Nu Online
Momenteel zijn er 202 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Rekeningnummer op uitnodiging

  30-1-2011 17:41:51
Hallo,

omdat onze gasten voor ons feest zowel in Nederland als in België wonen, willen we op onze uitnodiging het IBAN nummer en de BIC code vermelden als rekeningnummer. Anders kunnen de genodigden uit Nederland niets overschrijven indien ze dat zouden willen.
We zijn echter bezig met onze uitnodigingen en weten niet goed hoe we het er het beste op zetten. Meestal wordt er het gewone rekeningnummer namelijk opgezet (XXX-XXXXXX-XX), maar wij zitten dus met de IBAN en BIC code. Heeft iemand een idee hoe we dat overzichtelijk er op kunnen zetten?
We zetten er sowieso ook een envelopje op.

Bedankt

Leen
18-6-2011
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1335


eline
20-5-2011
 Meld misbruik30-1-2011 18:50:18

ik zou er gewoon de iban op zetten gegroepeerd per 4 cijfers
XXXX-XXXX-XXXX-XXXX
en daaronder de bic
 
ik zou niet iban en bic er al woorden bijplaatsen
dan wordt dit te lang
 
gewoon het ibannr en biccode plaatsen
 
 
gr eline x 



azar
1-6-2012
 Meld misbruik30-1-2011 23:16:04

In Nederland is het echt absoluut not done om een rekeningnummer te noteren. Ik heb begrepen dat het in Belgie wel vaker gebeurd. Maar mijn tip: zet voor je nederlandse gasten een envelopje op de kaart.

groetjes



Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik31-1-2011 8:39:10

Het is in Nederland inderdaad niet de gewoonte om een cadeau op een rekening te storten. Tenzij het om Belgen gaat die in Nederland zijn gaan wonen zou ik het BIC en Iban weglaten en van de Nederlanders een envelopje verwachten.



Anika
9-4-2011
 Meld misbruik31-1-2011 10:19:24

Ik zou enkel je internationale rekeningnummer erop zetten. Datgene dus met BE ervoor. Dan kan iedereen gewoon op dat nummer storten. Dan is het probleem opgelost :) wij hebben ook dit nummer er op gezet. Tegenwoordig is dat ook het nummer da op je bankkaart zelfs staat dus..



Leen
18-6-2011
 Meld misbruik31-1-2011 20:53:21

Dag Anika,

is het nummer dat begint met BE voldoende voor stortingen vanuit het buitenland?
Ik dacht dat ze dan ook het BIC nummer moesten ingeven?

Groetjes



Anika
9-4-2011
 Meld misbruik31-1-2011 21:41:24

ik dacht het wel, ik ben natuurlijk geen experte, dus ik kan wel mis zijn :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info