TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Darline
23-7-2011
|
14-3-2011 10:49:22
al aan calla's gedacht?
ziet er een beetje uit als een aronskelk.
ik heb een rode met witte jurk en ik ga voor een volledig wit boeket met een rood lint in.
|
|
Leen
28-5-2011
|
|
|
Emy
30-6-2012
|
14-3-2011 11:43:13
Een combinatie van rood en wit lijkt me ook wel mooi. Ik meen mij te herinneren dat iemand hier op het forum foto's heeft gepost. Die had dan wel een witte jurk, maar overal rode accenten met onder andere rode schoenen, een rode bloem in het haar, een rood en wit en groen boeket enz.. Heel mooi. Op die manier steekt het een beetje af tegen je jurk door de witte bloemen, maar niet te door de rode...
|
|
Emy
30-6-2012
|
|
|
karen
31-5-2011
|
14-3-2011 14:32:52
Bedankt Emy! Dat ziet er inderdaad heel mooi uit!
Het gekke is: ik vind rood bij een wit kleed wle heel mooi, maar wit bij een rood kleed dan weer niet. Ik weet het, ik ben een moeilijke :-s...
@Leen:dat groen heeft wel iets ja, en misschien gaat dat ook wel bij rood...
Rood bij rood vinden jullie precies geen optie?
|
|
Véronique
31-7-2009
|
14-3-2011 19:07:12
Rood op rood... Ik weet niet... Dan gaat je boeket zo op in het niets...
Dit boeket vind ik wel een leuke optie: rood-witte rozen:

Deze foto toont aan dat rood op rood opgaat in het niets (gelukkig staat de bruid hier nog gedraaid, anders zag je niks, denk ik...):

|
|
Sindy
1-7-2011
|
18-3-2011 9:22:33
Hoi Karen
ik heb ook een rood kleed en denk dat ik voor rode bloemen ga gaan. Ik ga er dan rood lint laten rond doen, in de stof van mijn kleed.
Groetjes
Sindy
|
|
karen
31-5-2011
|
18-3-2011 10:16:47
hey Véronique,
Bedankt voor de foto's. Het zegt inderdaad meer. (ik vind die 2de foto eigenlijk hilarisch, maar ik hoop dat ik hiermee op niemand zijn tenen trap!)
Het is inderdaad waar dat die rode bloemen weinig afsteken tegen het kleed, maar dat is misschien omdat er weinig groen bij is? Bij de eerste zie je de bloemen wel, maa rik vind dat eigenlijk echt geen mooie combinatie, dat roserood-met-wit bij een rood kleed. Een rood kleed is fél , en dan zo'n zacht bloemen erbij... Dat is zo'n stijlbreuk. Afin, het past niet bij mij.
Ik ben er dus nog niet uit!
Hey Sindy,
Heb jij al een idee over je bruidsboeket? Welke bloemen? Laat maar iets weten als het concreter wordt!
|
|
Sindy
1-7-2011
|
24-4-2011 21:28:09
Hoi Karen
ik ben er nog steeds niet uit... ik weet wel dat ik rode bloemen wil. Ik weet alleen nog niet welke...
|
|
francis
6-7-2012
|
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Floralytes , de nieuwe trend tafeldecoraties !
in meerhout |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Schakel De Tafeldecorateur in voor de aankleding van jullie tafels, dan zijn jullie zeker van een piccobello diner of feest!
in Gent |
|