Terug naar overzicht
Ik ga niets speciaal doen. Mijn eigen lengte behouden, niet opgestoken. Gewoon zoals het altijd is bijna, mooi uitgeblazen, met een klein beetje slag in. Ook niets erin gestoken denk ik. Gewoon naturelle...
Ik heb ook niks te speciaal genomen omdat mijn man mij idd nog moet herkennen hé Ik heb mijn haar ook iets korter vanachter dan vooraan en het komt tot net onder mijn oren (of ietske langer). Omdat het toch iets feestelijker mag zijn bij een trouw heb ik mijn haar ipv gewoon stijl naar beneden ietwat naar buiten laten blazen. Ik was nog steeds mezelf maar het was toch een klein beetje anders dan gewoonlijk... Ik heb er niks van bling bling in laten steken. Eenvoudig is vaak het mooiste. groetjes, ilse
Ik vind dat je op die dag gewoon een kapsel moet kiezen waar je jezelf goed bij voelt! En als je u goed voelt bij uw haar gewoon zoals anders, dan mag dat! Misschien dat kraaltjes ofzo wel mooi zijn! Maar dat moet je uitproberen, denk ik...Succes! :)
Ik wou net hetzelfde zeggen als Anke ;-)
Ik heb al vaak gelezen op zo'n artikels over trouwkapsels dat je zeker niét iets totaal anders moet doen! Zoals het normaal is, maar iets feestelijker ;)Jij en je man moeten jou nog steeds herkennen. En de gasten liefst ook!
Ik laat allessinds mijn kleur zoals het is en ik wou al zolang terug "lang haar", dit was de ideale gelegenheid om terug mijn haar te laten groeien. Ik laat het allessinds opsteken, omdat ik dat net meer feestelijk vind en het past ook met mijn "princessen"- kleed & tiara. Verder geen speldjes ofzo :) Het zal nu wel al genoeg zijn
Ik heb vrij lang haar en van nature stevige krullen. Handig zou je denken, want de meeste trouwkapsels hebben ook wel krullen... alleen kan je met natuurlijke krullen helemaal niet zoveel aanvangen als met stijl haar waar je krullen inzet. Ik weet dus niet goed wat ik zou doen... helemaal opsteken lijkt zonde, mijn vriend is ook grote fan van mijn krulletjes... we'll see... als je je er maar goed bij voelt he!
Merci voor jullie reactie!! Februari moet ik de maten van mijn jurk laten nemen.. ga van te voren bij kapper langs om het volledig stijl te laten maken, eens zien of dit "plaatje" dan volledig klopt! Daar zullen de mama's van over oordelen..