Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dubbelke trouw????

  10-4-2011 11:44:15
heykes bruidjes en gommekes

gisteren we waren we op de trouw van onze beste vrienden zijn ouders
nu kwam onze vriend met de vraag of we het zouden zien zitten om op de zelfde dag te trouwen en samen het feest te doen
alle dus echt een dubbele trouw

nu hij heeft gezien hoeveel geluk dit met zich meebrengent heeft hij de kriebelkes gekregen en wil hij zen meisje ten huwelijk vragen super leuk natuurlijk
ons biancatje wil het ook zo graag

dus ze weet nog van niks

ik vindt dit zelf zeker niet erg het is eens iets anders en we hebben al zo een sterke vriendschapsband samen

die kan toch maar alleen sterker worden denk ik
ik weet wel zal veel organisatie bij te pas komen veel samen zitten en bespreken alles op papier zetten

zouden jullie dit doen ???

ik denk er geen spijt van te hebben
we maken er gewoon onze dag samen van

kelly
22-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 1774


Kim
2-9-2011
 Meld misbruik10-4-2011 11:59:41

hallo,

ik zou da persoonlijk niet zien zitten.
Je trouwdag is een dag waar jij en je ventje in de belangstelling moet staan en nu zal die aandacht verdeeld worden.
Ook om zoiets samen te organiseren lijkt me nogal stressy, als je dan verschilt van smaak enzo!

Maar als jij da echt ziet zitten dan moet je daar gewoon voor gaan!!



Ellen
17-9-2011
 Meld misbruik10-4-2011 12:31:09

Inderdaad, als jij dat graag wil doen, dan moet je niet twijfelen...'t Is jullie dag hé.
Maar persoonlijk vind ik dat nu ook echt een dag om alleen met ons 2'tjes te beleven. Ik zou mij er niet zo goed bij voelen om dit samen met een ander koppel te doen.

Succes met je keuze in alle geval...



Sylvie
8-7-2011
 Meld misbruik10-4-2011 14:54:42

Als jullie dat alle vier leuk vinden, dan moet je dat doen. Maar misschien best enkele belangrijke dingen eens bespreken voor je de beslissing neemt, zodat je weet dat jullie toch op dezelfde golflengte zitten, want samen organiseren is ook samen keuzes moeten maken en dus soms iets moeten doen wat je zelf niet in de eerste plaats zou kiezen. Ook misschien even bespreken hoe jullie dat financieel allemaal regelen (50/50 of volgens aantal genodigden of...). Zodat er achteraf geen problemen ontstaan. Als je dat eerst doet, dan kan je nog altijd beslissen om het niet te doen als jullie idee over het feest te verschillend is.

Ik zou dit zelf niet graag doen. Ik vind dat een heel romantische dag tussen ons twee, waar de anderen mee getuige mogen van zijn. Vriendschap is heel belangrijk, maar op deze dag wil ik de liefde tussen ons centraal stellen en niet de vriendschap tussen onze vrienden.



Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik10-4-2011 15:05:35

Van je beste vrienden hou je natuurlijk veel van maar in hoeverre stroken hun voorkeuren met die van jullie ? Stel dat zij een heel andere soort feestzaal willen als jullie ? Of een heel ander soort feest ? Zij barbecue en jullie klassiek diner, ik zeg maar wat. Eerlijk gezegd zou het mij niet zo storen om de aandacht te moeten delen met m'n beste vriendin maar ik zou me wèl blauw ergeren, mocht ik -omwille van hùn ideeën/ smaken- mijn zin niet kunnen doen... Ik kan je maar één ding zeggen : denk hier goed over na vooraleer je beslist om met een ander koppel zo'n speciale dag te organiseren want dat wil ook zeggen : de vrienden en familie van jullie vrienden erbij nemen, he... Dat zijn mensen die jullie niet kennen (of niet allemaal) maar die er -willens nillens- zullen bij zijn.
Een dubbel huwelijk klinkt leuk en is misschien zelfs romantisch maar of het in de werkelijkheid ook allemaal zo makkelijk en leuk is... Het is een risico dat ik zelf niet zou willen lopen maar natuurlijk moeten jullie daarover beslissen, he.



Lindsay
16-7-2011
 Meld misbruik10-4-2011 16:38:36

Hoi hoi,

met alle respect maar ik zou dit ook NOOIT doen !
Het is, zoals hierboven al eens gezegd werd, jullie dag. Jullie moeten in de belangstelling staan, alle ogen moeten op jullie gericht zijn.
Ik persoonlijk zou het niet fijn vinden moest ik dat delen.
Maar je doet er natuurlijk mee wat je zelf wil. Ik hoop dat je achteraf geen spijt gaat krijgen als de dag toch niet is verlopen hoe je zelf wou en dat je later een gevoel krijgt van: dit was mijn mooiste dag maar ik heb 'm moeten delen met anderen.
Dus denk er goed over na.

Groetjes




kelly
22-6-2013
 Meld misbruik10-4-2011 17:35:33

gisteren was het echt wel ja zie dit wel zitten
maar vandaag inderdaad toch ook gemengde gevoelens gaat dat wel lukken
kwe levenstijl liggen we ni ver van elkaar
maar zoals je zegt de belangrijkste dag delen ga ik daar geen spijt van krijgen het is iets waar we zeker moeten over praten wan wil geen spijt krijgen van men mooiste dag

xxx



M.
18-6-2011
 Meld misbruik10-4-2011 17:55:51

Inderdaad, ik zou daar heeel lang over nadenken.
Misschien zie je het nu zitten, maar er moeten veel keuzes gemaakt worden, en dat is als koppel al niet gemakkelijk, laat staan onder vrienden...
Het zou enorm jammer zijn moest de vriendschap hieronder lijden !
Denk goed na, en neem dan pas de beslissing.
Ik zou het persoonlijk niet doen.....



Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik10-4-2011 20:28:05

Hoi Kelly,

Ik zou het persoonlijk niet doen... Ieder koppeltje moet de gelegenheid hebben om te schitteren en een persoonlijke dag te hebben. Het moet vreselijk zijn als gasten beginnen te vergelijken van kijk, haar kleed is mooier, bijvoorbeeld. Ook, als je het samen doet, zul je steeds compromissen moeten sluiten: het ene koppel wil duiven aan de kerk, het andere bellenblazers (ik zeg zo maar wat hoor), en als er 1 ding is wat je op die dag niet wil is het toch wel compromissen sluiten?
Hele goede vrienden van ons trouwen 2 weken voor ons en wij gaan net met elkaar de mis bespreken om niét op elkaar te lijken qua muziek en dergelijke.

Succes met je beslissing!



an
12-8-2011
 Meld misbruik10-4-2011 22:59:04

Jij moet inderdaad doen waar jij het beste bij voelt :) Wil je dat doen met heel je hart ga er dan voor! Ik zou dat persoonlijk niet doen, het is onze dag en alleen die van ons ;) Ook rekening houden dat je misschien niet ga overeen komen betreffende het verloop van de dag, de mensen die erbij zijn, de feestlocatie, het budget!!, het vervoer, je moet alles samen overleggen. Willen zun alleen een trouwfuif en jij net niet of hoe zien zij de receptie,... Denk er toch maar eens goed over na en overleg met je toekomstige :)

En inderdaad, je zelf het zelf, het is je mooiste dag...Eneuhm een deel van wat jij echt wilt gaat toch sowieso wegvallen ;)


groetjes en succes, je komt er samen wel uit :)



Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik11-4-2011 7:17:25

Hey Kelly,
Wij zijn een paar jaar geleden naar een receptie geweest van een dubbele trouw.
Het waren 2 broers die trouwden, het ene koppel kende we goed, de andere niet, was wel een beetje raar gevoel. Ik moet zeggen, was super georganiseerd!
Persoonlijk zou ik het niet zien zitten, je moet met zoveel zaken rekening houden...
en zoals hierboven reeds vermeld...het is jullie dag!
Succes met de voorbereidingen!
Sonja



kelly
22-6-2013
 Meld misbruik11-4-2011 11:33:41

ik lig daar nu al van zaterdag nacht over te piekeren
en ik denk men besluit al ergens vast ligt
en het toch niet te doen
zoals iedereen zegt is mijn dagje en ga ni leuk zijn als ik die dag ga moeten delen
en wil een mooie vriendschap als deze daardoor niet kwijt
wan die kans zou er wel dik in zitten als er wa is da ge brokken maakt in de vriendschap
ik hoop ze het ook gaan verstaan

en ook ik ben volop bezig met voorbereidingen en zou nu alles moeten stil leggen voor haar beslissing en heb da gedult al niet :-s

allemaal mercikes jullie hebben ergens wel men oogjes doen opengaan

en denk ik de beste beslissing neem voor ons allemaal
ieder zijn dagje en dan zijn we nog samen wan de vriend is mijn vriend zijn getuige :-)

xxx



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik11-4-2011 12:00:23

Ik sluit me helemaal aan met hierboven!

Als het over centjes gaat, is het altijd wat moeilijk! Ook wat met ouders die ev. willen sponsoren? Dan moet je al met heel wat mensen rond de tafel gaan zitten!

Ook de suite samenstellen zal dan al moeilijk zijn... tenzij je een suite van 20 personen wil...



veerle
21-5-2011
 Meld misbruik11-4-2011 13:34:22

Hey meid,

ik trouw zelf volgende maand, maar zou het noooooooit in overweging nemen om een dubbele trouw te organiseren. Mijn ouders zijn in de tijd "dubbel" getrouwd, samen met haar zus, maar ze hadden er DIK spijt van en zouden dit nooit meer doen. Ik wil je maar verwittigen,jullie doen natuurlijk wat jullie zelf willen. Maar het is inderdaad "jullie" dag en het blijft natuurlijk ook niet bij die ene dag hé. Nadien komen al die huwelijksverjaardagen ook nog. Veel succes alleszins. veerle



jill
30-6-2012
 Meld misbruik11-4-2011 14:03:13

Mijn vriend zijn tante en nonkel zijn op de zelfde dag getrouwd. Ze vonden het supertof maar zouden het nooit opnieuw doen.
Het feit is dat je toch niet helemaal in de picture staat he. Je moet ook rekening houden met mekaars keuzes, en eerlijk gezegd is het zo al niet gemakkelijk.
Zoiets doe je normaal maar 1 keer in je leven dus zou ik die dag echt willen houden voor ons tweetjes,
Ik zou het dus niet doen.

veel succes meid!



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...