Nu Online
Momenteel zijn er 168 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

suitekostuum

  10-4-2011 21:03:00
Beste bruidjes,
Bij ons gaan de mannen allemaal in de suite in hetzelfde pak. Dit wordt gehuurd en bedraagt 95 euro.
Betalen jullie dat voor hen of betalen ze dit zelf?
Groetjes


Annelies
4-6-2011
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1630


Tineke
9-7-2011
 Meld misbruik10-4-2011 21:44:26

Wij hebben ook suitekostuums en ze mannen betalen dit zelf! Bij ons is het 85 euro. Groetjes



M.
18-6-2011
 Meld misbruik10-4-2011 21:55:36

Bij ons betalen de mannen het ook zelf, is 45 euro.
Ze moeten zelf een wit hemd voorzien, maar wij betalen dan de plastron ( ook allemaal dezelfde kleur)




jeff
27-8-2011
 Meld misbruik10-4-2011 22:37:37

bij ons hebben ze allemaal gekocht in c&a a 95 euro en een hemd 19euro, zelf betaald en wij hebben de sokken en de das cadeau gedaan.

Ze moeten anders ook iets kopen uit eigen zak, en omdat ze akkoord waren allemaal hetzelfde te dragen hebben we dus sokken en das cadeau geegeven, iedereen was tevree.




Lien
2-7-2011
 Meld misbruik11-4-2011 9:11:46

Hallo

bij ons is het ook opgelegde kostuums voor de suite die we huren maar wij betalen die voor hen. Dit omdat wij ze kiezen en we de traditie volgen. Bij ons is het 128euro per kostuum.

Groetjes
Lien



Els
4-8-2012
 Meld misbruik11-4-2011 11:34:58

In mijn vriend zijn familie is het niet de gewoonte dat de mannen een kostuum dragen, in mijn familie is het vanzelfsprekend dat alle mannen van de suite hetzelfde kostuum dragen. Het verschil kon niet groter zijn. Mijn vriend vindt dat ook super mooi om alle mannen in hetzelfde kostuum te hebben (ikke mega blij). Ondertussen heb ik wel al de nodige opmerkingen van zijn familie gekregen. Ze hebben wel gezegd als we dat echt willen, dat ze wel een kostuum zullen dragen.
Ik vind het dan ook meer dan logisch dat we dat zelf betalen.

Groetjes,
Els



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik11-4-2011 11:51:34

Bij ons hadden de mannen uit de suite ook allemaal hetzelfde zwarte kostuum (65 euro). Zij betaalden dit zelf. Wij gingen wel de kostuums ophalen en terugbrengen. Als ze anders een kostuum of zo moesten kopen, zouden ze nog duurder af geweest zijn. Trouwens, de kledij van de vrouwen betaal je toch ook niet?



Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik11-4-2011 16:05:51

Bij ons kosten die 105 € + hemd (keuze tussen huur of aankoop). Wij betalen de kostuums omdat dit onze keuze is en de mannen hebben allemaal een hemd gekocht en dus zelf betaald...



Karen
6-8-2016
 Meld misbruik15-8-2011 8:45:10

kunnen jullie even zeggen waar julllie deze kledij gehuurd of gekocht hebben? ben zelf nog op zoek!



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info