Nu Online
Momenteel zijn er 219 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

in het geheim trouwen

  17-1-2011 20:14:48
Wij gaan in het geheim trouwen.Is er iemand die een idee heeft om een kaartje (na ons huwelijk) te sturen en met welke tekst?
Ik vind het zo moeilijk.


Mieke
3-3-2011
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1618


Anika
9-4-2011
 Meld misbruik17-1-2011 20:19:55

Een vriendin van mijn toekomstige schoonzus is ook stiekem getrouwd. zij hebben van op huwelijksreis (Bali) een postkaartje gestuurd. De exacte tekst ken ik niet... Maar het kwam er op neer dat ze 'getrouwd waren op.. en nu aan het genieten waren van hun huwelijksreis. na hun reis was er nog een avondfeest en daar werden ze ook op uitgenodigd op dat kaartje...'

Hopelijk ben je er iets mee...



frida
6-2-2010
 Meld misbruik18-1-2011 9:19:30

Dag, een aantal jaren geleden is mijn zus ook in het geheim getrouwd kort daarna hebben we een gewone foto in de bus gekregen ( ze stonden gewoon te zoenen op het strand ) met daar op, Wij zijn getrouwd!!


Wij zelf zijn ook voor de wet getrouwd in het geheim op 9.9.09 met nieuwjaar hebben ze van ons een nieuwjaarskaart gekeregen met dat wij getrouwd zijn en dat wij hun op 6.2.2010 uitnodigen op een dankviering met feest.


Groetjes Frida



Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik18-1-2011 9:46:38

Hey!

Vrienden van ons zijn ook getrouwd op reis.
Ze hebben het wel eerst aan zijn ouders (haar ouders zijn overleden - dat was ook de reden waarom ze op reis zijn getrouwd) verteld.
Tijdens hun reis kregen de genodigden een uitnodiging in de bus.
"Wij zijn in schotland gaan trouwen en nodigen jullie uit op het avondfeest ..."
(maar natuurlijk mooier geformuleerd)

succes!



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik18-1-2011 20:41:51

Wat is de bedoeling van dit kaartje? Gewoon laten weten dat je getrouwd bent? Of dat er nog een feest volgt?
Mijn schoonbroer is ook in het geheim getrouwd, met iemand die hij toen nog maar 2x 2 weken had gezien! Moest hij een kaartje gestuurd hebben, ik denk dat dat kaartje ergens zou beland zijn, waar hij het niet graag had, daar zou mijn man wel persoonlijk voor zorgen... Maar ik veronderstel dat jullie wel op een andere manier trouwen...

Als er geen feest volgt, zie ik niet echt het 'nut' in van dit rond te sturen...



Mieke
3-3-2011
 Meld misbruik18-1-2011 21:24:36

Bedoeling is om te laten weten dat we getrouwd zijn en dat we ze uitnodigingen op een dessertenbuffet.
Een groot feest zit er niet in.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...