Terug naar overzicht
Hallo, Callas zijn inderdaad redelijk dure bloemen. Mijn zus had hier ook een boeket van op haar trouw, ik kan je dus wel verzekeren dat de bloemen de hele dag mooi blijven, maar dat het moeilijk neer te leggen is (nadat we 's middags ergens iets waren gaan eten zat er een deuk in haar boeket). Drogen denk ik dat moeilijker is, het is een grote (lees hoge) bloem en als je je boeket droogt gaat het een beetje verschrompelen, ik vraag dus dat het niet zo mooi zal zijn! Voor een prijsofferte kan je altijd naar je bloemist stappen!
Hallo, Mijn nicht had ook zo'n boeket en het is raar om vast te houden want je moet het eigenlijk telkens in je armen leggen. Indrogen is helemaal niet mogelijk denk ik daar kies je nog steeds het best rozen voor. Van de kostprijs denk ik dat het nog wel meevalt omdat er buiten deze bloemen niks bij in zit en ze gewoon aan elkaar gebonden worden.
Ik had ook een boeket met calla's, maar ik vind calla's alleen vrij sober. Mijn man wist dit en heeft dit boeket gekozen: http://www.facebook.com/album.php?aid=37003&id=1240628751#!/photo.php?fbid=1238491082656&set=a.1238471522167.37003.1240628751&theater Calla's kan je idd niet drogen, want die verschrompelen helemaal (heb ik zelf gemerkt). Ook vriesdrogen lukt niet.
Oh ja, je vroeg ook nog de prijs. Mijn boeket kostte 60 euro.
mijn boeket bestond uit zo'n 45tal kleine witte calla's, rondom afgewerkt met sierbladen en siergras. En rond de stengels dan een wit lint. Het kostte 72 euro.Ik heb geen problemen gehad met het neerleggen van het boeket, over de middag gewoon in een vaas gezet. De bloemen zijn de ganse dag heel mooi geweest, ik heb nog zeker 1 week kunnen genieten van het boeket. Calla's kan je inderdaad niet drogen.
Prachtig die paarse calla's. Ik heb jaren les gegeven in floristerie. Je kan het inderdaad niet drogen. Maar het zijn wel zeer stijlvolle bloemen, heel mooi met wat groensoorten erbij en is meer een 'ligboeket' voor in je armen. Kan mooi zijn op een gepast kleedje!
dankje wel voor jullie reacties allesinds liggen de prijzen precies nog in mijn budget :) voorbeeldjes van boeketjes met calla's zijn ook altijd welkom!
Wat een toeval ik ben ook gevallen voor Calla's in donkerpaars. Leuk onderwerp want nu weet ik ineens dat ze ook in ons budget passen. Spijtig dat ze niet te drogen zijn. Deze foto is volgens mij een mooi voorbeeld (op de veertjes na)