Nu Online
Momenteel zijn er 207 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat is het netste, bijgevoegde info voor dag gasten of meerdere soorten uitnodigingen

1-3-2011 14:26:22
Hallo allemaal,

Het duurt voor mij nog even voor het zover is maar wij zijn al druk bezig met de voorbereidingen (band geboekt, locatie gekozen, en waarom niet, lang leve de voorpret!)
Maar persoonlijk zit ik een klein beetje met de uitnodigingen. Wij hebben zoals iedereen een budget waar wij ons graag aan zouden houden, en drukwerk is vrij prijzig. Ik wil graag mooi drukwerk maar we hebben vind ik eigenlijk niet genoeg gasten om voor elke groep een nieuwe kaart te drukken. Overdag zijn we met z'n 50en waar ik niet meer dan 30 kaarten voor nodig heb en dat ik ruim, 's avonds voor het feest komen er nog 50 tot 70 bij waar ik niet meer dan 40 kaarten voor nodig heb.
Daarnaast zijn er ook mensen die niet uitgenodigd zijn voor de plechtigheid maar die omstandigheden (we vieren het is de tuin van mijn schoonouders) al aanwezig zijn op de locatie van het feest die ik dus wel graag uitnodig voor het diner en feest.

Hoe meer kaarten je hetzelfde laat drukken hoe voordeliger maar het is wel de partystarter voor je feest. Graag jullie tips.
Ook zou ik graag van jullie wat inspiratie hebben ten aanzien van de tekst op de kaarten.
Mijn vriend oeps, verloofde is aan mijn moeder wezen vragen of hij mijn hand mocht hebben en toen is wat mij betreft de toon gezet.
Ik zou dus graag een uitnodiging hebben die begon met
Mevrouw van Goor Stevens nodigt u uit voor de bruiloft van haar dochter Sophie van Goor met Jan van den Berg te blablabla

maar hoe schakel je dan over van dat formele deel naar het informelere deel betreffende locatie, ceremoniemeester, dresscode en kado's?

Zoveel vragen zoveel tijd nog haha, hoor graag jullie inbreng!

Sophie
13-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1662

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik1-3-2011 14:43:55

Wij hebben het zo gedaan:

naam ouders

Nodigen U uit voor het huwelijk van hun kinderen:

x
&
y

op het Gemeentehuis te Kortrijk
Grote Markt 54

Receptie volgt vanaf 17u30 in het Vijferhof te Wevelgem
Marremstraat ...

Gelieve Uw aanwezigheid te bevestigen voor 14 februari op het nummer ....

Vrijblijvende cadeautip: (tekening van envelopje) - Feestelijke kledij gewenst - Geen wit

En dan voor de mensen die mochten mee-eten, is er een extra kaartje voorzien:
Tevens nodigen wij u van harte uit om met ons mee te eten en te feesten vanaf 19u30 !

Sophie
13-4-2012
 Meld misbruik1-3-2011 14:54:59

Briljant! Bedankt!

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik1-3-2011 14:57:00

Wij hebben gekozen voor de niet traditionele uitnodiging. Wij nodigen zelf uit.

We hadden ook graag verschillende uitnodigingen gehad voor het feest en de receptie ed maar wegens te hoge drukkosten per kaart hebben we gekozen voor 2 klein kaartjes voor het feest en de receptie. Mensen die op beide komen krijgen dus een alg. uitnodiging + 2 kaartjes. Niet perfect wat we wilden maar het budget wil ook wat.

Lieselot
24-9-2011
 Meld misbruik1-3-2011 15:30:23

Wij hebben twee uitnodigingen, eentje voor receptie (50-tal uitnodigingen), eentje voor feest (100-tal). We hebben ruim gerekend in aantallen, maar laten ontwerpen, en zou op een 400 euro komen.

Maartje
21-5-2011
 Meld misbruik2-3-2011 12:19:02

Wij hebben ook twee soorten uitnodigingen gemaakt. Hebben onze uitnodigingen ook zelf laten ontwerpen en bij het formaat van kaartje dat wij gekozen hebben, waren kaartjes er apart in steken echt niet zo mooi ..

Ik vond dat het verschil in extra kost nog meeviel, maar drukwerk is inderdaad niet goedkoop! Wij hebben ook 100 uitnodigingen voor het avondfeest en 30 voor de receptie voorzien, ook rond 400 € zoals Lieselot zegt .. (excl. enveloppen)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info