Nu Online
Momenteel zijn er 317 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tekst uitnodigingskaartje

  17-2-2011 11:49:05
Hey iedereen

We hebben nog wel even tijd, maar mijn vriend en ik gaan onze uitnodigingskaartjes zelf maken.
Nu hadden wij graag wat tips gehad welke tekst we daar in kunnen/moeten zetten?

Wij hebben geen receptie, enkel avondfeest met bbq.

Kunnen jullie ons helpen?

Groetjes

Jessica
26-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1742


Jessica
26-8-2011
 Meld misbruik17-2-2011 18:27:56

Ej ej

Op dit moment hebben we voor de avondgasten:

Jessica & Wim

Nodigen u graag uit voor een heerlijke barbeque en avondfeest
Om 19u30 in het Parochiecentrum te Noorderwijk.


Graag een seintje voor 1 augustus 2011.

Jessica en Wim
Tel. 04.../.. .. .. - 04../.. . .. ..

Cadeautip: Geen pot noch pan, maar een duwtje voor ons bouwplan.
of BE.......

En voor de daggasten hebben we:

Wij willen deze dag graag met jullie vieren, daarom verzoeken wij jullie om omstreeks 13 uur aanwezig te zijn bij ons in de (straat) te (stad)
Hopelijk tot dan!


Graag een seintje voor 1 augustus 2011.


Jessica en Wim
Tel: 04../....... - 04./........


Cadeautip: Geen pot noch pan, maar een duwtje voor ons bouwplan.
of BE.....

Zouden wij het zo laten of hoe zouden jullie het doen?



Peggy
18-6-2011
 Meld misbruik19-2-2011 22:43:44

komen er ook gasten naar het gemeentehuis? en of kerkdienst ? niet vergeten te vermelden hé succes in ieder geval !! ik heb onze uitnodigingen zelf gemaakt met een powerpoint presentatie, foto's van ons en de feestlocatie enz op muziek ..mss tip ?



Jessica
26-8-2011
 Meld misbruik20-2-2011 8:26:12

Ej Peggy,

Op onze aankondiging zelf staat het uur en plaats van stadhuis enz. Dus als er mensen daar naartoe willen komen, zijn ze natuurlijk ook altijd welkom :)

Deze teksten zouden eventueel komen op de kaartjes die bij de aankondigingen worden gestoken :)

Stuur jij die ppt dan door via mail ?

Groetjes



Peggy
18-6-2011
 Meld misbruik21-2-2011 14:49:59

waar vind ik je email? :-)



Jessica
26-8-2011
 Meld misbruik21-2-2011 15:00:08

mijn e-mail is jessica_willems01@hotmail.com

Merci'kes :)



Peggy
18-6-2011
 Meld misbruik21-2-2011 15:33:01

ik stuur het binnen een uurtje door :-) ben nog op mijn werk


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info