Nu Online
Momenteel zijn er 95 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Inspiratie uitnodigingen - twijfel twijfel

  22-3-2011 16:14:09
Dag bruidjes,

Ik zit een beetje in een dipje...

Door allerlei problemen zijn mijn uitnodigingen nog niet rond en ik wil ze graag volgende week laten drukken.
Ik heb wel inspiratie (ben grafisch vormgeefster), maar het blijkt maar niet te vlotten voor mijn eigen ontwerp!
De tijd tikt verder en ik krijg er meer en meer stress van.

Het begint al bij het formaat... Daar kan ik al niet beslissen. US-formaat (liggend) vind ik heel tof, maar is dit niet te gewoon? Ik ga twee verschillende uitnodigingen maken, dat staat wel al vast :-)
Die van de viering en receptie zou in mijn ogen gewoon voor- en achterkant bedrukt worden (zoals flyer). Die van van de viering en het avondfeest zou ik meer werken zoals een echte kaart (dubbelgevouwen). In drie vouwen vind ik ook tof, maar dat komt misschien te duur.

En dan de tekst... Wat moet er allemaal op, waar zet je alles? Ooh vooral veel twijfels dus.

Hebben jullie voorbeelden waar ik inspiratie uit kan halen? Kunnen jullie mij helpen?

Tnx
Een bruidje die het even niet ziet zitten


Sarah
4-6-2011
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1401


Sylvia
15-6-2012
 Meld misbruik22-3-2011 16:50:13

Kun je eens je emailadres achterlaten? Anders is het nogal moeilijk om voorbeeldjes door te sturen :-)
Ik werd hier ook geholpen door enkele bruidjes en hun mails staan nog in mijn inbox, ik wil ze jou gerust doorsturen.



Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik22-3-2011 18:24:15

Hey Sylvia,

Zou je het zien zitten om die voorbeeldjes ook naar mij te sturen? Wij hebben net als jullie nog wel wat tijd maar zijn ook al een beetje op zoek naar inspiratie. Ons themakleur is zachtroze maar we zouden ook iets met Rome en engelen willen doen (we noemen elkaar altijd "engel" en ik ben ten huwelijk gevraagd op de engelenbrug in Rome). Niet makkelijk!

nathalieenchristiaantrouwen@telenet.be

Liefs,

Nathalie

P.S.: Sorry Sara



Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik22-3-2011 18:24:41

dat ik hier zomaar jouw post kom inpalmen!



Sarah
4-6-2011
 Meld misbruik22-3-2011 21:04:08

Ik heb je mijn mailadres gestuurd in een privéberichtje, Sylvia.
Dikke merci!



Ellen
17-9-2011
 Meld misbruik22-3-2011 22:17:47

Sarah, ik wil je wel een aantal voorbeeldjes van onze uitnodiging sturen ter inspiratie als je me je mailadres geeft...maar ik zou het fijn vinden moest je ze niet klakkeloos overnemen, want wij hebben er toch wel wat tijd ingestoken...



Kelly
30-7-2011
 Meld misbruik23-3-2011 11:48:44

Hallo bruidjes,

Is het mogelijk om me ook enkele voorbeeldjes door te sturen om wat inspiratie op te doen? kellycuvelier@hotmail.com

Mercikes!
Kelly



Sarah
4-6-2011
 Meld misbruik23-3-2011 11:50:57

Hoi Ellen, ik heb je een privéberichtje gestuurd. Ik geef niet zo graag mijn mailadres tegooi :-)
Alvast dikke merci!

Even ter verduidelijking: het is vooral met het formaat en de tekst dat mijn inspiratie me in de steek laat, ik weet niet goed wat waar hoort... Mijn ontwerp zit in mijn hoofd, maar ik weet niet of mijn formaat wel zo gebruikelijk is...

Ach dat komt wel goed nee? Ik ben terug vol goede moed na wat peptalk van mijn verloofde.



liesbeth
17-8-2013
 Meld misbruik27-12-2012 0:31:39

Hey bruidjes, ik zie dat jullie post al van een tijdje terug dateert!
Zien jullie het zitten om enkele vb naar mij ook te sturen!! Ik heb inspiratie nodig omtrent de uitnodigingen!!! Alvast bedankt!!! Liezeke28@hotmail.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info