Nu Online
Momenteel zijn er 79 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen Moernaut Dendermonde

  20-2-2011 20:00:58
Hoi bruidjes,

Heeft er iemand ervaring met schoenen Moernaut in Dendermonde? Is er een grote keuze aan bruidsschoenen?

Bedankt voor de info!

Grtjs

Joanne
18-6-2011
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1812


Ellen
9-7-2011
 Meld misbruik20-2-2011 20:29:58

Dag Joanne

Een grote keuze is er niet, maar de keuze was vorige maand wel divers. Er stonden een 7-tal schoentjes. Ook de schoenen van Nathan kan je in elke kleur krijgen, geloof ik. (Heb ik niet naar gekeken wegens te hoog.)

Ik was aan het twijfelen tussen 2 schoentjes. Het ene paar was er niet in mijn maat en die laten ze nu blijkbaar op mijn maat maken, zodat ik kan kiezen voor de schoenen die het gemakkelijkst zitten. Ik heb nochtans zelf niet gevraagd naar die service. Wel echt vriendelijk, vind ik.

Succes met je zoektocht!

Groetjes
Ellen



Ellen
9-7-2011
 Meld misbruik20-2-2011 20:30:47

Oh ja, de schoenen zijn van Luca Renzi en Chiemihara (ofzoiets).



Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik20-2-2011 22:10:28

Hey,

Ik ben daar vorig jaar ook geweest voor mijn bruidsschoenen. Heb gekozen voor een paar van Chie Mihara. Verkoopsters waren er zeer vriendelijk. De schoen was niet echt mijn maat, maar ze hielden hem opzij (van dat merk hadden ze maar een maat per paar en bijbestellen was niet mogelijk). Ben dan nog in andere winkels gaan kijken en heb dezelfde schoen uiteindelijk in Hasselt gekocht, paste beter van maat.
Voor Moernaut was dit geen probleem. Super service!!

groetjes

sofie



ann
2-7-2011
 Meld misbruik20-2-2011 22:26:53

zijn de prijzen hier ok??



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik21-2-2011 15:58:20

De mijne kwamen ook van hier. Van het merk Luca Renzi.
Niet overdreven veel keuze in typische bruidsschoenen, idd een 7-tal zoals hierboven is vermeld, maar je kan uiteraard ook naar de 'gewone' witte schoenen kijken, hé!
Prijzen voor de echte trouwschoenen liggen toch rond de €150.
Prima service!
Tip: Je krijgt via je kasticket ook 10% van je aankoopbedrag terugbetaald op een volgende aankoop. Als er nog mensen van de suite zijn die schoenen moeten hebben (of je man...), kan je die ook meteen laten meegaan en reken je af op verschillende kastickets. De eerste kan dan zijn kasticket doorgeven aan de tweede, zodat hij de korting al meteen heeft! ;-) Heb ik ook zo gedaan met mijn mama!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...