Terug naar overzicht
Altaarstuk tussen 50 en 60 euroRoosje met wat gypse aan een stoel voor in de middengang 1 euro (wij doen 10 stoelen aan twee kanten dus 20 in totaal)bruidsboeket rond de 75 eurolaurier in mand met versiering 20 euro per stukaltaarstuk met witte rozen en bruidsboeket witte rozen en calla's (er zitten nog andere bloemen in, maar weet de namen niet meer)We zijn vergeten nog een boeket voor onze moeders te bestellen, maar daar ga je ook zo duur in als je wilt hé.. corsages doen wij niet maar dat zal ongeveer aan de prijs van die versiering voor de stoelen zijn zeker? Het is ook heel afhankelijk wat voor bloemen je wilt ook.. Niet naar een te grote bloemenzaak gaan, want die durven wel doorrekenen.. Veel succes!Groetjes!
Hey Kim, ik heb hier ook eens een bericht over geplaatst, en daar kan je ook wel wat antwoorden terugvinden. Gewoon ff checken bij mijn forumberichten ;-). Is wel jammer dat je het zo moet vernemen, zeker als je er al op had gerekend! Maar ik denk dat die prijzen al bij al kunnen meevallen hoor. Nog een voordeel: het zal nu 100% jullie keuze worden. Wie weet hadden die andere mensen een suuuuuperdure smaak of gewoon een volledig andere smaak... Wie weet zijn jullie zelfs aan een beetje bloemenhorror ontsnapt. Dit om het een beetje van de positieve kant te bekijken ;-).
Mijn bruidsboeket kostte €60. De corsage van mijn man €6. Voor het altaarstuk (heel groot afhangend stuk) + een krans rond de paaskaars + boeketjes in de middengang hadden wij samengelegd met het koppel voor ons en betaalden we +/- 100 euro per koppel. Het was wel met dure bloemen: grote aronskelken, rozen, fluwelen blaadjes,... Foto bruidsboeket: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1238490602644&set=a.1238471522167.37003.1240628751 --> als je nog verder klikt zie je ook de corsage van mijn man en de bloemen in de kerk. ;-)