Terug naar overzicht
Kapsel: Haarlok Di in Loppem Make-up: Instituut Papilio in Sint-Andries (Petra Schutyser)
Hey,Heel goed kapsalon in zedelgem... TENDENZA (050 / 20 93 20)! Je kan je daar ook meteen laten schminken :) Mijn afspraak staat al vast!Groetjesps vorige week kwamen ze op tv in het huwelijksprogramma op 5tv
Bij patrick saint yves aan de gentpoort kunnen ze ook heel goed haar opsteken. Make-up doen ze daar niet en dat weet ik ook niet waar het goed is.
Hoi, ik heb Xanthippe te Brugge vastgelegd voor mijn haar. Die komen ook aan huis. En er is ook een schoonheidssalon bij waar je je schmink kunt laten doen. In februari mag ik gaan voor een proefkiapsel dus pas dan weet ik meer. Groetjes
Schoonheidsinstituut Ann Vandamme ( ezelstraat, brugge ) doet ook echt mooie make-up voor huwelijken! Ze houden goed rekening met welk type jij bent en of je normaalgezien veel make up draagt of niet, ze gebruiken topproducten en ze zijn van het principe less is more ( andere visagistes leggen echt een hele laag make up op je en dan ben je meer oranje dan iets anders in het dachlicht.. ).
daglicht..