Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

beloftes hernieuwen

  8-2-2011 20:31:46
Hallo allemaal,

4 jaar geleden zat ik hier zeer actief op dit forum en nu ben ik terug met een vraag. Volgend jaar zijn we 5 jaar getrouwd en we hebben al altijd gedacht aan onze beloftes te hernieuwen voor de kerk. Nu weet ik niet of dit frequent is na 5 jaar huwelijk en had ik graag jullie mening gekregen en willen weten of jullie dit al hebben meegemaakt. Graag had ik ook een aantal originel ideetjes willen krijgen . het moet niet absoluut voor de kerk zijn en we willen het beperken tot naaste familie en niet terug 150 personen. alle ideetjes en postieve of negatieve reacties zijn welkom alvast bedankt.

Daisy

Daisy
26-5-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1026


Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik9-2-2011 15:50:08

Ik heb dit enkel nog maar bij een jubileum geweten (25 jaar / 50 jaar)...



Elke

 Meld misbruik13-2-2011 20:41:17

Hey Daisy,

Jullie beloftes hernieuwen kan iedereen elk jaar opnieuw doen.
Dit weekend bijvoorbeeld, met Valentijn, zijn er in verscheidene kerken valentijnsvieringen.
Dan mag elk koppel, zowel jong getrouwden als al héél lang getrouwden, naar voren komen in de kerk waarbij de beloftes opnieuw worden uitgesproken.

Alle koppels komen dan wel tegelijk naar voren.
In het schriftje dat je dan meekrijgt, staat een tekstje voor zowel de mannen als de vrouwen die men dan allen samen voorleest.



Elke

 Meld misbruik13-2-2011 20:45:42

Vervolg vorig bericht..!
Vervolgens lezen bv. eerste de vrouwen samen voor hun man hun trouwbelofte in koor voor, daarna is het de beurt aan de mannen. Man en vrouw nemen dan ook terug hun rechterhand in de hand en krijgen na afloop alweer een huwelijkskaars mee naar huis zoals die ene speciale dag :-)

Ik zou dit zelf ook wel nog eens doen. Heb het zelf al meegemaakt en ben van mening dat dit zeer goed is voor je relatie en ook om nog eens terug te denken aan die dag.

Hopelijk ben je hier wat mee!
Groetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...