Nu Online
Momenteel zijn er 201 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoenen

  6-3-2011 12:02:26
Dag dames,

Ik heb een praktisch vraagje ivm de bruidsschoenen! Mijn aanstaande is een pak groter dan ik (hij 1m96 en ik 1m67) dus wil ik graag schoenen met een hoge hak (kwestie van het verschil toch een beetje te overbruggen) Nu is het zo dat ik voor mijn werk altijd plat loop en in het weekend draag ik wel hoge hakken maar dan heb ik na enkele uren altijd pijnlijke voeten omdat ik dit niet gewoon ben!!! Hebben jullie tips om deze pijnlijke voeten te voorkomen! Ik zou graag mijn schoenen een ganse dag en avond kunnnen aanhouden!
Alvast bedankt,
Groetjes,
Els

Els
24-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1290


Valerie
27-8-2011
 Meld misbruik6-3-2011 12:58:10

Er is jammer genoeg slechts 1 oplossing, veel op hoge hakken lopen en dan hangt het nog af van schoen tot schoen.
Je kan altijd proberen om er ook gelkussentjes in te leggen, dit gaat het probleem niet volledig oplossen, maar kan wel een beetje helpen.

Veel succes,
Groetjes,



Tania
14-7-2012
 Meld misbruik6-3-2011 13:27:16

Je kan best schoenen van een goed merkt kopen, geen hakken van 10 cm voor een bedrag van 50 euro, kan niet goed zitten.

Ik koop zelf altijd Guess en voor de trouw ga ik dat ook doen, zitten goed en kan ik een hele dag + avond op lopen



sarah
17-12-2011
 Meld misbruik6-3-2011 15:02:22

Zoals hierboven al aangehaald, regelmatig hoge hakken dragen.
Ook idd de leest is van zeer groot belang,bv lederen zolen ipv anti slip. Is veel meer meegevend.
Bovendien zijn er al merken waar er kussentjes al in de zolen verwerkt zijn, en dat helpt serieus. Zeker als je richting 10 cm gaat.
And lost but not least regematig een pedicure laten doen



lies
2-7-2011
 Meld misbruik6-3-2011 18:24:39

Hoi Els,

er zou in het kruidvat ook een stick verrkijgbaar zijn om pijnlijke voeten te voorkomen. Ikzelf ga hier ook eens voor kijken wnat je kan idd beter voorkomen hé.
Ik heb schoenen met een hak van 9 cm, maar wel gewend om hoge hakken te dragen. Guess verkoop schoenen met ingewerkte gelkussentjes, dus mss een optie...
Veel succes!



Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik6-3-2011 18:35:43

Inderdaad Els, om pijnlijke voeten te vermijden, begin je best te trainen met hoge hakken. Doe ze desnoods enkel thuis aan of in je vrije tijd maar doe ze wel zo vaak mogelijk aan, ook om te shoppen, te strijken, te stofzuigen, e.d. En zoals reeds gezegd ; koop een goede kwaliteit, zo voorkom je heelwat pijn ! Alvast veel moed gewenst .



An
23-7-2011
 Meld misbruik6-3-2011 19:57:44

Heb hetzelfde voor.. mijn vriend is 1m97 en ik 1m73. Heb zelf al schoenen gekocht met een hak van 7 a 8 cm en die ben ik nu vollop aant inlopen. Lukt vrij goed. Eerst begonnen met een half uur en heb dit al aardig opgebouwd. Tot nu toe lukt het vrij aardig en heb ik er geen pijnlijke voeten in!! Wel ga ik een plat schoentje meenemen voor s'avonds.. voor het geval dat er toch pijnlijke voetjes aanwezig zijn...



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik6-3-2011 20:32:21

Hou er wel rekening mee dat als je 's avonds zou overstappen op een platte schoen, je kleed ook meteen heel wat centimeters 'zakt', waardoor je er sneller op trapt!

Als je géén hoge hakken gewend bent, zou ik het niet doen... Je moet echt wel lang rechtstaan die dag om mensen te begroeten en zo... De mensen kennen jullie en weten dat er een serieus verschil in lengte is tussen jullie beide, dus die zullen zich er niet aan storen. Ook de fotograaf kent genoeg trucjes om jullie verschil te camoufleren, hoor!



Silke
18-6-2011
 Meld misbruik6-3-2011 21:03:55

Hallo,
Ik ben zelf 1m57 en mijn vriend 1m94,
heb zelf geen hoge haken gekocht, die paar centimeters gaan het verschil ook niet maken bij ons.
Groetjes



Els
24-9-2011
 Meld misbruik7-3-2011 2:58:41

Dag dames,

Allemaal bedankt voor jullie leuke reactie's en tips! Ik ga binnenkort op zoek naar de perfecte schoen en zal er rekening mee houden! En ik weet dat ik gemakkelijker ga zijn als ik plat loop maar toch..als ik een ganse dag naast mijn ventje ga staan zal ik mij toch meer op mijn gemak voelen om een beetje groter te zijn (ook al is 't maar 7 cm..alle beetjes helpen hé). Maar euh...de platte reserveschoenen zullen alleszins in de buurt staan!!

Groetjes,
Els



Leen
28-5-2011
 Meld misbruik7-3-2011 8:24:00

Ik snap het probleem niet?! Ik vind het juist leuk dat mijn vriend groter is als mij!
Ik ga waarschijnlijk ook voor twee paar schoenen, maar dit vooral omdat ik nogal snel zeker voetzolen krijg. Ik ga dus zeker niet kijken voor hoge hakken. Ik dacht zelf eerder aan een platte of een kleine hak (ook omwille van het feit dat Véronique heeft aangehaald, je kleed zakt mee).

Je moet op je trouwdag comfortabel in je schoenen staan, want je moet toch de hele dag op je voeten staan/lopen/dansen/...



Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik7-3-2011 11:31:40

Els,

Zelf ben ik ook niet groot (1.56 m.) en het niet gewoon hakken te dragen en zal daarom ook een kleinhakje dragen op die dag. Iedereen weet dat ik niet van de grootste ben en probeer me daar niet meer druk in te maken.

Als je het echt niet gewoon bent zou ik geen hakken van 10cm proberen te dragen. Je kan het verschil proberen te verkleinen met een klein hakje en daar op proberen te laren lopen in de loop van de maanden.

Zoals veronique zegt zou ik er ook rekening mee houden dat als je van schoenen zou wisselen in de loop van de dag/avond. Je kleed ineens een paar cm op de grond zal hangen met alle gevolgen van dien.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...