Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bbq of toch het traitionele maaltijd??,

  15-3-2011 9:01:41
hey bruidjes

ik ben nu beginnen twijfelen of we mss bbq kunnen doen of het traitionele
je ziet nu wel vaak opkomen ze een bbq geven bij ons in pauwkenshof geven ze dat ook
maar heeft iemand al ervaring mer een bbq op trouw

hoe verloopt dit dan
is dit met een voorgerecht soep en dan bbq
of is dit wat losser

wan zo na het appertief direct aan bbq beginnen vindt ik dan ook wel beetje raar
of zouden we een soort van kleine hapjes rondbrengen als voorgerecht ??

een soepje past daar gelijk niet bij he

eerst was ik zeker van de zaal en het etennu gaan we toch luisteren in pauweknshof
en twijfel ik dan ook voor die bbq die ze daar geven

salon t'oud gemeentehuis wichelen is wel mooi zeker ni te duur
maar dan pauwkenshof heeft zo net dat ietsjes meer klasse
ok wel wat duurder
ben echt aan het twijfelen
denk ik nogmaals ga gaan bij beide samen met men zusje erbij
men zusje kan me raad geven en ons helpen beslissen

of dat hoop ik toch
wat zouden jullie doen??

groetjes

kelly
22-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1775


Kim
11-6-2011
 Meld misbruik15-3-2011 9:27:04

Hoi Kelly,

Wij geven een bbq op onze trouw.

Wij hebben een zaal gehuurd en werken met een traiteur die vaak bbq's geven.
We hebben enkel de receptie met aperitiefhapjes ervoor, maar ik ga wss geen voorgerecht geven.

Bij ons komt iedereen naar de receptie en naar het feest dus heeft iedereen ook de aperitiefhapjes gekregen en denk dan met bbq en dessertbuffet nadien, dat het teveel gaat worden.

Ook komen ze met een frituurkraam en kan er tijdens het feest nog frietejs gegeten worden.

Wij hebben hiervoor gekozen omdat bijna iedereen wel bbq lust en, is leuk zeker in de zomer.



kelly
22-6-2013
 Meld misbruik15-3-2011 9:48:03

bij ons is het wel in een feestzaal maar ik dacht je wel iets kon doen om te ete tijdens het feest ook dit zou ik nog eens moeten bekijken
het zouden 4stukken vlees zijn per persoon??
is dit niet weinig

ik denk altijd ik te weinig eten ga hebben



Sylvia
15-6-2012
 Meld misbruik15-3-2011 9:52:42

Hey Kelly,

Ik ga dit topic alleszinds volgen, want ik ben ook van plan om te wijzigen. Onze feestzaal staat al vast sedert dec. 2010 en het was de bedoeling om de maaltijd in buffetvorm te doen, maar ik begin ook steeds meer en meer een bbq te zien zitten.

Ik zou dan ook een receptie en hapjes doen, daarna de bbq en een dessertenbuffet. Ik denk dat dit meer dan genoeg zal zijn.



Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik15-3-2011 10:09:59

Wij geven ook een BBQ.

Wij beginnen met 2 uur durende receptie met warme en koude hapjes, en daarna direct BBQ buffet vis & vlees en daarna een dessertenbuffet! Moet zeker kunnen vind ik !



lem

 Meld misbruik15-3-2011 10:13:45

ook wij doen een bbq, beginnen met receptie met warme en koude hapjes. daarna bbq en dessertjes. net als bij nele komt er een mobiele frituur 's avonds. wij geven een tuinfeest dus hadden we het gewoon graag liever wat losser en ontspannen vandaar we voor bbq kozen..



kelly
22-6-2013
 Meld misbruik15-3-2011 10:52:02

heykes

mercikes voor de reacties
volgende week gaan we gaan luisteren
en dan eens met men zusje bekijken
wat ze zou aanraden die bbq is al iets losser e
wij gingen noraal geen reseptie geven
maar dan mss wel kijken voor een reseptie te geven in de plaats van de soep en voorgerecht???

hehe ik denk het nog een avontuur zal worden
met men twijfelen haha

groetjes



Penny
20-7-2011
 Meld misbruik15-3-2011 11:41:17

wij doen ook eerst wat hapjes en dan varken aan't spit met bbq

Qua receptie kan je bij het binnenkomen al wel wat hapjes serveren en dat spaart je soep en voorgerecht uit ;-)



Tine
8-10-2011
 Meld misbruik15-3-2011 16:50:13

Hej Kelly,

Wij doen ook een bbq. Eerst is er een gewone receptie met 4 warme en 4 koude hapjes en dan is er een voorgerecht op de bbq en dan is het bbq. Dus waarom zou dit niet kunnen op een trouwfeest? Bij ons had de zaal deze optie zelfs in de infobrochure huwelijk staan. Dus zeker geen foute keus.

Veel succes nog met de voorbereidingen.
Tine



kelly
22-6-2013
 Meld misbruik15-3-2011 23:17:19

ja bij ons staat dit ook in onze offerte van de trouwfeesten
daarmee ik zo plots begin te twijfelen
maar we gaan luisteren wat ze ons woensdag kunnen aanbieden en hoe ze dit dan aanpakken
volgende week om10u30 hebben we een afspraak

kan niet wachten tot het zover is
denk ook eens wat trouwkleedjes te gaan passen zaterdag eens kijken wat het met me doet hoe ik daarmee sta hehe

groetjes



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik16-3-2011 14:56:08

Ik wou ab-so-luut een echt diner... Ik vind BBQ wel ok, maar voor je huwelijksfeest mag het toch dat tikje meer zijn, vind ik... Maar zo heeft ieder zijn voorkeur!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info