Nu Online
Momenteel zijn er 32 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsboeket

  31-3-2011 9:52:19
Hoi,
zijn er nog bruidjes onder jullie die ervoor kiezen om géén bruidsboeket te nemen? Ik bedoel ook helemaal geen, geen corsage, geen boeket of iets anders. Ik zie er het nut niet zo goed van in, behalve 't feit dat 't veel centen kost die we goed kunnen gebruiken voor andere zaken.





Charlotte
21-5-2011
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1690


Hilde
23-6-2011
 Meld misbruik31-3-2011 10:04:16

ik neem ook geen bruidsboeket, maar kies voor een polsboeketje...al is dat ook weer relatief :)
Op een armband laat ik een mooie, fuchsia gerbera weven en that's it :)
Dus een "polsboeket" is misschien ook niet het juiste woord.



Evelien
2-4-2011
 Meld misbruik31-3-2011 10:47:17

bij onze wettelijke trouw vond ik dat persoonlijk wel leuk om de foto's op te fleuren

mijn vriend was toen ook gaan bestellen en toen ging het 50 euro kosten,
dit zagen we helemaal niet zitten, we hebben toen budget doorgegeven van 20 à 25 euro
en het was ook prachtig. Maw je mag je niet altijd laten doen door de bloemist :-p

als je zelf niet zo fan bent van bloemen, dan hoef je het natuurlijk helemaal niet te doen



Ellen
17-9-2011
 Meld misbruik31-3-2011 10:56:13

Evelien heeft gelijk hoor, vaak profiteren ze echt van het feit dat je een 'bruids'boeket wil en vragen ze daar veel meer geld voor! Mijn boeketje zal ook iets van een 20 euro zijn. Goed genoeg, want ik ben van plan om het heeeel hard weg te gooien, dus 't is niet dat het daarna nog jaren op mijn kast moet staan :-)

Maar helemaal niks kan natuurlijk ook...Zou mij persoonlijk niet storen om geen boeket ofzo te hebben...Soen waar je je zelf het best bij voelt.



Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik31-3-2011 10:58:58

En wij geven dan wél geld uit aan mijn bruidsboeket omdat ik die achteraf laat ophalen in de feestzaal om hem dan te laten invriezen ....



Charlotte
21-5-2011
 Meld misbruik31-3-2011 11:07:55

Tja, punt is dat we 't niet echt kunnen laten van bij een bepaalde bloemist te gaan en die zijn nu éénmaal niet van de goedkoopste. Budget was rond €120-150, 't is nu niet dat ik niet graag bloemen zie maar om nu al dat geld te geven aan een boeket voor 1 dag. 'k zal er nog eens lang en hard over nadenken en toch een andere oplossing moeten zoeken vrees ik, want 'k vind idd ook wel dat een bloemetje de foto's opfleurt.



Kim
21-5-2011
 Meld misbruik31-3-2011 11:24:17

Charlotte, je kan normaal kiezen voor een boeket gewoon samen te binden (alle stelen samen, lintje rond en klaar) of "op draad" en dan halen ze alle bloemen van de steeltjes en verwerken ze dit in een boeket (dikwijls met ijzerdraad vastzetten e.d.). Van dit laatste zijn de prijzen véé duurder (inderdaad 120 à 150 euro) maar zo'n gewoon boeket heb je toch al vanaf zo'n 50-60 euro hoor .. Misschien moet je daar eens naar vragen?



Hannelore
21-4-2012
 Meld misbruik31-3-2011 11:30:35

Ik ga toch ook een boeket nemen omdat het idd de foto's opfleurt en omdat ik anders, zenuwpiet gelijk dak ben, geen weg ga kunnen met mijn handen. K zal continu aant prutsen zijn anders en door het boeket ga ik dat probleem niet hebben. Maar t zal ook geen zo'n duur boeket worden hoor. K vind dat jammer van het geld.



nele
1-7-2011
 Meld misbruik31-3-2011 12:06:48

Zaterdag zijn vrienden komen eten en ze hadden bloemen mee ... je raad het al, gebonden als een trouwboeket. Tinne werkt deeltijds in een bloemenwinkel dus heeft er verstand van maar ze zei ook dat ze soms schandalig veel geld vragen voor "een trouwboeket".
Ik vond het leuk dat ze dit gedaan had maar ben niet van plan om een echt boeket te nemen. Misschien iets kleins om de foto, zoals de meeste hier al vernoemen, op te fleuren maar er zoveel geld aan uitgeven ... niets voor ons.
Maar ik denk als je gewoon eens gaat rondvragen dat ze je echt wel kunnen helpen.
Succes!



Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik31-3-2011 14:11:32

Misschien een leuk hoedje als je niet graag veel geld uitgeeft ? Mijn bruidshoedje met sluier achteraan kostte 50 €. Of een (imitatie) kanten parasolletje ? Lange handschoenen tot over de elleboog ? Staat ook allemaal mooi op een foto, he.




tima
8-9-2012
 Meld misbruik31-3-2011 16:57:10

miss is een pomander iets voor jou en als je graag knutseld
ze bestaan uit zijde linten papieren linten of zelfs in combi met fake bloemen wordt ook als zaal of kerk deco gebruikt
http://familycrafts.about.com/od/ribboncrafts/ss/Kissin...

http://www.google.be/imgres?imgurl=http://bios.weddingb...

http://www.google.be/imgres?imgurl=http://ny-image2.ets...



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik31-3-2011 18:50:52

Hou er wel rekening mee dat een gewoon boeket iets helemaal anders is dan een bruidsboeket, hé!



ilse
7-8-2010
 Meld misbruik1-4-2011 7:47:07

Ik had eerst ook gezegd dat ik geen boeket ging nemen maar heb het toch gedaan en heb er absoluut geen spijt van. Het maakt het geheel af.
Het klopt dat het soms nogal duur kan zijn. Dat van mij bestond uit calla's en zwart cobrablad en kostte 75 euro.
Ik denk dat je gewoon best eens bij meerdere bloemisten gaat horen, de prijzen kunnen nogal variëren hoor.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...