Nu Online
Momenteel zijn er 90 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Videograaf of niet...

  13-1-2011 18:33:26
Hoi allemaal,

Wij zitten hier met een dilemma. Ik wil graag op onze trouw een videograaf, mijn verloofde ziet de extra kost totaal niet zitten. Wat denken jullie?

Claudia
12-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 23 | Gelezen: 1222


Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik13-1-2011 18:52:23

Heyhey,

Wij gaan het ook zonder doen, niet zozeer voor de extra kost maar gewoon omdat we al de hele dag (van make-up tot openingsdans) een fotograaf gaan hebben die van alles foto's gaat nemen en we ervan uitgaan dat er wel genoeg familieleden onze trouwgeloften en openingsdans zullen filmen ;-). Meer willen wij toch niet op film want daar kijken we toch niet meer naar en we hebben altijd nog onze foto's ;-).

Groetjes!



Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik13-1-2011 18:56:12

Hier was het omgekeerd. Me verloofde wou absoluut een en ik niet. Ik heb toch geplooid en tot nu toe geen spijt. Eens je effectief naar die videos kijkt van die mensne, besef je pas wat voor een mooie herinnering dit is. Plus, wij geven ook ééntje aan de ouders! :)

En wij zijn wél zeker dat we er nog later naar zullen zien ;-) Al was het maar om aan je kinderen te tonen ...



Annelore
27-8-2011
 Meld misbruik13-1-2011 19:07:12

Hey Claudia,

Ik vind het een super idee, echt tof maar we zien beide de extra kost niet zitten. Hebben een goeie fotograaf die sowieso al meer dan 10u zal foto's trekken...

Mvg,
Annelore



Leen
18-6-2011
 Meld misbruik13-1-2011 19:08:32

Wij hebben nog geen videograaf vastliggen, maar we overwegen wel om er een te zoeken.
Eerst waren we er allebei niet echt voor te vinden (vooral omwille van de extra kost), maar iets later begonnen we toch allebei in te zien dat het wel een heel fijne herinnering kan zijn. Zeker als je er na jaren nog eens terug kan naar kijken. Foto's zijn ook wel goede herinneringen, maar video heeft toch net dat ietsje meer.
Wij gaan dus toch maar prijs opvragen bij een videograaf.



An
23-7-2011
 Meld misbruik13-1-2011 19:33:03

Wij hebben ook nagedacht om beide te nemen.. maar uiteindelijk hebben we enkel voor fotograaf gekozen. Vonden de kosten een beetje hoog en onze nonkel/tante hebben toch altijd hun camera bij dus foto's genoeg en hun filmkes zijn ook al meer als voldoende!



eline
20-5-2011
 Meld misbruik13-1-2011 19:34:27

hoi
 
ik vind het ook een zeer leuk idee zo'n videograaf maar gezien onze fotograaf al duur is, zie ik het ook niet zitten om nog eens 700 of 800 euro op te hoesten
 
mss dat een of andere nonkel wel wat filmt :)
 
gr 



Leen
19-6-2010
 Meld misbruik13-1-2011 21:08:27

Wij zijn heel tevreden van onze videograaf:

Er werd de hele dag gefilmd met 2 HD-camera's (begin van de dag tot 1.00u 's morgens).


De prijs bedroeg € 400.


In de prijs is alles inbegrepen: hele dag film met 2 camera's in HD, montage, 3 bedrukte DVD's en verplaatsingskosten.



Meer info: gertgoemer@hotmail.com



Stephanie
10-6-2011
 Meld misbruik13-1-2011 21:18:23

Wij hebben er wel voor gekozen om eentje te nemen, wij betalen 400 euro. Wat ik persoonlijk nt zo veel vond voor 3 bedrukte dvd's met alles erop en eraan. Onze videograaf is Kurt Vermeylen....



lies
2-7-2011
 Meld misbruik13-1-2011 21:35:05

Misschien geen slecht idee om op zoek te gaan bij scholen waar film onderricht wordt.
Er zijn altijd wel studenten te vinden die dit voor een prikje willen doen...

Bij ons is het een beetje speciaal. Mijn tante en nonkel hebben een bedrijfje opgericht in digital storytelling. Zo krijg je een soort van film, maar gans anders ingevuld dan de standaard video. Wij krijgen dit als huwelijkscadeau! Joehoe!



tamara
20-5-2011
 Meld misbruik13-1-2011 21:50:18

hey claudia,

wij hebben toch ook gekozen om zeker beide te nemen. ik denk dat het tof moet zijn om later binnen een paar jaartjes nog echt is de dag terug te beleven.
en ik vind dat je niet genoeg aandenkens aan de dag zelf kunt hebben. :)
groetjes




Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik13-1-2011 22:18:51

Hey,

We hebben besloten om toch op zoek te gaan naar iemand! Ik had al veel goede dingen gehoord over Kurt Vermylen, maar hij is jammer genoeg al bezet. Dus verder zoeken hé ...



Kim
21-5-2011
 Meld misbruik13-1-2011 23:05:23

Freddy Vercauteren? Geen idee of hij nog vrij is hoor .. Zoek maar eens op hier op het forum, is al heel wat over te vinden (wij betalen iets van een 450 EUR en hij blijft tot 's nachts).



Kim
21-5-2011
 Meld misbruik13-1-2011 23:06:01

Freddy van de cauter, sorry!! Was iets te snel :)



heidi

 Meld misbruik14-1-2011 9:51:14

wij hadden toch ook eentje en daar zijn we echter wel zeer blij om, op film herinner je je plots dingen op foto's zo niet... de dag gaat al zo snel dat het echt wel leuk is om deze terug te zien op film, je ziet elkaars reactie terug bij het eerste aanblik, de eerste traantjes, dat gevoel kan je niet vastleggen op foto...een videograaf is een echte meerwaarde



Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik14-1-2011 12:30:48

@ Stephanie: wij hebben ook Kurt Vermylen voor onze trouwdag. Wat ik wel leuk vind is dat hij ook een "samenvatting" van de dag maakt, waardoor je al eens sneller uw dvd gaat opzetten he. En natuurlijk het originele videodagboek!

@ Claudia: o spijtig dat hij al bezet is voor uw dag. Hopelijk vind je iemand anders! Veel succes!



Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik14-1-2011 12:46:40

@Kelly: Ja, een beetje mijn eigen schuld ook. Ik had er eigenlijk niet aan gedacht aan een videograaf, maar hoe meer je erover leest en doet hoe meer je het ook wilt hé! We hebben een aantal mails verstuurd, dus afwachten hé!



Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik14-1-2011 13:42:59

Hallo,

Jou verhaal komt mij zeer bekent voor . Mijn man wou dit op onze trouwdag ook niet, het kostte toch allemaal al genoeg... Nu last minute zei hij dat als ik het echt zo graag wou dat we het toch zouden doen. Wij hebben sinds een dikke maand onze video, en nu geeft hij toe dat hij content is dat we het toch gedaan hebben. Je ziet op de video altijd dingen die je op de dag zelf gemist hebt. Ik ben er heel tevreden van.

Onze foto- en videograaf was video-foto-service in Lommel. Ik weet niet van waar je bent, maar bij ons heeft hij alles ook nog last minute kunnen regelen.

Succes
Annelies





Mariska
9-7-2011
 Meld misbruik14-1-2011 14:03:26

Hey Claudia,

Wij hebben ook beide genomen als pakket bij één en dezelfde firma.

Ze komen met twee (fotograaf & cameraman) van s'morgens vroeg tot s'nachts.
Prijzen en info: www.trouweninbeeld.be
Een fijne dag toegewenst!



Sofie
15-5-2010
 Meld misbruik14-1-2011 15:24:06

Hey Claudia

Wij hebben ook beiden genomen en zijn daar héél blij om.
Een album is mooi, maar een film zegt nog zoveel meer, geeft echt de sfeer van je dag weer en het is net of je die dag nog eens terug beleeft als je de film bekijkt.
Vrienden van ons hadden ook wat tantes en nonkels gevraagd om wat te filmen, maar die beelden blijken echt heel amateuristisch te zijn en zij hebben er nu veel spijt van dat ze niet met een professionele videograaf hebben gewerkt. En spijtig genoeg kun je die dag niet zomaar direct nog eens overdoen he... :-)
Dus al kost het mss wat meer het is écht z'n geld waard.

Groetjes,
Sofie



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik15-1-2011 13:35:03

Wij hadden er ook géén. Als verrassing had een vriendin van ons wel gefilmd met haar fototoestel (zonder dat wij iets gemerkt hebben) en 's anderendaags kregen wij al een cd-rommeke in handen met filmpjes erop. Héél tof! En eigenlijk heeft dat 'amateuristische' best zijn charmes, want zo horen we mijn neef duidelijk meezingen met onze openingsdans (echt strijk liggen) en horen we reacties als we uitstappen aan de kerk en het stadhuis. Dingen die anders dus worden weggefilterd door de professionele cameraman!



Bart

 Meld misbruik15-1-2011 14:23:09

Hey Claudia,
Het is vooral een persoonlijke keuze en je zal eerst moeten beslissen wat voor jullie het belangrijkste is en wat je daaraan wilt uitgeven. Als je gewoon wat beelden wilt hebben zonder daar te veel aan uit te geven, dan kan je bv. aan familie of vrienden vragen om te filmen. Je hebt dan een film van de dag die je hoogstens 1 of 2 keer kijkt en voor de rest in je kast zal liggen. Als je iets specialer wilt, dan kan je dat laten doen door iemand die daar professioneel mee bezig is, maar dan zal je er ook naargelang meer voor betalen. Je film zal dan beter afgewerkt zijn en je zal deze meer bekijken.
Het is dus vooral een kwestie wat voor jullie belangrijk is en wat jullie eraan willen uitgeven. Moest je iemand vinden die het voor bv. 500 euro doet en je zou dan een film krijgen die je dan weinig of niet bekijkt, dan vind ik het persoonlijk nog te duur voor wat je krijgt. ;o)
Succes,
Bart
www.motionpictures.be



Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik16-1-2011 20:13:51

We hebben ondertussen een videograaf geboekt. Wel wat duurder dan verwacht, maar hopelijk is hij het waard hé! De beelden die hij aan ons heeft getoond waren alvast héél mooi!



Sarah
4-6-2011
 Meld misbruik17-1-2011 14:00:41

Hoi Claudia,

Wij zagen die extra kosten ook niet zitten en gingen op zoek naar een andere oplossing.

Ik zie dat je al een videograaf geboekt hebt dus ik ben een beetje te laat, maar ik had nog een leuke tip. Hoor eens goed rond in je omgeving wie camera/monteer-ervaring heeft en dan hoef je enkel de huur van een camera te betalen.

Bij mijn huwelijk gaat mijn nichtje filmen, zij werkt mee achter de camera op JIM dus heeft al veel ervaring.

Groetjes,
Sarah


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info