Nu Online
Momenteel zijn er 35 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tips cadeaus voor getuigen en ouders

  2-1-2011 12:49:32
Hallo!

Eerste en vooral een fantastisch 2011 met veel plezier, liefde, een prachtig huwelijk, ...!

Wij zijn weer eens volop bezig met de voorbreidingen en het vlot goed!
Hebben jullie ideëen voor de cadeaus voor de getuigen en ouders?
We dachten aan een wijnkistje, fotoboek van ons beiden, .... maar we zouden graag nog wat tips krijgen.

Alvast bedankt!

X

gaelle
28-5-2011
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1648


deborah
28-5-2011
 Meld misbruik2-1-2011 16:46:12

hoi

wij hebben voor de ouders een glasplaatje laten graveren met een bedanktekst
( als je wil stuur ik je eens een fotootje door: deboderijbel@hotmail.com) dit hebben we gedaan bij www.origineelkadootje.be
is een heel mooi resultaat geworden, maar het hangt af van het budget dat je wil geven.

voor de getuigen zouden we een glas met hun naam en foto laten graveren dat we hen op de dag zelf gaan afgeven.

en omdat mijn vriend zijn ouders 30 jaar getrouwd zijn laten we een kaars bedrukken bij www.sfeerboutique.be



deborah
28-5-2011
 Meld misbruik2-1-2011 16:46:57

trouwens je trouwd op dezelde dag als ik :D



jeff
27-8-2011
 Meld misbruik2-1-2011 19:13:52

Op trouwplaza kan je zelf wijnetiketten drukken voor op een wijnfles of champagne, doen wij kado aan de chauffeurs.



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik3-1-2011 11:33:54

Wij hadden voor onze ouders een soort geschenkpakket samengesteld. Er zat in:
* een grote kader met de bedankingstekst uit de viering (nadien werd dit dan vervangen door een grote foto naar keuze uit de reportage)
* een kaarsje van Bond Zonder Naam met 'Blij dat jij er bent!' erop
* een sleutelhanger met onze foto en trouwdatum
* een pen met onze namen en trouwdatum
* een blocnote met onze namen en trouwdatum
* een doosje chocolaatjes met 'Voor jou: bedankt!' erop

Foto: http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/site_foto2.php?foto_id=521442&fotoboek_id=44336

Voor de getuigen hadden we een héél persoonlijk cadeau, nl. hun droomtractor in miniatuurversie

Voor onze grootmoeders en de partners van de getuigen hadden we ook het kaarsje van Bond Zonder Naam voorzien.



Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik3-1-2011 17:56:52

Hallo,

Wij zijn samen met onze ouders en getuigen (broers) twee weekjes na ons huwelijk gaan ontbijten. Niet zomaar, een champagne luxe ontbijt met alles erop en eraan. Zij hebben dan ook een kleine versie van onze trouwalbum gekregen en een copie van onze film. We hebben ze wel op de huwelijksdag zelf bedankt en gezegd dat ze die bepaalde datum vrij moesten houden voor de verrassing.

Groetjes
Annelies


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...