Nu Online
Momenteel zijn er 321 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vermelding op uitnodiging

  15-2-2011 10:28:59
hallo collega-bruidjes -gommetjes,

1 ) nu stelde ik mij de vraag of het nodig is de vermelding van de ouders te doen op de uitnodiging van de trouw...
Het zit namelijk zo dat mijn ouders gescheiden en allebei in een nieuwe relatie zijn dus worden dat 6 namen ipv 4. Ik weet ook nog steeds niet of mijn papa zal willen komen...

2) Hoe hebben jullie de uitnodigingen geplaatst voor verschillende delen van de dag: enkel receptie, avondeten, vanaf dessertbuffet en dan voor de ganse dag.
Ik had al gedacht om voor de suite erop te zetten dat ze uitgenodigd zijn voor de ganse dag vanaf 9u30 bij ons thuis en verder nix. Kwestie van enkele die eigelijk bij de suite moeten horen niet enkel te laten komen om hun buik te vullen. en de rest van de dag hun eigen zin te doen.

Wat denken jullie?

Elke
13-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1502


joyce
30-4-2011
 Meld misbruik15-2-2011 10:54:20

hoi Elke,

1) de namen van de ouders hoeven niet persé op de uitnodiging te komen, vroeger werd dit vaak gedaan, omdat de ouders dikwijls het feest betaalden (bij ons staan ze er ook niet op)

2) wij hebben 1 'grote' uitnodiging met de aankondiging van ons huwelijk en werken met aparte 'kleine' kaartjes, 1 voor de suite, 1 voor de mensen die uitgenodigd worden op onze receptie en 1 voor de mensen die uitgenodigd worden op ons avondfeest/dansfeest

groetjes
Joyce



Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik15-2-2011 10:57:42

Hey Elke,
1) dit wordt op vandaag niet altijd meer gedaan hoor - wij maken gewoon een vermelding van onze ouders, maar als je dit niet nodig vindt of met moeilijke situaties kampt, dan kan je dit zonder etiquette-breuk weglaten
2) wij hebben ook één algemene uitnodiging zoals Joyce en steken daar dan per genodigde verschillende soorten kaartjes in, 1 voor enkel receptie, 1 voor enkel avondfeesr en 1 voor receptie en avondfeest indien ze de misviering wensen bij te wonen



Charlotte
21-5-2011
 Meld misbruik15-2-2011 11:27:18

Mijn ouders zijn ook gescheiden en hebben allebei een nieuwe partner. De nieuwe partners worden niet vermeld op onze uitnodigingen op uitdrukkelijke vraag van mijn vader (en om de vrede te bewaren) omdat die de nieuwe partner van mijn moeder er niet op wou.
Elke situatie is anders natuurlijk, als iedereen goed overeenkomt is er geen probleem om iedereen erop te zetten. Sommigen doen het, anderen niet.



Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik15-2-2011 12:37:24

Wij vermelden onze ouders niet. Onze ouders zijn niet gescheiden, maar we vinden het gewoon te stijf.
Als jij dat wel wil, dan kan dit natuurlijk... Je moet doen wat jij wil :)

Voor de uitnodiging... zoals hierboven gezegd is het de gemakkelijkste manier: een appart kaartje bijsteken :)



Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik15-2-2011 12:38:00

Amai ze, ben weer goed bezig :)! ... appart is dus apart!




Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik15-2-2011 13:34:53

Wij hebben onze ouders vermeld onder de zin "onze ouders delen mee in de vreugde".

We hebben 1 algemene kaart met de gegevens van de wet en kerk. En apparte keertjes voor de receptie en avondfeest. Mensen die op de 2 zijn uitgenodigd krijgen 2 kaartjes en een algemene kaart.



Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik15-2-2011 13:36:11

Voor de suite maken we zelf een "dagoverzicht" Dit in een afzonderlijke uitnodiging gieten koste ons iets te veel.



Inge
6-8-2011
 Meld misbruik15-2-2011 15:55:58

Wij hebben onze ouders ook niet vermeld op de uitnodiging. xxx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info