Nu Online
Momenteel zijn er 149 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aan lien

  26-3-2006 15:12:13
hoi,

ik las dat jullie het feest geven bij De Baere in Maldegem. wij ook, nl op 7 april.
nu is het zo dat ik het forum overliep en dat je leit vallen dat de prijzen er gewijzigd zijn.
Ik heb nog niets opgevangen hieromtrent. Kan je iets meer kwijt hierover ?

Gr,M

mariska
7-4-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 970


Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik26-3-2006 16:24:16

De prijzen zijn indrdaad opgeslagen. Ieder menu is +/- 5 euro duurder geworden. Niet zo spectaculair dus.

Groetjes Peggy



Birgit
16-12-2006
 Meld misbruik26-3-2006 16:33:29

Hoi,

leuk, ik zie dat er dus nog bruidsparen zijn die bij "De Baere" hun feest geven, net zoals wij. Mag ik es vragen met welke dj jullie werken?

Groetjes,
bib



mariska
7-4-2006
 Meld misbruik26-3-2006 16:39:13

hoi,

zijn het de prijzen van de menus die in het blauwe mapje zitten die zijn gestegen of is er een globale prijsstijging maw voor alles? Wij hebben nl niet één van de menu's gekozen. Sinds wanneer zijn de prijsstijgingen er en hoe en wanneer werden jullie op de hoogte gebracht? Sorry voor mij vragenreeks, eens ik begin....niet meer te stoppen zoals u ziet ;o)
de dj is een kennis. iemand die bij mijn vriend werkt en af en toe draait.

gr, M



Lien
26-5-2006
 Meld misbruik26-3-2006 20:57:39

Hallo iedereen

Wij hebben dj Bart de Graaf gekozen.

Wel voor de menu's zelf vind ik niet dat ze echt omhoog zijn, het zit hem vooral in de receptie. Die is van 16€ (en een beetje) naar 20 € gegaan, ook de wijnforfait is wat omhoog en de drankenforfait (maar dat is minimaal).

Blijkbaar is het in alle zaken dat de prijzen zo omhoog zijn. ze hadden ons er ook niets over verteld hoor. Toen we onlangs langsgingen om de tijdstippen vast te leggen vroeg ik of er nieuwe menu's waren en dan kreeg ik de nieuwe prijslijst mee, waarop ik dus de verhogingen kon vaststellen.

We moeten er ons maar bij neerleggen denk :-)

bij jou is het er bijna he !! Ik kijk er ook elke dag meer en meer naar uit.

groetjes

Lien
26/05/2006
www.couckuyt.com



Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik27-3-2006 12:49:27

De prijzen zijn individueel naar boven gestegen. Per menu komt dat dan op 5 euro.
Ik werd niet op de hoogte gebracht maar heb dat zelf ontdekt. Ik had een mail gestuurd voor prijsinfo.
Omdat het niet snel genoeg ging naar mijn idee heb ik teleonisch contact gehad en mocht dezelfde avond nog langskomen. Ik kreeg er de uitleg en een brochure mee.
Daags nadien kreeg ik antwoord op mijn mail (de datum was helaas niet mer vrij -> logisch want ik had de avond voordien zelf de optie genomen ;-) ) en kreeg een online brochure. Daar waren de prijzen duurder en de menu's waren verandert.

Peggy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...