TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Véronique
31-7-2009
|
5-4-2011 19:03:12
Beter 60 personen die er een knalfeest van willen maken dan 600 personen die er bij zijn omdat ze toch niks beters te doen hebben! Géén paniek, dat loopt wel los!
Enne... Ik had ook zo ne vent waar alles goed voor was: hij heeft 2 dingen moeten doen: het aanzoek en het boeket! ;-)
|
|
liesbeth
6-8-2011
|
5-4-2011 19:08:15
mijne wederhelft trekt hem ook niks aan ze... Dan krijg ik eens een bos bloemen om mij te bedanken voor al het werk... tja... :)
en wij vragen ook maar 60 personen op ons huwelijk hoor, ik vond dit zelfs al veel... Beter 60 toffe mensen dan 100 mensen die voor geen ambiance zorgen é...
|
|
Sarah
30-7-2011
|
5-4-2011 19:18:56
hey
Jouw verhaal lijkt wel het mijne!
Wij nodigen voor feest 70pers simpelweg omdat we niet meer volk kennen!
Voor receptie is het ietje meer.
En we hebben er ook al veel gehoord dat niet kunnen komen dus vrees dat we in totaal maar met +-40 pers gaan zijn voor een feest
Dus ik vind het langs ene kant ook wel jammer (trouwen in kasteel met alles op en aan dus ik zie het zelf nogal groots en dan zo weinig volk) maar langs de andere kant denk ik ook dat het geld gespaart is en dat we beter een goed feest geven voor minder volk.
|
|
ann
2-7-2011
|
5-4-2011 19:21:01
bij ons ook 100 tal en ik vindt dat al vrij veel zenne!!
en ooit hadden mijn ouders een feest voor hun zilveren bruiloft..ongeveer 45 gasten(een beetje familie,buren en vrienden)...het is het plezantste feest dat ik tot hiertoe heb meegemaakt,ambiance van begin tot einde(5u in de morgen)echt waar..idem met mn pa zn verrassingsfeest voor zn pensioen...een 80 tal mensen...en opnieuw bingo!!!de feesten met meeste volk zijn daarom niet de beste..eerder integendeel denk ik...
en wat belangrijk is...de mensen die er zijn zijn die,die echt met hun hart bij jullie zijn!!dus maak u geen zorgen over diegene die niet zouden komen..laten we beiden 3 juli hier eens even komen gedag zeggen om te vertellen hoe het feest is geworden!!:)
ik twijfel er ni aan dat we niet voor de middag hier zullen zijn,want we zullen lang moeten slapen na zo een lange ambi nacht!!;)
en oja...typisch mannelijk denk ik...idem hier!!ik zoek alles uit,stel het voor en meestal is dat allemaal wel ok...maar ik vindt het best tof van alles zo uit te zoeken en voor de uiteindelijke beslissingen is hij er dan wel hoor..en meestal enthousiast!!tof toch??;)
|
|
Emily
26-5-2012
|
5-4-2011 19:26:04
niks van aantrekken! Wij zullen ook ongeveer 100 personen uitnodigen, omdat ik er gewoon geen zin in heb om halfvreemde mensen op de trouw te vragen om maar meer mensen te kunnen vragen. Nee, we vragen enkel de mensen die we er echt bij willen. Beter minder mensen die echt om je geven en die er een feestje van maken, dan veel mensen die toch niet echt geinteresseerd zijn in jullie! Als er nog wat mensen afhaken is dat echt niet zo erg, op het huwelijk van mijn zus waren er ongeveer 80 mensen, en was echt superpersoonlijk, intiem en echt héél tof! De vrienden die komen bouwen dan ook echt een feestje. Loopt echt wel los!!! En die mannenkwestie, tsja, ik denk dat dat bij elk koppel wel het geval is: de vrouw regelt het meeste, zoekt het meeste op enz. omdat wij er nu eenmaal meer belang aan hechten welke kleuren, welke bloemen, welke ballonnen en al die details er op het feest zullen zijn, terwijl mannen daar gewoon niet zoveel belang aan hechten, maar ze appreciëren het dan wel énorm als het allemaal in orde is. Dan weten ze weer waarom ze met ons trouwen ;) Ik doe de research en de 'voorkeuzes', en de uiteindelijke beslissing nemen we samen. Voor een controlefreak en detaillist als ik een prima regeling! :-)
|
|
Leen
28-5-2011
|
5-4-2011 19:43:41
Wij nodigen ook "maar" 100 mensen uit. We hebben geen contact meer met de familie langs mijn papa zijn kant, dus mijn familie is beperkt tot mama's kant!
Wouter zijn familie bestaat uit mama's kant, papa's kant, stieffamilie.
We hebben gemeenschappelijke vrienden en alleen ik nodig mijn collega's uit!
Dat je ventje geen interesse toont, is typisch iets voor mannen! Hier van hetzelfde, als ik hem niet verplicht dan doet hij niks. Ik heb hem nu gezegd dat hij onze "huwelijksreis" moet plannen want anders gaan we niet!
|
|
Emily
26-5-2012
|
5-4-2011 19:47:34
@ Leen: risky seg ;-) ewel dat is zowat het enige waar mijn ventje inderdaad constant naar zit te kijken, dat zijn huwelijksreizen!
|
|
caroline
15-7-2011
|
5-4-2011 19:50:21
goed idee van Leen!
Zal ik mss ok moeten doen, want hier net dezelfde situatie........
|
|
vanessa
2-7-2011
|
5-4-2011 20:25:13
Dankjewel voor al jullie reacties. Het zal inderdaad allemaal wel loslopen en tussen de mensen die zeker komen zitten een aantal echte feestvarkens, dus dat komt wel in orde.
Bedankt allemaal, ik voel me al een stuk beter!
groetjes en allemaal veel succes nog!
|
|
Evelien
4-6-2011
|
6-4-2011 8:32:54
Wij hebben 70 mensen op de uitnodigingenlijst staan en ik vermoed dat er max een 60-65 zullen komen. Zelf heb ik ook schrik dat het snel gedaan zal zijn maar je kan geen mensen uitnodigen die je niet kent of er niet bij wil.
|
|
jill
30-6-2012
|
6-4-2011 9:27:06
Wij nodigen ook ongeveer 80 mensen uit, Ik vond 80 zeker genoeg, ik wil enkel mensen die ik goed ken en om ons geven, niet omdat je ze kent en verplicht voelt. En dat zijn mensen die onze trouw zeker niet willen missen, natuurlijk zullen er altijd mensen zijn die gewoon niet kunnen komen, maar ik maak er me niet te veel zorgen over.
We gaan er zeker een feestje van maken :)
|
|
Nathalie
2-7-2011
|
6-4-2011 9:53:13
Wij nodigen ook maar 80 personen uit en er kunnen er nog altijd afhaken. Ik vind dit meer dan genoeg. Het zijn tenslotte de mensen die we veel horen en zien en die om ons geven.
Hier hetzelfde hoor. Ik moet alles regelen en organiseren. Voor hem is het allemaal goed :-). Langs de ene kant wel gemakkelijk, langs de andere kant rust het allemaal op mijn schouders en heb ik soms last van slapeloze nachten. Ik ben een echte controlefreak en heb immens veel schrik dat er iets zal mislopen of vergeten zal zijn.
Dus geen zorgen. Je bent niet de enige die geen 200 man op zijn feest heeft en het is een voorkomend fenomeen dat mannen hun daar weinig van aantrekken. :-p
|
|
Cindy
5-5-2012
|
6-4-2011 13:57:04
Hier ook van datte,
Mijn ventje ligt alleen wakker van de kostprijs. Maar hij keurt elke keuze die ik maak wel mee. En meestal is dat wel ok voor hem.
Wat de genodigden betreft, wij zitten met een voorlopige lijst voor een "uitgebreide" receptie van zo'n 120 man (en vrouwen en kinderen ) en waarschijnlijk gaan er daar nog wel enkele van afvallen die we toch niet gaan vragen. Als ze alleen maar komen om te kunnen drinken op andermans kosten hoeven ze er voor mij niet bij te zijn. Enkel wie ons echt na aan het hart ligt is welkom. En die zullen er dan allemaal wel bij zijn, tenzij ze verhinderd zijn door iets anders.
's Avonds doen wij heel beperkte kring, lekker intiem, met 19 personen naar een B&B, voor een gastronomische overnachting. Liever iedereen te slapen leggen op mijn kosten en 's anderendaags lekker samen nog ontbijten met de mensen die ons echt na aan het hart liggen. Deze mensen weten dat nu al, dus kunnen zich zeker vrijhouden.
Ik lig zeker niet wakker van wie er zal zijn en wie niet, ik ga zowieso genieten op ONZE DAG!
Hopelijk doen jullie dit ook. En voor een feest heb je heus geen grote massa nodig hoor, alleen enkele ambiancemakers.
Groetjes,
Cindy
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|