Terug naar overzicht
http://www.hbvl.be/goednieuws/
Mhmh, daar staat niks bij over "een bruiloft"..?
Hallo,Bij ons hebben ze op de gemeente, bij de ondertrouw, al gevraagd of we in de goed-nieuws-krant willen komen. Hebben dat toen gewoon moeten aanduiden.Groetjes
Hoi, bij ons hebben ze dat ook op het gemeentehuis gevraagd. Ik had toen aangegeven dat ik de foto van de trouw voor de kerk in HBVL wou (met hét kleed) en niet die van de wet. Zij hebben toen mijn telefoonnummer aan de fotograaf gegeven en die heeft me rechtstreeks gecontacteerd. Elke gemeente heeft blijkbaar een andere fotograaf.
Ook wij zouden graag onze foto in de goed nieuws krant laten plaatsen aangezien mijn vriend van Limburg is. Nu wij trouwen wel niet in Limburg, maar wel in Geel. Weet iemand of je dat dan ook gewoon aan stadhuis moet doorgeven?
Hey Leen Ik heb het toevallig een tijdje geleden uit de krant geknipt... ik citeer: Ook voor uw huwelijksfoto maken wij graag een plaatsje vrij in de GoedNieuwsKrant.Wat moet u doen? Laat ons weten waar en wanneer u de grote stap zet, en wij sturen gratis een fotograaf om een mooie prent te maken. Bovendien krijgt u een maand lang gratis Het Belang van Limburg. U kan ons bereiken op 011/87.84.18 of via e-mail: goednieuwskrant@concentra.be. Let wel, we maken alleen foto's op vraag van de bruid of bruidegom zelf. Veel succes ermee... Groetjes
Dankjewel Elke, dat had ik nodig!
Wij hebben daar toen naar gemaild, maar nooit een fotograaf gezien!