TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
jeff
27-8-2011
|
25-1-2011 21:59:00
Elke goeie en creatieve florist maakt wel bruidsboeketten. Inderdaad de corsage voor de man is gelijk aan het boeket, de autoversiering in dezelfde lijn is natuurlijk mooi voor de fotos. Elke florist heeft wel fotos ter inzage en zal een goed gesprek hebben met jullie over de verlangens, de stijl, de kleur, welke stijl van jurk enz.....
Hoe beter en hoe creatiever de florist, hoe duurder waarschijnlijk, ik denk tussen de 75 en de 150 euro.
Maar ja, het moet mooi zijn,het maakt toch deel uit van je "look" die dag!
|
|
leen
27-8-2011
|
25-1-2011 22:07:55
TIP: Bloemenateljee Wim De Ruyver, gelegen te Kalken. (Dus niet zo héél ver hé)
En afstand is voor hem geen enkel probleem, hij zit over gans Vlaanderen.
Ik bestel er ook al mn bloemen en boeket.
Zeer creatief en modern, maar je kan er ook iets klassieks vragen natuurlijk !
|
|
Véronique
31-7-2009
|
26-1-2011 7:19:18
Bij zowat elke bloemist kan je daarvoor terecht.
Mijn boeketje kostte 60 euro en de corsage van mijn man €6. Dit was met dezelfde bloemen (calla en roos).
|
|
Thomas
9-4-2011
|
26-1-2011 10:20:54
178 dagen en al met alles klaar? Proficiat! ;)
|
|
Tinneke
9-7-2011
|
26-1-2011 15:55:32
Ik ga bij Veerle Welvis in Merchtem, heeft al aan paar wedstrijden meegedaan en heel mooi geïndigd. Binnenkort opent ze een winkel in het centrum van Merchtem, vind haar creaties wel heel mooi en ze begeleid je goed.Overloopt samen met jou wat je mooi vindt, hoe jij het ziet en hoe het past bij je kleed en zo. veerle.welvis@telenet.be
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Floralytes , de nieuwe trend tafeldecoraties !
in meerhout |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Schakel De Tafeldecorateur in voor de aankleding van jullie tafels, dan zijn jullie zeker van een piccobello diner of feest!
in Gent |
|