Terug naar overzicht
Kruidvat misschien? Ik weet dat ze daar snoepjes verkopen en dat je daar je zakjes zelf kan samenstellen, maar of het betaalbaar is weet ik niet... moet maar eens gaan kijken :)
Geen idee, ben niet van die regio .. Maar je klinkt zo gelukkig dat ik toch even wou reageren ;) Wat gaan jullie kopen voor de getuigen als ik zo nieuwsgierig mag zijn? Ik geniet ook van de laatste weken, nog een aantal dingen in orde brengen, maar het zal inderdaad toch fijn zijn als het eindelijk de grote dag is eh :) Veel plezier nog de komende weken!
@ funfoto: de achan! Compleet niet aan gedacht!! Is hier maar 15 min van ... @ Kim: Jaaa erg gelukkig Zijn getuige krijgt een goede fles wisky vanuit het Brugs Whiskyhuis (grote whisky liefhebber!) Mijn getuige een prachtige ketting van Swarovski ! K'hoop dat ze er gelukkig mee zullen zijn, maar denk het wel !
Bij ons kan je op de wekelijkse markt zelf een zak schepsnoep samenstellen aan 5 EUR/kg Misschien hebben jullie op een marktje een gelijkaardige wagen staan?
Kruitvat is goedkoop!
Idd, bij ons ook op de markt: €5/kg! Wij hadden suikeren hartjes uit Makro. Aangezien wij geen mengeling hadden, was Makro het goedkoopste.