TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
frida
6-2-2010
|
23-3-2011 15:24:55
He, In Gent is er een gekende zaak.
Als je niets bij u in de buurt vind kan je misschien eens gaan kijken..
Groetjes
|
|
Claudia
12-8-2011
|
23-3-2011 15:36:15
Ik ga voor de kerkversiering en het altaarstuk bestellen bij www.houtenroosjes.nl , misschien is het iets voor jullie?
|
|
Kendra
21-5-2011
|
23-3-2011 15:41:50
Die houtenroosjes gaan we waarschijnlijk nemen voor de kerkversiering maar voor mijn boeket wil ik `echte` bloemen (of iets dat op echte bloemen gelijkt)
|
|
Lindsay
16-7-2011
|
23-3-2011 16:56:07
Hoi Kendra,
heb je ook al eens aan foamrozen of zijderozen gedacht? Ik ben er namelijk ook serieus over aan het denken om mijn boeket en de corsages met 'nep'bloemen te maken want ik wil er nog iets aan hebben na onze trouwdag. En vriesdrogen vind ik zo passé. Op de volgende website vind je hele mooie foamrozen en zelfs ook kant en klare corsages en bruidsboeketten. www.pompoenzaden-decoshop.nl Laat je me even weten wat je van die rozen vind? Ben zelf nog serieus aan het twijfelen, daarmee.
Vele groetjes
Lindsay
|
|
Kendra
21-5-2011
|
23-3-2011 17:14:00
Hoi Lindsay, Ik heb eens gekeken naar die foamrozen. Ik vind ze wel mooi (zeker voor corsages of kerkversiering) voor mijn boeket dacht ik eerder aan calla`s, ik vind dit ongelofelijk mooie bloemen dus zou deze graag hebben. Maar we zien wel, ga mijn ventje laten beslissen over hoe het eruit moet zien enzo maar als bloemen zou ik graag calla`s hebben. Ik denk wel dat je gaat moeten opletten als je die rode rozen neemt want als het zou regenen gaan die misschien af op je kleed? Tis maar een bedenking natuurlijk ... Met zijderozen heb ik geen ervaring maar als ik eens zie op internet ziet dat er wel ok uit. Maar ik denk dat je dit echt wel moet zien voor je een beslissing kan maken. Groetjes, Kendra
|
|
Véronique
31-7-2009
|
23-3-2011 17:42:49
Op de markt staat er altijd zo'n kraam met plastic bloemen... Ik denk wel dat je eens goed moet uitkijken, want sommige bloemen zie je écht wel van ver dat ze van plastic zijn!
Ook bij Euroflora is er een deel in de winkel voor bloemschikmateriaal en nepbloemen. Daar valt het niet zo erg op dat ze nep zijn, merkte ik!
Groetjes!
|
|
Evelien
1-9-2012
|
23-3-2011 18:20:49
Als je goede kwaliteit van nepbloemen neemt, zie inderdaad niet meer dat ze nep zijn (tenzij je van dichtbij kijkt of er close-up foto's van neemt, dan valt het wel nog op). Als je er natuurlijk van minder goede kwaliteit neemt, dan zie je het van ver dat ze van plastiek zijn en dat is ook niet mooi natuurlijk. Goed uitkijken dus!
In de Aveve hebben ze er ook maar wel geen klaargemaakte stukken, enkel de losse bloemen :-).
Groetjes!
|
|
frederica
19-6-2011
|
24-3-2011 10:56:23
Ik heb ze ook gezien bij Euroflora in St. Niklaas, ik had eerst niet eens door dat ze 'nep' waren...Ik vond ze alleszins zeer mooi!
|
|
Isabelle
7-5-2011
|
25-3-2011 14:58:30
Houten roosjes :)
|
|
lieselot
23-7-2011
|
14-5-2011 11:41:40
Hoi,
Ik zie je bericht nu en zie ook dat je volgende week trouwt!!!!
Wat heb je gedaan met het boeket?
Ik heb veel rondgekeken voor echte bloemen maar vond nooit mijn zin. Dus ik heb plastic bloemen gekocht bij Walte Van Gastel in St katelijne waver en mijn creatieve schoonmama in spé heeft er een mooi boeketje mee gemaakt. Ben er super blij mee en volgens mij gaat niemand zien dat het nep is! Zo kan ik ook een beetje gerust zijn, als de kindjes (heb er al 2) eens op mijn boeket gaan zitten ofzo zal het niet stuk zijn ;)
|
|
Kendra
21-5-2011
|
14-5-2011 19:18:21
Hoi Lieselot, Het zijn dan toch maar echte geworden en dat gewoon omdat ik niet in een speciale winkel geraakt ben :( Heb wel wat spijt maarja ...
Groetjes, Kendra
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Floralytes , de nieuwe trend tafeldecoraties !
in meerhout |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Schakel De Tafeldecorateur in voor de aankleding van jullie tafels, dan zijn jullie zeker van een piccobello diner of feest!
in Gent |
|