Nu Online
Momenteel zijn er 42 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwuitnodiging met foto kindje

  17-1-2011 10:36:53
Hallo,

Wij trouwen op 22 juli 2011 en ik zou graag een paar voorbeelden hebben van trouwuitnodigingen.
Wij hebben een dochter die nu 2,5 jaar is en zouden haar er graag bij betrekken. Zijn er aanstaande bruidjes (of reeds getrouwde) die daar een voorbeeld van hebben aub??

Alvast bedankt,

Saartje



saartje
22-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1567


Ce
13-9-2013
 Meld misbruik17-1-2011 11:47:06

Ook wij gaan een kleuterke hebben op de moment van trouwen en zijn ook op zoek naar een leuk idee.
Zou je eventueel een foto laten maken door een fotograaf? Dan gaat deze zeker leuke ideekes hebben

- foto van kindje met trouwringen in zijn handje (eventueel ligt het handje op jullie handen)
- kindje dat "mama en papa trouwen" op een muur schrijft met/onder de verf (photoshop?)
- foto van kindje die jullie hoofden samenduwt om te zoenen (iemand hier heeft dat als avatar, superleuk !)
- foto van jullie benen samen gebonden met touw/lint/koord, en een voldane kleuter met de uiteinden vast





Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik17-1-2011 15:39:43

hihi, das mijnen avatar! Merci Ce!
Was echt nen spontane foto, wij moesten van fotograaf naar elkaar kijken (fotoshoot voor save the date kaart) en plots duwde ons zoontje onze hoofden naar elkaar!

@ Saartje: wij gaan ons zoontje ook in de uitnodiging betrekken. We hebben voorlopig uitnodiging gemaakt en waarschijnlijk gaan we een soort 3-luik maken met foto van mij en zoontje links, foto van mijn verloofde en zoontje rechts en dan int midden foto van ofwel ons drietjes ofwel een foto van ons zoontje met een krijtbord vast met mama en papa gaan trouwen!



Sarah
30-7-2011
 Meld misbruik17-1-2011 20:44:10

Hoi

Wij moeten nu zaterdag gaan bij de fotograaf voor een fotoshoot voor op de uitnodigingen.
Ik ga mijn dochter (3jaar) verkleden als minibruidje inclusief sluier en miniboeketje :-)

Ik vind de ideeen hierboven super en ga deze zeker voorleggen aan onze fotograaf!



saartje
22-7-2011
 Meld misbruik18-1-2011 8:50:13

Zoveel toffe ideeën!! Ik ga eens binnen springen bij een fotograaf deze week.
Alvast bedankt voor de reacties!!

Saartje


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info