Nu Online
Momenteel zijn er 112 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ouders als 'getuigen'?

  22-2-2011 22:50:41
hey allemaal, even een vraagje, mijn vriend heeft geen broers en zussen, noch een hechte vriend die hij zou willen vragen als getuigen. Ikzelf heb 2 beste vriendinnen en 2 zussen, waar ik niet echt tussen zou willen kiezen. Nu hadden we het idee om geen getuigen te nemen, gezien dit niet langer verplicht is voor de wet. Gezien het wel verplicht is voor de Kerk wilden we onze ouders dan vragen om hiervoor te tekenen. Maar ik zie de positieve en negatieve eigenschappen hiervan zelf niet echt in. Wat vinden jullie van het idee? kan dit? ja, neen? waarom wel/niet? alle reacties zijn welkom want ik weet het even niet meer...

Nele
20-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1334


Sara
20-8-2011
 Meld misbruik23-2-2011 0:13:19

Hoi Nele

Mijn aanstaande neemt ook zijn mama als getuige... Dus dit kan perfect, zijn wel meer koppels die dit doen. Ik zie er geen nadelen in, integendeel, ik denk zelfs dat jullie ouders dit een beetje als een eer zullen zien :-)

Veel succes




tamara
9-4-2011
 Meld misbruik23-2-2011 2:14:20

ik heb ook mijn moeder als getuigen en mijn aanstaande zijn moeder , eerder omdat zijn broer al eens getrouwd is geweest en zijn moeder dit niet mocht gunt mijn aanstaande dit wel voor haar en je zag dat ze er enorm blij mee was toen hij haar vroeg ...ook mijn moeder gaf me de reactie : ik dacht dat je het nooit zou vragen
ook wij trouwen enkel voor de wet in het gemeentehuis en eigenlijk moet het niet meer om getuigen te hebben maar bij ons gaat het al meer om de traditie van getuigen dus gunnen wij het onze ouders eens :-)



evy
18-6-2011
 Meld misbruik23-2-2011 8:34:30

ja idd, ik snap dat ook wel!
ik zie er ook geen nadeel in!
waarom zou je het niet doen eh...

grtjes



frida
6-2-2010
 Meld misbruik23-2-2011 9:24:54

Warom zou je het niet doen? Bij vrienden waren het wel de grootouders en trots dat ze waren.....



joke
13-8-2011
 Meld misbruik23-2-2011 16:03:05

ik neem ook mijn papa, geen nadelen hoor, denk een echte eer voor hun
als jullie dat willen moet je dat gewoon doen
grtjs



Peggy
18-6-2011
 Meld misbruik23-2-2011 16:39:11

mijn mijn eerste huwelijk ( jaja tis nu de tweede keer ... ) had ik ook mijn mama als getuige. Niets mis mee


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...