heel de dag volgt(vanaf 6u!! bij voorbereidingen en al...), die mooie samenvattingen op DVD maakt, die zelf ook een videodagboek voorziet, die blijft tot 2u 's nachts ( en als er nu net op dat moment ne zatte nonkel een showke geeft, niet plots gaat lopen )
Dan met een vriendin over gehad, zij is haar papa al kwijt en zij vond het toch dat bedrag waard om later ook nog beelden te hebben van personen die er niet meer zijn... En dat vond ik eigenlijk doorslaggevend (zeker omdat mijn papa al eens door het oog van de naald is gekropen.....)
Dus afspraak gemaakt en geboekt.
Van de week kreeg ik zelfs nog een leuk mailtje van hem:
omdat ik al wat reclame voor hem heb gemaakt blijkbaar mailde hij dat hij nen beamer gaat meebrengen zodat er tijdens receptie al een korte samenvatting te zien gaat zijn van de dag!!!
Me happy!




Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik11-4-2011 12:06:35

Wij hadden er ook geen. Maar stiekem had mijn vriendin wel allerlei onderdelen van de dag gefilmd met haar fototoestelletje. Die had ze dan op een schijfje gebrand en afgegeven. Best wel leuk!!! Het geeft ook niet dat het amateurbeelden zijn, integendeel! Dat heeft echt zijn charmes! Zo horen we bv. mijn neef luid meezingen tijdens onze openingsdans (haha! lekker gênant!) en horen we duidelijk de reacties van de mensen als we toekomen aan het stadhuis. Ik vind dit véél leuker dan cleane beelden met nietszeggende muziek eronder!



Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik11-4-2011 12:23:26

Hoi!

Wij hebben er ook geen. Ik moest dat niet hebben en ik zou mij ook niet op mijn gemak voelen moest ik de hele tijd gefilmd worden...

Als je budget een videograaf aankan en jij dat wil, dan moet je dat doen!
Wij hebben het volste vertrouwen in onze fotograaf en verwachten dus dat hij onvergetelijk foto's zal maken. Daarbij vind ik het leuker om door een fotoalbum te bladeren dan dat ik een video moet laten afspelen... maar das natuurlijk voor iedereen anders :) :)

Daarbij hebben wij de praatpaal -- da was het enige wat mijn vriend echt wou... de rest mocht ik allemaal beslissen en twijfelen we er niet aan dat onze genodigden genoeg onnozel gaan doen om dat videoke vol te krijgen :)

Daarbij heeft mijn meter onlangs een 3D tv gekocht en heeft ze er een 3D camera bij gekregen.... ik verwacht daar ook leuke foto's van :) :)

Succes met de beslissing :)



joyce
30-4-2011
 Meld misbruik11-4-2011 12:30:11

wij hebben er ook geen, wel een fotograaf, ook omdat we er niet echt van houden om onszelf op bewegend beeld te zien :-)

groetjes
Joyce



Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik11-4-2011 12:39:47

Wij gaan er ook geen nemen, zijn er ook niet echt fan van om een hele dag gefilmd te worden! :-) Heb wel een nonkel die naar alle speciale familiegelegenheden zijn videocamera meeneemt: die zal wel leuke, ongedwongen beelden maken. Is natuurlijk niet professioneel, maar hij kan er goed genoeg mee overweg om sfeerbeelden te maken en dat vinden wij het belangrijkste.

Denk ook dat we sneller in ons fotoalbum gaan bladeren dan naar een dvd kijken.



Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik11-4-2011 12:58:36

Wij nemen er ook geen, ook omdat we niet houden van gefilmd te worden en omdat we er later toch niet meer gaan naar kijken :-). We hebben een goeie fotograaf genomen die de hele dag blijft en waarvan we alle foto's op dvd meekrijgen, en dat vinden we veel leuker :-).

Groetjes!



Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik11-4-2011 12:59:51

Wij gaan er ook geen nemen. Goh, de kostprijs, ja dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken.
Ik ben naar een trouwfeest geweest waar een videograaf aanwezig was en ik kan je verzekeren dat de bruid er haar buik van vol had tegen het einde van de avond. Het is net of je geen enkele privacy meer hebt. Constant liep die achter haar aan.
De dag van vandaag hebben haast alle mensen een fototoestel, sommigen ook een videotoestel ... "misbruik" hen die dag...zal stukken goedkoper zijn en je zal er wss ook minder last van hebben.
Maar zoals bij alle keuzes die we als bruid en bruidegom moeten maken (en daarbuiten ook) ... kies wat je zelf wil en kies waar jij je goed bij voelt.




annelies
17-7-2010
 Meld misbruik11-4-2011 13:10:49

Hoi,

wij hadden wel een videograaf die dag ...
Ikzelf en mijn man hebben geen seconde last gehad van die man op onze trouwdag ..
Vriendinnen vonden het iets minder ;) maar als ze komen, vragen ze toch telkens opnieuw naar de dvd ... :) Ze vinden het meer dan fantastisch om zichzelf te zien, net zoals andere vrienden en familieleden ...
De DVD wordt bij ons het meest van al bekeken ... een groot verschil met foto's hoor vind ik toch ...
Ik moest dat zeker niet hebben, zo'n videograaf :) Maar ik ben er nu supergelukkig mee ...
Het was enorm duur maar meer of de moeite waard ... De foto's en die DVD zijn de beste herinneringen aan ons huwelijk ...

Als je een goede videograaf zoekt, kan ik je zeker DB Pictures aanbevelen (ze zijn van regio Gent)

Groetjes

Annelies

PS in onze video wordt enorm veel gesproken en als er inderdaad muziek wordt gespeeld, zijn het allemaal liedjes uit onze huwelijksmis ... Die dus wel een betekenis hadden !
En we hebben er ook nog de 'ruwe' beelden bijgekocht en kunnen ons daarmee ziek lachen :)



Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik11-4-2011 14:09:05

Wij nemen geen videograaf. Enkele maanden gelden waren we op een huwlijksfeest van familie dit dit wel hadden en we voelde ons heel de dag bekeken en totaal niet op ons gemak door de aanwezigheid van die man die met zijn camera constant voor je kwam hangen. De uitindelijke film is heel mooi om naar te kijken maar dit weegt voor ons niet op tegen het gevoel dat we heel de dag hebben gehad.



Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik11-4-2011 17:50:55

Wij hebben er wel één maar alleen omdat een vriend van ons dat professioneel doet.

Wat betreft het ergerlijk aanwezig zijn van iemand die filmt: daar kan je toch goeie afspraken over maken op voorhand?
We hebben zelf al eens gefilmd op de trouw van een vriendin (niet de hele dag, enkel enkele sleutelmomenten) en zij was toch ook superblij met het resultaat.



Jamie
12-5-2012
 Meld misbruik11-4-2011 21:08:37

Wij nemen ook geen videograaf, onze fotograaf is al een volledige dag aanwezig. Wel zal mijn neef zijn videocamera meehebben en zo "spontane" filmpjes maken tijdens het vervoer van kerk naar feestzaal en in de zaal zelf, niets professioneel maar gewoon de leuke familiemomentjes toch op film, en kostenloos :)

*



Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik12-4-2011 12:45:42

Wij hebben dan weer net het omgekeerde gevoel.
Wij denken dat we vaker gaan kijken naar een dvd, ook al omdat daar meer gevoel in ligt dan in een foto. Begrijp me niet verkeerd, met een mooie album kun je ook perfect de gevoelens van het moment weer bovenhalen, maar als je dan de mensen terugziet op beeld, na enkele jaren, sommigen gaan er misschien over enkele jaren niet meer bij zijn.
Mijn papa is ook al lang overleden en mijn zoon heeft hem nooit gekend. Hij vraagt vaak naar hem en ik kan dan uren over hem praten. Dan zegt hij: ik zou zijn stem graag eens horen......... wel, als je dan een filmpje kan laten zien ben je echt blij dat je die hebt.
Wij gaan dus voor een GOEIE videograaf, en in de familie zijn er veel hobbyfotografen die elk een dagdeel voor hun rekening mogen nemen. Zo lopen ze niet in elkaars weg en kunnen ze ook nog een beetje genieten van de dag.
Achteraf gaan we dan zelf die foto's bundelen en een album maken.
En wat dat gevoel van "gefilmd worden" betreft: ik denk dat je je daar best over kan zetten, zeker als je uitkijkt wie je hiervoor inhuurt.
Goeie referenties doen het vaak!
Groetjes,
Cindy
ps: die van ons vraagt slechts €680 maar moet maar komen van 10u30 tot 17u.
Ik denk voor ongeveer €1000 komt hij zeker gans de dag. (video Mario uit aartrijke).
En de dvd is opgedeeld in hoofdstukken, waar je dan direct naartoe kan gaan via een menu en ook een overzichtsfilm.
Wel een goed idee om na te vragen of je de ruwe beelden ook kan kopen.
Dit ga ik ook eens doen.



Bianca

 Meld misbruik12-4-2011 13:38:41

Hey

Wij kunnen je misschien wel helpen, bekijk onze site anders eens www.ellegancia.be
We hebben op dit moment enkele leuke promo's lopen.

Groetjes
Bianca



bianca
28-8-2010
 Meld misbruik17-4-2011 19:07:02

Hallo,

Wij hebben dit wel gedaan,want vind persoonlijk dat dit iets meer het gevoel weer naar boven brengt dan fotos
is een mooi aandenken voor later.
We hadden er geen last van dat de videograaf aanwezig was
Ben er heel blij mee dat we dit hebben gedaan.

grtjs



Humphrey

 Meld misbruik24-5-2011 17:23:11



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info