Terug naar overzicht
Ik zal mijn proef laten doen als ik mijn kleed de eerste keer ga passen. Kwestie dat je dan es het geheel ziet :-) Groetjes, Hanne
Ik zou je make up zeker een maand op voorhand laten doen: je weet nooit of je een allergische reactie hebt ofzo!! Kan altijd gebeuren, en dan moet je dat laten weten aan je visagiste zodat ze andere producten kan gebruiken voor jou. Je kapsel is idd wel leuk om te doen als je je kleed gaat passen :) Dan zie je het eens in het totaal!
Ik heb proef make-up en kapsel twee maanden op voorhand. Ik wilde dit ook eerst laten doen op de datum dat ik de eerste pas heb, maar die persoon kan dan niet...
Bij mij is het ook ongeveer 2 maanden op voorhand.
Ook bij mij was dat ongeveer 2 maanden op voorhand. Dan heb je zeker nog ruim de tijd om eventuele aanpassingen te doen. Ik had mijn 'proefmake-up' op de dag van mijn eerste pas (om al meer een totaalbeeld te hebben) en mijn proefkapsel op het huwelijk van een bevriend koppel (zo kon ik meteen testen of het kapsel een hele dag én nacht kon doorstaan).
Ik heb mijn proefmake up en kapsel op de dag van mijn eerste pasbeurt van mijn kleed :-) Nouja staat al half en half vast want ik moet aan mijn uurrooster nog zien of ik die dag na de pas kan maar ik ken mijn uurrooster vroeg op voorhand dat ik dit kan laten weten Zo krijg je een beetje een totaalbeeld hoe je de dag zelf er zal uitzien :-)
ok dank je wel :) is idd interessant op je eerste pas! eens kijken of dit lukt :) nog veel succes allemaal allemaal al een idee voor jullie kapsel?
ik ga dit zeker proberen, ik ga eerst zien welke datum lukt voor mijn kleed en dan de rest proberen vast te leggen :)