TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
julie
28-5-2011
|
30-11-2010 13:14:00
Hoi Aurélie,
Ik denk dat dit al redelijk duur is. je moet wel opletten met bedrijven die vanalles kunnen regelen voor jou, maar ze werken vaak met pakketten, maar als je het uitrekend kom je vaak duurder uit dan anders. Vooral omdat in zo'n pakket altijd wel iets zit dat je eigenlijk niet persé wou hebben.
Ik denk dat je voor de helft van de prijs ook al een zeer degelijk boeket hebt.
Is natuurlijk misschien moeilijker qua afstand, maar je moet eens te rade gaan bij Decaflor in Rekkem. Daar ga ik gaan voor al mijn bloemen.
Zijn echt niet duur, super professioneel en echt toffe eigenaars waar je direct een goed gevoel bij hebt. Is een beetje zoals de floralux, maar dan in het klein en niet zoveel volk! Nen Valium is dus niet nodig daar in tegenstelling tot floralux in Dadizele :-)
Je mag zelfs zeggen dat je door mij gestuurd bent, Julie Coolsaet, ze kennen mij daar goed. Je moet vragen achter valerie of Gwaldys.
Veel succes en laat mij iets weten!
|
|
DEBORAH
14-5-2011
|
30-11-2010 14:05:12
Hallo Aurélie,
200 euro is inderdaad duur hoor. Voor een 100 max 150 euro heb je een héél mooi bruidsboeket.
Ik heb wel al negatieve info gehoord over descaplant in Kortrijk.
Ze zijn heel laat met het plaatsen van de bloemen in de kerk en van zodra de mis voorbij is nemen ze alles onmiddellijk terug weg.
Wij zijn er ook nog niet uit waar we onze bloemen zullen gaan halen.
|
|
Véronique
31-7-2009
|
|
|
Annelies
2-10-2010
|
1-12-2010 12:01:28
Hey Aurelie, Bij descaplant moet je niet gaan voor de goedkoop. Wij waren op zoek naar laurierbomen voor aan de kerk. Daar kwam het met pot op € 40 voor één. Uiteindelijk hebben we via de bloemist € 10 betaald. Het boeket heeft € 100 gekost en was helemaal wat ik in gedachten had. Voor het altaarstuk hadden we een bedrag opgegeven maar voor de rest mocht hij doen wat hij wilde. Het was prachtig! We zijn naar Hanssens in Heule geweest.
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
5-12-2010 15:26:49
Tip van m'n vriend die over de schouder aan het meelezen is :-) : Vercaemer in Kortrijk (Pottelberg)! Hij maakt echte kunstwerken, rekening houdend met je smaak en budget.
Succes!
|
|
laetitia
11-6-2011
|
3-1-2011 12:30:00
ik denk dat het er ook van afhangt welke bloemen je neemt...ik zie heel graag ranonkels, en ik trouw in juni, ik weet dat ik of mijn partner wel een bedragske zal mogen neerleggen omdat die bloemen in juni niet meer echt in het seizoen vallen.die worden meestal rond april ergens gebruikt, maar ik wil ranonkels en zal ranonkels krijgen!!hehe. indien iemand mij tips kan geven, please, be welcome to react!! liefst beoketje met wit en zwart, daar ik in het zwart trouw... grtz
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Floralytes , de nieuwe trend tafeldecoraties !
in meerhout |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Schakel De Tafeldecorateur in voor de aankleding van jullie tafels, dan zijn jullie zeker van een piccobello diner of feest!
in Gent |
|