Nu Online
Momenteel zijn er 56 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

GRRR die drukker !

  29-3-2006 7:52:11
Beste bruidjes, hier komt effie een uitlaat ...
Grr ik word hier gek hé ! gek gek gek gek gek ik kan het niet genoeg zeggen, opschrijven 't is niet te doen, en weet je van wie ??????? van die go*****se stomme kl**** drukker !!! Das nu al de 4de proefdruk en hij heeft het nog niet juist, 't is nochtans écht niet zo moeilijk. Ben terug gestopt met roken dus, Ok, ik ben een beetje prikkelbaar, maar we zaten daar gisteren en die piewie zit daar gewoon te eten, aja want 't moest vlug vlug gaan want hij moest weg ! Ik krijg er echt iets van ! Nu zouden we NOG een weekend wachten om ze te versturen, kan ze misschien begin mei versturen ??? Twas eerst voor HALF MAART !!! Allé ik ga me wassen, mijn haartjes wassen, beetje werken en vanmiddag pasbeurt van mijn trouwkleedje.. hoop dat dat een beetje beter verloopt dan met onze uitnodigingen !
Groetjes, Ingrid
27/05/06

Ingrid
27-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 727


Els
1-4-2006
 Meld misbruik29-3-2006 8:22:08

Ingrid,

ik begrijp je volkomen, wij hadden gelukkig geen drukker, maar alles wat fout kon lopen, is fout gelopen, en dat doet het nog steeds, niet enkel voor onze trouw, ook voor verzekeringen, auto,... ik heb ook dagen dat ik me erin opboei... maar wat is het resultaat: je steekt al je energie in die rotzooi, en voelt je daarna geen haar beter en waarschijnlijk is iemand in je buurt of je vriend dan even de dupe geweest van je 'woede'... Probeer het in te calculeren, je hebt nog tijd voor die uitnodigingen, wij hebben we twee maanden op voorhand verstuurd, en achteraf gezien vond ik dat teveel, want tegen de tijd dat de mensen moesten reageren, waren ze die uitnodiging al verloren (heb zelfs letterlijk iemand opgebeld die gewoon zei: ah ja, die is onder de kast gevallen, ik kon u dus niet bellen...), maar goed, relax... en geniet van vanmiddag!!
Els (nog drie dagen!)



Veerle
27-5-2006
 Meld misbruik29-3-2006 9:04:53

Ik ken dat gevoel. Een vriend van ons heeft onze uitnodiging ontworpen. Hij heeft deze op CD-ROM geplaatst. Wat we daar al mee meegemaakt hebben. De drukker kon het niet openen, kon het dan niet lezen, kende het programma niet waar het in geschreven was, de kleuren waren dan niet goed, de druk was niet goed. 't is zo'n drukker die aan het uitbollen is. Vreselijk!! Wij trouwen 27 mei en wilden onze uitnodigingen zeker deze week verstuurd hebben. Ze moeten er nog aan beginnen!! Ik begin me hier al weer op te jagen.
Dus ik ken je gevoel maar al te goed

Veerle



Elke
13-5-2006
 Meld misbruik29-3-2006 12:25:50

Beste Ingrid,
Ik zou gewoon een andere drukker nemen !!!! Of maak je uitnodigingen gewoon zelf. Da's veel goedkoper en veel vlugger gepiept! En met de pc kan je heel veel ! Ga naar een betere papierhandel en koop daar een iets zwaardere papiersoort die geschikt is voor printers : het tesultaat is formidabel !
Groetjes Elke



Lynn
27-5-2006
 Meld misbruik29-3-2006 13:24:20

Hallo Ingrid,

Rustig en en uitademen ;-)
wij trouwen dezelfde dag en onze uitnodigingen zoudebn als het goed is zaterdag klaar zijn...en dan kunnen we ze begin volgende week opsturen, op tijd toch? 6 weken op voorhand zegt de regel ;-)

groetjes

Lynn
27.05.06



kaatje
10-6-2006
 Meld misbruik29-3-2006 19:22:05

Dag Ingrid,

Bij welke drukker ga jij? Ik ben ook al aan mijn derde proefdruk toe!!! Heb er ook al slapeloze nachten aan overgehouden... Toch belangrijk dat de uitnodigingen zonder fouten en deftig opgesteld zijn. Ik had nochtans alles mooi getypt EN juist!
Enfin, ik begrijp je volkomen!!!
Katrien




27-5-2006
 Meld misbruik31-3-2006 10:08:01

Al die bruidjes voor 27 mei!
Wij trouwen ook op 27 mei en ik denk dat het de periode is om te stressen over uitnodigingen. De onze zijn ook nog niet klaar. Ik hoop dat we ze volgende week krijgen maar ik ben helemaal nog niet zeker.
Gewoon denken: het komt wel in orde!

Griet


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info