Nu Online
Momenteel zijn er 124 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De details ... Candy!

29-3-2011 8:32:43
Zoals velen onder jullie geven we een zakje snoep voor de kindjes!

Wie weet waar ik snoep in bulk kan kopen... ? Dus niet aan een woekerprijs voor 100gr!

Makro was een optie maar ik wil een mix geven en dat is zo'n grote bulk pér snoep, en we zijn niet met kindjes genoeg om dat te doen ...

We zitten zaterdag rond Brugge en anders liefst rond Kortrijk.

Verder loopt alles goed!

Zaterdag overdag naar Brugge voor de cadeaus van de getuigen en dan zaterdagavond vrijgezelle en het enigste dat ik weet is dat ik vanaf 20u beschikbaar moet zijn Spannend !

Volgende week zaterdag blijft de drukste! Dan eindelijk me proefkapsel gaan doen & zijn retouches voor zijn kostuum !

Alles is feitelijk zo goed als in orde, nu is het een kwestie van afwachten Echt wel op alles wachten

Ik geniét van me laatste weken als verloofde maar zal blij zijn om eindelijk "de vrouw van..." worden en niet te vergeten Italië eindelijk eens te zien !!

Aurelie
13-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 705

funfoto

Meld misbruik29-3-2011 8:38:55

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik29-3-2011 8:42:02

Kruidvat misschien?
Ik weet dat ze daar snoepjes verkopen en dat je daar je zakjes zelf kan samenstellen, maar of het betaalbaar is weet ik niet... moet maar eens gaan kijken :)

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik29-3-2011 8:47:34

Geen idee, ben niet van die regio .. Maar je klinkt zo gelukkig dat ik toch even wou reageren ;) Wat gaan jullie kopen voor de getuigen als ik zo nieuwsgierig mag zijn?
Ik geniet ook van de laatste weken, nog een aantal dingen in orde brengen, maar het zal inderdaad toch fijn zijn als het eindelijk de grote dag is eh :) Veel plezier nog de komende weken!

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik29-3-2011 9:00:14

@ funfoto: de achan! Compleet niet aan gedacht!! Is hier maar 15 min van ...

@ Kim: Jaaa erg gelukkig
Zijn getuige krijgt een goede fles wisky vanuit het Brugs Whiskyhuis (grote whisky liefhebber!)
Mijn getuige een prachtige ketting van Swarovski !

K'hoop dat ze er gelukkig mee zullen zijn, maar denk het wel !

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik29-3-2011 9:06:49

Bij ons kan je op de wekelijkse markt zelf een zak schepsnoep samenstellen aan 5 EUR/kg Misschien hebben jullie op een marktje een gelijkaardige wagen staan?

Astrid
30-6-2012
 Meld misbruik29-3-2011 17:37:14

Kruitvat is goedkoop!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik29-3-2011 18:03:09

Idd, bij ons ook op de markt: €5/kg!

Wij hadden suikeren hartjes uit Makro. Aangezien wij geen mengeling hadden, was Makro het goedkoopste.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...