Nu Online
Momenteel zijn er 100 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Raad : Tekst uitnodigingen

  15-3-2006 10:16:51
Hallo Allemaal,

Ik heb jullie raad nodig want ik weet het niet meer. Ik ben de tekst voor de uitnodiging aan maken en ik zou graag willen dat alleen familie na de kerkelijke plechtigheid naar de feestzaal gaat voor een receptie en een klein hapje. Verder zou ik graag willen dat alle andere gasten aanwezig zijn in de feestzaal wanneer wij terug komen van de fotoreportage (+/- 18.00).
Ik heb 4 verschillende teksten opgesteld maar weet niet welke te gebruiken. Kun jullie mij helpen? Je mag ook een eigen versie doorsturen ---> Alle hulp is welkom.

Hier komen ze :

1 - Na de kerkelijke plechtigheid nodigen G&T graag familie en vrienden uit op hun huwelijksfeest dat zal plaatsvinden in Feestzaal ..... te .....
Alle uitgenodigden worden om 18.00 verwacht.

2 - Om 18.00 worden alle uitgenodigden verwacht in Feestzaal ...te ... waar het huwelijksfeest zal plaatsvinden.

3 - Om 18.00 word U verwacht in Feestzaal ...te ... waar het huwelijksfeest zal plaatsvinden.

Voor de mensen die onmiddellijk na de kerkelijke plechtigheid naar de feestzaal mogen worden persoonlijk op de hoogt gebracht (dat zullen tantes en onkels zijn + fam die van ver komen).

Alvast bedankt.

Tiziana
07/10/2006

Tiziana
7-10-2006
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1406


ineke
25-3-2006
 Meld misbruik15-3-2006 11:43:34

Titziana,

Ik zou het als volgt formuleren : Ter gelegenheid van ons huwelijk nodigen wij u graag uit op ons avondfeest. Wij verwelkomen u om 18 uur in feestzaal ..... te ....
Ik denk trouwens dat het genodigden zijn en geen uitgenodigden.

succes !

ine



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik15-3-2006 12:25:01

Wij hebben voor de naaste familie (suite) een klein dagprogrammaatje gemaakt, waarop staat wanneer wat er allemaal te doen is. Dus geen kaartje zoals de rest van de genodigden krijgt.

En dan hebben wij 2 verschillende kleine uitnodigingskaartjes bij onze faire-part gestoken.

Graag nodigen wij jullie uit om 16u op onze receptie in feestzaal...

Graag nodigen wij jullie uit om 19u op het diner in feestzaal...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info