Nu Online
Momenteel zijn er 119 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Een maandje getrouwd, fotoverslagje :-)

  1-4-2011 20:43:23
Hallo iedereen,

Morgen zijn we een maandje getrouwd ! Wat gaat de tijd snel ! Ondertussen genieten we nog altijd na met de 1200 foto's die we al hebben van vrienden en familie. Als ik een grote tip mag geven: vraag aan heel wat mensen om een digitale camera mee te nemen naar het feest. Wij hebben nog geen foto's van de fotograaf maar wel al alle foto's van vrienden enzo. Is echt wel leuk om de weken nadien alle foto's te bekijken en na te genieten ! Zeker ook omdat foto's van de fotograaf meestal een tijdje duren.

Wij zijn enkel getrouwd voor de wet en het was volledig zoals we wilden ! Onze dag was perfect, precies zoals ik het me had voorgesteld !

Hierbij een 100-tal foto's van onze dag om jullie wat te laten meegenieten :-)
http://www.facebook.com/album.php?id=795584018&aid=292675

Groetjes Jolien

Jolien
5-3-2011
Meld misbruik



Reacties: 32 | Gelezen: 3031


Silke
18-6-2011
 Meld misbruik1-4-2011 20:49:56

Proficiat ! Toffe foto's ! en toffe Bedankjes !



frederica
19-6-2011
 Meld misbruik1-4-2011 20:53:48

Gefeliciteerd!Jullie zagen er prachtig en vooral zeer gelukkig uit!
Knappe details zoals de bedankjes. Van welk merk is je kleedje? Zeer mooi!



Nathalie
17-9-2011
 Meld misbruik1-4-2011 20:59:24

Proficiat mijnheer en mevrouw! Het zijn heel leuke foto's en het is te zien dat jullie tevreden waren. Jullie zijn ook alleen voor de wet getrouwd, wil je jouw dagplanning even doorgeven? Wij zitten daar nog een beetje mee in de knoop.Alvast bedankt.
Groetjes



mieke
5-8-2011
 Meld misbruik1-4-2011 21:01:54

Mooie foto's hoor! Ziet er inderdaad een leuke dag uit. Keileuke bedankjes, zelf gemaakt of ergens besteld, ik ben helemaal niet creatief dus alle tips zijn welkom! Grtjs




Jolien
5-3-2011
 Meld misbruik1-4-2011 21:15:28

Dank u wel iedereen !

@ Frederica: mijn kleedje was volledig op maat gemaakt door een naaister en volledig naar mijn zin ook :-)

@ Nathalie: geef anders een je mail-adres, dan stuur ik de planning door

@ Mieke: bedankjes zijn allemaal zelf gemaakt ! Cupcakes gebakken, versierd en ingepakt door mijn vriendin. Kaartjes van eraan zijn gedrukt (zelfde als onze uitnodiging). De merci-kaartjes lieten we ook drukken samen met onze uitnodiging en merci'tjes hebben we er zelf aan geplakt. Alles was in thema bruin/oranje, zoals onze uitnodiging, die ook ontworpen was door mijn vriendin !

Groetjes !



Daisy
4-6-2011
 Meld misbruik1-4-2011 21:25:49

Hey Jolien,

Prachtige foto's van een onwaarschijnlijk prachtige dag!!!

K wou eens even vragen? Ik was ook van plan om aan een paar mensen te vragen om hun digitaal fototoestel mee te brengen om dat je idd anders lang geen foto's hebt maar ik zou nu ook niet graag hebben dat iedereen zijn foto's al op facebook en dergelijke zet zonder dat wij ze zien en voordat wij onze foto's erop zetten. Is dit bij jullie gebeurt?

Grtjs Daisy



Ankie
6-7-2012
 Meld misbruik1-4-2011 21:34:49

Hey Jolien,

Eerst en vooral een dikke proficiat!!!!! Ik heb de foto's ook aan mijn mama laten zien omdat zij inspiratie zoekt voor mooie kledij om aan te doen op den trouw. Ze vond het rode kleedje met die zwarte stola héél mooi!!! Is dat ook door een naaister gedaan? Zoja, kan je me gegevens hiervan doorgeven? Zoniet, kan je me naam en plaats van winkel zeggen? Zou mijn mama zeer plezieren :)

Nog veel geluk samen!
Groeten Ankie




katrien
24-9-2011
 Meld misbruik1-4-2011 21:46:04

hey, alvast een hele dikke proficiat...
ook hele mooie foto's. vinden de bedanktjes heel creatief...
wou even vragen wat er op de kleine ezel in de kader geschreven staat, en waar je dit gehaald hebt.
groetjes



vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik1-4-2011 21:57:55

Heel mooie foto's. Het doet me steeds meer zin krijgen in onze dag.
Heel mooie bedankjes!
Dikke proficiat he!



Julie
22-7-2011
 Meld misbruik1-4-2011 22:06:57

Ik heb gene facebook en aan de reacties te horen, zou ik zo graag jouw fotootjes ook wel eens willen zien. Kan je de pagina niet even volledig openstellen?

Groetjes, Julie



Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik1-4-2011 22:25:09

Een supér mooi koppeltje! En t'zag er echt een super dagje uit !!

Dikke proficiat !!



natasja
6-5-2011
 Meld misbruik1-4-2011 22:28:22

Heel mooi !
Proficiat !
Vraagje,wij willen ook schildersezel gebruiken voor bij ons gastenboek en bedankjes (ook cupcakes btw ;)) te zetten. maar wat heb je erop gezet?
x



Orily
7-5-2011
 Meld misbruik1-4-2011 22:58:55

Prachtige foto's !!! Echt subliem!

Een hele dikke proficiat met jullie huwelijk !!!

Hier nog 35 dagen te gaan ... ik word al beetje emotioneel als ik naar jullie foto's kijk, wat zal dat geven op onze trouw :) Het zal zowiezo een ONVERGETELIJKE dag zijn en dan kan eindelijk de lang verwachtte toekomst beginnen!

Ik wens jullie heel veel suces toe in het samen uitbouwen van jullie toekomst, alles wat jullie hartjes wensen .... Liefde, bergen van geluk, vriendschap ....

Groetjes



Stephanie

 Meld misbruik2-4-2011 1:51:33

Hey jolien!
Super mooie fotos! Jullie hadden duidelijk toegewijde fotografen onder jullie vrienden. Waar heb je dat kadertje gehaald dat bij die merci-kaartjes stond?
geniet nog van de wittebroodsweken!



Stephanie
10-6-2011
 Meld misbruik2-4-2011 8:14:45

Nog een late dikke proficiat! Zag er een kei leuke dag uit.
En die etiketten voor in het gastenboek is ook goed gevonden. Ik zou ook graag hun wensen bij hun foto plaatsen maar weet nog nt goed hoe ik dat moet aanpakken, maar misschien is dit wel de ideale oplossing natuurlijk!




bruidje
20-8-2011
 Meld misbruik2-4-2011 8:44:10

Zeer leuke foto's!! Een dikke proficiat! x



ruth
5-8-2011
 Meld misbruik2-4-2011 8:57:10

Superleuke foto's. Zag er idd tot in de puntjes afgewerkt uit, met echt leuke bedankjes, amaj!

Dankjewel voor het delen van je foto's met de toekomstige bruidjes hier...zo kunnen we alweer wegdromen...en zenuwkriebeltjes krijgen;)



Dorine

 Meld misbruik2-4-2011 9:02:45

Proficiat!!! Prachtig kleed, zeer mooi met de bloemen!!
Geen twijfel aan dat het een schitterende dag was en dat de zaal, ontvangst, eten.... uitstekend zal geweest zijn! :) We hebben het zelf mogen ervaren nu 2,5 jaar geleden, van mijn dochter en schoonzoon, Vijverhof is subliem!!
Geniet nog van de roes en de mooie momenten die herleven in foto's.



chrisje
5-8-2011
 Meld misbruik2-4-2011 9:54:05

Hallo,

Eerst nog een dikke proficiat met jullie huwelijk.
Amai chapeau voor de naaister die heeft een prachtig resultaat neergezet, geen verschil met orginele exemplaren.
Jullie straalden alle geluk uit, dat hoort zo dus het was dik in orde.
Leuke foto's en leuke bedankjes, echt de moeite om eens te bekijken.

Grtjs en nog veel geluk samen



Jolien
5-3-2011
 Meld misbruik2-4-2011 10:46:29

Bedankt voor de leuke reacties !

@ Daisy: wij hebben alle foto's meteen gevraagd aan iedereen. Niemand had er op facebook gezet eigenlijk ...

@ Ankie: het rode kleedje is van Joseph Ribkoff en komt van den Yzer in Ardooie (http://www.yzerfashion.be/).

@ Katrien en Natasja: die schildersezel waren van de zaal zelf. Wij hebben een gouden kader afgedrukt op papier en dan gelamineerd. Dit stond dan gewoon op dat ezeltje. In de ene kader staat een tekstje ivm de bedankjes, in de andere over de gastenetiketten.

Succes iedereen !



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik2-4-2011 13:21:30

Héél mooi! Proficiat!!!



Anika
9-4-2011
 Meld misbruik2-4-2011 14:19:41

Prachtige Foto's! Jullie straalden echt! Proficiat!!



Sofie
9-7-2011
 Meld misbruik2-4-2011 18:12:49

Dag Jolien!
Mijn ouders waren aanwezig op jullie receptie (Rob en Ria) en ze vonden jullie echt een stralend koppel! Kmoet zeggen, dat straalt ook af van de foto's! Geniet van het getrouwde leven! Ons feest is voor 9 juli, dus nog wel het een en ander te regelen, maar gene stress :o)
Groetjes!



Nathalie
17-9-2011
 Meld misbruik2-4-2011 22:19:22

Hey,

Mijn mailadres is nktje@hotmail.com. Bedankt! Want we liggen er hier toch echt wel mee in de knoop! man man. Geniet in alle geval nog van de mooie toekomst in het verschiet.
Groetjes




natasja
6-5-2011
 Meld misbruik3-4-2011 11:58:17

hey jolien,
nog een vraagje waar hebben jullie die etagere gekocht voor de cupcakes?
x



Jolien
5-3-2011
 Meld misbruik3-4-2011 16:59:08

@ Natasja: dit is de etagere van de cupcakes:

http://www.deleukstetaartenshop.nl/materialen-cake-stan...



natasja
6-5-2011
 Meld misbruik3-4-2011 17:28:33

dank je wel ! jij verkoopt de jouwe niet toevallig?




Sanne
9-4-2011
 Meld misbruik3-4-2011 17:32:21

Ziet er allemaal héél leuk uit! Ik denk dat het voor jullie ene prachtige dag was :).
Met zelf nogmaar 5 dagen op de kalender word ik wel erg zenuwachtig!
Jullie zijn wel getrouwd in een super mooi stadhuis! Tot hoe laat had jullie feest geduurd?
Ik heb het gevoel dat ik geen enkele planning in mijn hoofd heb over de dag, langs de ene kant is dat beangstigend maar langs de andere kant wil ik ook geen strikte planning omdat ik dan gestresst ga zijn!

Enfin



Sofie
6-5-2011
 Meld misbruik3-4-2011 19:21:00

Hey Jolien,
Super mooie foto's, je ziet dat jullie echt genoten hebben van jullie dag. Ik moest wel twee keer kijken naar de foto van jullie DJ, wij hebben namelijk dezelfde. In welke zaal zijn jullie getrouwd?
Groetjes Sofie



mieke
7-7-2012
 Meld misbruik4-4-2011 14:54:02

Prachtige foto's Jolien en alvast een hele dikke proficiat!!!
één van de mooiste foto's vond ik bij het buitenkomen van het stadhuis.
hoe hebben julie die regen van hartjes gecreeërd?
Ben echt eens benieuwd
Geniet nog van jullie wittebroodsweken!

veel groetjes



Sara
28-5-2011
 Meld misbruik4-4-2011 17:51:30

Hieperdepiep hoera! proficiat met jullie huwelijk. Je idee van de gastenboekkaartjes is fantastisch. Wij dachten eerst gwn gastenboek met foto's van ons ertussen. Maar mss dat ik die kaartjes ga doen en ze nadien er ga inkleven, bedankt!

geniet van jullie leventje samen!



Jolien
5-3-2011
 Meld misbruik4-4-2011 19:46:52

Leuke reacties allemaal !

@ Natasja: de etagère is niet van mij maar van mijn vriendin die de cupcakes gemaakt heeft. Ik kan je dus niet helpen :-) En moest het de mijne zijn, dan zou ik hem ook liever zelf houden haha, ik ben nogal veel bezig met cupcakes !

@ Sanne: onze trouw was in het stadhuis van Kortrijk. Het feest heeft geduurd tot ongeveer 5 uur (dat was ook het maximum, later dan 5 uur "mocht" niet meer van de zaal). We zaten rond een uur of 6 in ons bedje !

@ Sofie: onze DJ was van Watts Productions, wij zijn getrouwd in het Vijverhof (Wevelgem). Ze werken normaal met een huisDJ maar wij hebben een andere gekozen.

@ Mieke: dat waren mijn collega's die dat gedaan hebben. Ik zou het eens moeten navragen, maar ik denk dat dit van een carnavalswinkel komt. Het zijn een soort van plofbuisjes, die eerst een luide knal geven en daarna vliegen er allemaal papieren hartjes uit. Mooi hoor !

@ Sara: wij hebben van iedereen aan de ingang een foto laten nemen in een gouden kader. We zochten een origineel idee om dit als gastenboek te gebruiken. We gaan dus al die kaderfoto's laten afdrukken in een fotoboek en daarnaast plakken we dan de etiketten !

Succes iedereen !
Groetjes Jolien


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info